Part 5

162 9 12
                                    


[POV Sjors]

Die avond zit ik in de commonroom. Raad eens wie er naast me zit? Draco. Ik heb ook al een paar geïrriteerde blikken gehad van Pansy. Maar ik kan er ook niks aan doen.

Ik kijk naar mijn vrienden, Vincent zit zich vol te vreten en Gregory staart voor zich uit. Pansy is al naar bed en Draco staart naar het vuur, tot hij zich omdraait en mij recht in mijn ogen aankijkt. Hij staart me even aan en kijkt dan weer weg.

'Ben je moe?' vraagt hij dan opeens. Ik kijk hem opnieuw aan. 'Is het zo duidelijk?' 'Ik zie het in je ogen. Maar waarom ga je dan niet maar bed?' 'Nachtmerries..' mompel ik zo zacht mogelijk. Ik wil namelijk niet dat Vincent of Gregory het hoort.

Hij mompelt iets, maar dat kan ik niet verstaan. 'Jongens -en meisje- ik ga naar bed' kondigt Gregory aan. Hij staat op en loopt naar de slaapzalen. Vlak daarna staat ook Vincent op, pakt al zijn snoep en zegt dan met volle mond dat hij ook naar bed gaat.

Zodra Vincent ook weg is. Slaat Draco subtiel zijn arm om mijn middel. Ik accepteer het 'Waarom deed je dat net niet, toen zij er nog bij waren?' Ik heb het al gevraagd voordat ik het door heb. 'Ik dacht dat je je er misschien niet zo prettig bij zou voelen' is zijn simpele antwoord.

Ik maak een goedkeurend geluid, als teken dat ik het begrijp. 'Maar,' vervolgt hij, 'als je het niet erg vind, dan knuffel ik je zovaak als ik wil' maakt hij zijn zin af. Ik voel mijn wangen gloeien en ik verstop mijn gezicht in zijn blouse.

'Moet je nou blozen?' vraagt Draco dan. 'Stop' mompel ik. Hij pakt voorzichtig mijn kin vast en dwingt me om hem aan te kijken. 'Je bent schattig als je bloost' zegt hij terwijl geconcentreerd naar mijn gezicht kijkt. 'Stop, wil je dat mijn hoofd ontploft, ofzo?!' Draco schiet in de lach, waardoor hij mijn kin loslaat.

'Draco, waarom doe je nu zo lief tegen mij, ik bedoel, ik dacht dat je me niet mocht. Als er geen reden voor is maakt het niet uit, aan ik vind het niet erg, maar ik ben gewoon beni-' Dan wordt ik ruw onderbroken door Draco die opeens zijn lippen op de mijne drukt.

Vlinders fladderen in mijn buik. Als Draco zich terug trekt kijkt hij me aan. 'Je moet niet zo onzeker doen, ik mocht jou altijd al. Je bent het leukste meisje dat ik ken. Ik weet niet echt waarom ik zeg maar gemeen was tegen je. Misschien omdat ik wist dat je zo leuk was, ik wilde je niet kwetsen. Sorry als ik dat wel heb gedaan, het w-' Deze keer onderbreek ik heb door mijn lippen op die van hem te drukken.

'Je moet niet zo onzeker doen,' immiteer ik hem, 'Jij bent ook echt super lief' 'Niet liegen.' mompelt hij terwijl hij wegkijkt. Ik klim bij hem op schoot en dwing hem om me aan te kijken. Ik kijk hem in zijn prachtige grijs/blauwe ogen.

Ik bedenk me geen moment en druk mijn lippen op die van hem.

HEYHEY

SORRY VOOR HET LANGE WACHTEN, MAAR HIER IS EEN UPDATE ❤❤

WAT VINDEN JULLIE VAN DE NIEUWE COVER?

XX

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Apr 28, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

Be There {Draco Malfoy} | Dutch FanficWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu