A kezdet

218 15 2
                                    

Hat évesen megkezdtem a Konohai akadémiát és rengeteg barátot szereztem. Könnyen beilleszkedtem és zord makacsságomnak hála hamar a menő gyerekek közé kerültem. Teltek az évek és teljesen kiismertem az öreg tégla falakat és a benne lévő emberekket is. Harmadik osztályban mindenkit kategorizáltak a képességei alapján, én az Uchiákhoz méltóan a bűnügyi osztályhoz kerültem. Elszakadtam az osztálytársaimtól és teljesen új környezetbe kerültem, fizikai és teknikai kiképzéseken kellett részt vennem majd 16 évesen kihelyeztek bátyám, Itachi mellé gyakorlatra. Az Uchia fivérek, micsoda becenév. Mindenki így ismert minker az ANBUnál, de ez inkább dicséret volt számunka, mint bármi féle gúny.

Most, hogy a kiképzésnek és lassan a gyakorlat évének is vége rengeteg szabadidőm lett. Nem tudom mit kellene tennem, a régi barátaim többsége a várost örzi és küldetésekre mennek vagy az irodákban görnyednek.

-Saske jössz?-Kiáltott fel Itachi az emeletre.

-Mára vége a műszaknak Bratyó pihenj inkább te is. -Mindig túlórázna... Komolyan... -

-Háhá... Na ne viccelj, péntek van, gyere biliárdozni!Kint várlak.

Kerekre nyíltak a szemeim, végre, nem is rossz ötlet, mást nem beilleszkedem Icsi haveri körébe. Felkaptam a fekete bőr kabátomat, a szaggatot farmerom és a bakkancsomat. Egy doboz malbi és a pénztárca kell még, asszem' ennyi. Lerongyoltam a lépcsőn és szinte kivetettem magam az éjszakába.

-Kérlek vigyázzatok magatokra !!!-Kiáltott utánnam anya. -

-Nyugi, mi vagyunk a nagyfiúk vagy nem?- Mosolyogtam vissza rá az ajtóból. -

Hallottam, ahogy sóhajátott majd becsuktam az ajtót. Kint a lépcső végében Itachi és apa cigizett a ház előtt, Icsi már ahogy meg látott el is nyomta a cigijét és intett, hogy mehetünk.
Nem laktunk túl messze város szívétől így 15-20perc alatt felértünk az Akatsuki bárba, ahol már vártak minket. Pain Itachi legjobb haverja olyan 180cm magas, kék szemű, tüskék szőke srác tele piercingekkel. Ő a tulajnak, Nagatónak az öccse, Nagató majdhogynem az ellentetje, vállig érő fekete haj és fekete szempár, hasonló magas kb, mint Pain.
Ott ültek a pultnál és ahogy észre vettek minket már rendelték is az első kör jó kis csapolt Chakra sört. Komolyan mondom ez a sörök söre, szinte érezni, ahogy feltölt és táplál. Leültünk melléjük a szokásos bratyis kézfogás után, majd elkezdtük egy kis beszélgetéssel oldani a hangulatot és persze közben gyűltek az üres sörös korsók.
A cigeretta füst homálya szelte a székek sorát és hangos nevetések füszerezték az éjszakát, igazi jó érzés volt végre kimozdulni és embernek érezni magam. Sorra jöttek a banda további tagjai is Zetsu és Konan majd később Hidan és Kakuzu is. Biliárdozásba torkolt az este, órákig uraltuk a pályát. Két fős csapatokban játszottunk és a vesztes fizette a következő kört. Icsivel szinte minden kört nyertünk egészen addig, amíg valami új srác ki nem hívott minket. Szőke kócos feje volt kék szempárral, nem túl elegáns öltözetben volt, még egy bárhoz képest sem. Sport cipő, katonai mintás gatya és egy fekete ramen feliratú póló.

-Csá! Beszálhatok skacok? -Felpattant egy közeli asztaltól otthagyva társaságát és kezét nyújtotta felém.

-Ha muszáj, gyere. lássuk mit tudsz, én Sasuke vagyok. -Ragattam meg kezét kicsit szorosabban. Rossz érzésem van vele kapcsolatban. -

-Ööö igen, én Naruto vagyok. -Mintha észre se venné fura modorom rám vigyorgott széles mosollyal majd körbe köszönt. -

Velem akart játszani, tét nélkül, csak úgy és teljes tehetségét bevetve kezdett, leverte a fehéret meg duplázva az én körömet.

-Ó nemáár! -Markolt bele a hajába majd nyújtotta át a dákót.

-Nehéz dolgom lesz! -Nevettem egyenesen a szemébe majd leütöttem rögtön két csíkosat.

Keskenyre húzta szemét, elfanyarodott és folytattuk a játékot. Tízperce játszunk nagyjából, de már biztos a siker, nekem már csak a fekete híja van neki pedig még 3 teli, de viszont túl egyszerű lenne csak úgy nyerni. Ránéztem és leütöttem a fehéret majd hasonböktem az ütővel.

-A ház ajándéka pancser, mutass valamit! -Rám mordult majd az asztala felé intett.-

Felültem az asztal melletti bár székre és magabiztosan elterülve belekortyoltam a sörömbe. A többiek már egy ideje kimentek cigizni úgyhogy egyedül voltam a bandából bent. Egy csinos rózsaszín hajú koktél ruhás lány ált fel Narutó asztalától és sétált hozzánk. Cukin rám mosolygott elvette a sörömet és bele ivott.

-Beszállhatok? - Fordított nekem hátat. -

-Öhmm persze. -Húztam félre a fejem kissé zavarba esve.

Narutó éppen ütni próbált volna mikor a lány oda sétált és megfogta az ütőt.

-Na sicc! Hagy segítsek. -Förmedt rá Narutóra. -

-Na de Sakura! -És abban a pillanatba, ahogy reagálhatott volna egy gyengéd ütéssel már le is ment az összes golyó a fehéret kivéve. -

Megnyerte, egyetlen ütéssel. Még a fekete is jó helyre ment le. Kecsesen elém sétált, újra rám mosolygott majd megfogta a chakra söröm és visszament az asztalához. Leesett az állam, ez mi volt? Narutó semmit sem szólt, hátat mutatott és durcásan az asztalhoz vonult, valamit magyarázott ott és elkezdtek felöltözni. Összeszedtem magam zavaromból és Sakura asztalához indultam.

-Saske mennyünk! -Intett Itachi az ajtóból be és hogy visszafordultam az asztal már üres volt. -

Felkaptam a kabátomat, a számba löktem egy szál cigit és kifújtam a töprengésekkel teli füstöt. Kint az ajtónál a bátyám várt csak, a többieknek hűlt helye.

-A többiek? - Kérdeztem meglepődve. -

-Kakuzu haza ment, Hidant elvitték a sebészet. - Sóhajtott.- Csak a szokásos.

-Micsoda? Mivan már? Beszélj érthetőn végre! Mi az, hogy csak a szokásos?!

-Nyugi öcsi, ne verd magad. Hidan megint le Kakizta Kakuzut és kapott egy jobbost, szét nyílt a szája. - Elmosolyodott megint csak intett és elindult haza.-

-Micsoda barátok....

MegtettemWhere stories live. Discover now