Hol kezdjem?

110 11 1
                                    

Teljesen össze zavarodtam, egész úton haza felé csak bámultam magam elé. Mégis miért kellett ez Itachi? Többet ér a munka, mint a családod és az életed?! Zombiként vonultam be a házba, fel az emeletre és bezuhantam az ágyra. Háton fekve bámultam a plafont és cikáztak az elméletek a fejemben. Egy hirtelen zörejre kaptam fel a fejem, valaki hívott, egy magánszám.

-A sípszó után hagyjon üzenetet!
-Szia szép fiú! Várlak a biliárdnál.

Mire érte nyúltam a telefonomért már le is rakta. Ki volt ez? Nagyon ismerős volt a hangja, viszont nem tudtam társítani senkihez.
Úristen már este van! Leszaladtam a lépcsőn be a konyhába majd az anya által készített szendvicset a számba kaptam és már rántottam is magamra a kabátomat.

-Elmenytyem! Nyem tujom miko jövöh! Siastok! - Kiáltottam vissza az ajtóból tele szájjal és már be is húztam magam mögött.

Elindultam a városba és miután betoltam a szenyámat elővettem a telefonomat. Na nézzük hány pub is van a városban biliárddal? Úgy 30? Uhh ez így reménytelen... Leültem az első padra a közelben és vissza játszottam a hangüzenetet.

-Szia szép fiú! Várlak a biliárdnál.

Hasonlított a hangja a múltkori rózsaszínhajú csajéra. Ha ő volt akkor valószínűleg az Akatsuki bárról lehet szó. Elnyomtam a csikket a bakancsom talpán és magam mögé dobtam. Úton a bárba többször is vissza hallgattam az üzenetet és észre vettem, hogy a szexi, flörtölős hang nem teljesen tiszta. Mármint nem háttérzajra gondolok, mert az pusztán egy kis ritmikus kattogás, hanem arra, hogy enyhén remegett a hangja. Talán félt valamitől?
Az ajtóba belépve megcsapott az a jól ismert sör és cigeretta füst kombináció és szinte, mint egy erős nyugtató úgy simította ki az idegeimet.

-Egészen sokan vagyunk ma! -Állapítottam meg az új pultosnak, mintha pont ő ne tudná.

-Szia, hát igen, tudod péntek van és az új tulaj most akciósan adja a chakra sört. -Majd azzal a lendülettel megfordult és bement hátra.

Tulaj váltás volt? Úgy tudom pedig iszonyatosan jól megy a hely, az egyik legnépszerűbb a városban.
Ameddig a pultost várom vissza kicsit szétnézek már, hátha van valaki a biliárd asztalnál.
Maga az asztal szabadnak tűnik, bár a dákók nem a helyükön vannak, hanem keresztbe az asztalon. De mindegy is, játszom egyet magamba és reménykedem, hogy valaki becsatlakozik, valaki aki reményeim szerint rózsaszín hajú és vadító tekintettel bír.
Bedobtam a százasomat a gépbe, meghúztam a kart és zúdultak is a golyók. Felraktam őket a pályára és indultam a fehérért. Viszont nem golyót találtam ott, hanem egy képet.

 Viszont nem golyót találtam ott, hanem egy képet

Ups! Gambar ini tidak mengikuti Pedoman Konten kami. Untuk melanjutkan publikasi, hapuslah gambar ini atau unggah gambar lain.

Egy üzenettel a hátulján:

A Hebi kocsma mögött keresd őt.
Engem pedig itt; 06/70-10-20-544.
Pusziii <3

MegtettemTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang