[POV SJORS]
Langzaam komt hij dichter bij.
Hij knijpt mijn keel dicht en schreeuwt tegen me dat ik alles verpest heb.
Ik probeer geluid te maken, maar krijg geen lucht meer.
Langzaam wordt alles zwart.
---
Ik schrik wakker en slaak een gilletje, ook ben ik doorweekt van het zweet. Ik besluit om even bij het vuur te gaan zitten. Dus sta ik op uit bed, sla een fleece deken om me heen en loop het meidenvertrek uit. Ik plof op de bank neer en denk terug aan mijn droom. ''En schreeuwt tegen me dat ik alles verpest heb'' . Een eenzame traan rolt over mijn wang, maar al snel volgen er meer.
[POV DRACO]
Ik wordt wakker uit alweer een nachtmerrie waarin vader me dwingt een death eater te worden. Ik sta op en loop de slaapzaal uit. Bij het vuur zit een meisje, Sjors om precies te zijn. Ik loop dichter naar haar toe, met het plan om haar te laten schrikken, gewoon voor de grap. Zodra ik iets dichter bij ben, zie ik dat ze huilt. Ze heeft me nog steeds niet door, ze staart diep in gedachten naar het vuur.
Steeds meer tranen stromen over haar wangen en mijn hart breekt als ik een snik hoor. Ik kan er niet zo goed tegen als mensen moeten huilen, vooral niet als ik om ze geef. 'Geef ik om haar?' Vraagt een stemmetje in mijn hoofd. 'Ja' zegt het zelfde stemmetje.
Voorzichtig zak ik voor haar neer en pak voorzichtig haar handen vast die ze op haar knieën heeft liggen. 'Is alles oke?' vraag ik haar zacht. Ze schrikt van mij en een snik volgt. Ze schud dan haar hoofd. 'Nachtmerrie' mompelt ze. Ze begint weer harder te huilen. Ik twijfel, maar trek haar dan in mijn armen meteen legt ze haar hoofd in mijn nek. Gesmoorde snikken zijn te horen.
Ik laat haar weer los en ga naast haar zitten en trek haar opnieuw tegen me aan. Ze kijkt even verbaasd maar laat het wel toe. 'Wil je over je nachtmerrie praten?' vraag ik haar. Ze schud met haar hoofd. 'Wat doe jij hier eigenlijk?' vraagt ze dan. 'Ook een nachtmerrie.' antwoord ik. 'Wil jij er wel over praten?' Ook ik schud mijn hoofd.
'Draco, waarom doe je zo lief?' 'Mag dat niet dan?' 'Zo bedoelde ik het niet, maar ja gewoon.. Meestal haal je grappen uit en zo.' 'Ik merk dat je iemand nodig hebt, en ik ben er altijd voor je, ook al kan ik soms van die opmerkingen maken.' Ze kijkt me aan en glimlacht lief.
Dan staart ze weer naar het vuur. Ik heb mijn armen nog om haar heen en zijn heeft haar armen om mij heen geslagen. Ik kijk naar haar ogen, die prachtige blauwe ogen met mooie lange wimpers. Ze gaapt een keertje, waardoor ik wakker schrik uit mijn dagdroom (ook al is het nacht).
Ik staar ook maar naar het vuur en voel mijn ogen langzaam dicht zakken. 'Sweet dreams, love' mompel ik nog. Als grapje natuurlijk. 'Jaja' zegt het stemmetje in mijn hoofd.
'Sweet dreams, Dray'
Hey,
Ik probeer vaker te up-daten,
Ik hoop dat jullie het leuk vinden en laat het me weten.v/c
xx
JE LEEST
Be There {Draco Malfoy} | Dutch Fanfic
FanficSjors Snowden, een typisch Slytherin meisje, draagt een groot geheim met zich mee, maar komt er achter dat zij niet de enige is met een groot geheim. Ze begint gevoelens te krijgen voor die persoon, dit kost haar misschien de vriendschap met haar be...