2.Bölüm : Yeni arkaslik 👑

37 5 4
                                    

Okula girdim .  Şöyle bir göz gezdirdim. Okul baya büyüktu .   Hatta büyük bunun yaninda hic kalır  . İçeriye girdigimde  kendimi sarayda hissettim. Önceki okulum bu kadar büyük ve refah değildi. O kadar huzur verici ortamı vardı ki tabi uyuz insanları saymazsak.  Müzik odasından tut  , özel dinlenme odalarına kadar herşey vardı . Bir an annemle babamin  ne kadar hakli olduklarini anladım.  Siniflara doğru yürüdüm . Yanıma birkaç kız yaklaştı . İçlerinden biri "Yenisin galiba canım  ben Hazal " dedi .  Bende evet anlamında basımı sağladım ve ekimi uzattm " Bende Gece " dedim . Şaşırdılar . Çok güzel ismin var dedi hepsi birden . Bu okula ne kadar zorla gelsem de  , benim için iyi olabileceğini düşünmeye başladım.  Sonra araya  mavi saçlı olan kız girdi  elini bana uzatıp " Bende Parıltı  memnun oldum aramıza hoş geldin " diyip beni öptü . Cok cana yakin bir kızdı yahu bu .  Diğeri de elini uzatıp " Bende Arya " dedi . Arya mi ?? İlk defa boyle bir isim duymuştum . Onlarda şaşırdığımi anlayınca hep birlikte gülmeye basladik. "Eee Gece hangi siniftasin baktın mi ?" dedi Hazal  " Bilmiyorum ki daha yeni geldim ben de nerden ogrenicegimi bilmiyorum " " O is kolay bizim kelin yanina gidiyoruz kızlar " diyip güldü Pırıltı . İsmi gibi pırıl pırıl bi kızdı .Müdürün odasına doğru ilerledik.Kapıdan girmeden önce müdürün adına  baktım . Mahmut Akın yazıyodu. İçeri girdim ve karşımda duran bir adet kele baktım. Allahım bir de Hababam Sınıfımız eksik dedim . Dışardan söyelmiş olmalıyım ki Hazal hemen cevap verdi . " Bizim sınıf tam  bir hababam sınıfı sen bir de sınıfı gör ". diyip göz kırptı. O  anda Parıltı müdüre . "Mahmut Beyciğim yeni öğrenciniz geldi nereye almamızı istersiniz " dedi . Ben olanlar karşısında şaşkınca bakarken müdür de aynu şekilde bana bakıyordu. "Sınıfın 11/B  gidebilirsinz çocuklar" dedi . Az önce olanlar neydi öyle yahu . Hala şaşkın şaşkın bakıyordum . Hazal "Alış kızımmmm alışşşş burda işler böyle "diyip koluma vurdu. Tabi gülmeden edemedim .Yeni sınıfıma doğru ilerlerken biran durdum. Karşımda metor duruyorduuu . Yarrabbiiiiiiiiiimm ben nereye geldim böyle .  Bu nasıl bir varlık . Analar neler doğuruyor bee . Mübarek sankiii  doğarken kusursuz doğmuş . Çocuğa öyle bakarken salyalarımın aktığını fark ettim . Yarabbim ne güzel bir günah işledim de böyle bir okula geldim ben . Biran bunun rüya olduğunu sandım ve  kendime bir tane güzelll bir tokat geçirdim . Öyle canım acımıştı ki "off anacığımmmmm" diye haykırmamla  Hazal ve Parıltı aniden  bana dönüp şaşkınca baktılar . Parıltı hemen dalgasını geçti tabikii hiç durur mu  " Yav kızım sen doğarken defolu mal olarak mı doğdun?Şuan bir kolejdesin tabikiiii daşşşşş erkekler olucakk bebeğimm " diyip kahkaya patlattı . Elimle karşımda duran çocuğa bakıp Hazal'ı dürttüm . " O kim ?" dedim Hazal'a. "Okulumuzun en daşş sınıfından Ege . Oldukça zengin varlıklı birisidir . Onun kalbine giren kolay kolay kız yok şuana kadar . Zoru sever . Yakışıklı olduğu kadar da kavgacı ve korumacı bir tiptir." Kavgacı ve korumacı mı ? Böyle bir çocukk ? Kavgacı ve korumacı olucak heee. Yav Hazal başka birieyler desen anlardım da bu sevimli yarataıktan böyle şeyler asla beklenemezz yahu. Şuana baksana çocuğun yanına gidip makas alasım geldi biran.Allahım neler diyorumben böyle. Hemen gelir gelmez erkeklere dibi düşen sürtükler gibi oldum resmen şuan. Tamam sakinim içimdeki azgın Gece'nin dışa çıkma sırası mıydı şimdii. Sakin olun haşinnn duygularım . Buda geçerrrrr. Alışmaıyımmmm . Dayanmalıyımm . Diyerek kendimi avutuyordum . Sadece şuanlık avutuyordum . Belki sonra çocuğu kaçırabilir benim manitim olmasını sağlayabilirdim .Allahım çok zekiyim herzamnki gibi. İçimdeki azgın Gece'yi durdurup  çabucak  eski halime dönmem gerektii . Acilennn hemdeee . Neyseki  o kas yığınından kendimi alabilmiştim . Sınıfa girdiğimde şaşkınca sınıfta olanlara baktım . Kardeş burası okul lan okul birde özel okul . Demekki bu sınıf yüzünden canııımm Mahmut beyin saçları dökülmüş ve kel kalmıştı . Garibim şuan cidden acıdım onaa yahuu . Sınıftaki herkes tahtadan müzik açmışlar dans ediyolardı . Açtıkları müziğie kopmuştum yanlız . Uzeyir mehdizade yaxsi olar açmışlarr .Ya Allahım sıranın üstüne  çıkıp göbeğini bir içeri bir dışarı yapan mahluk evladım . Lan o sıranın üstüne oturuyolar yaaaa.Sınıfa iyi ki girdik yanii . Yahu kardeş insan bi bana bakar banaaa . Ben yeni öğrenciyim be . Bu muydu bunların yeni gelen öğrenci anlayışı . Cidden çok kırıldım be. Hazal bir ıslık patlattı kulağımın dibinde . O an kulak zarımın yırtıldığını hissettim . Kızım sen nasıl ıslık çalıyon öyle ya. Hazal sınıfa dönüp " hey millet bakın yeni sınıf arkadaşımız " dedi . Herkes etrfımıza toplanmya başladı . Az önce delice dans eden çocuk elini uzatıp "Ay şekerim ben Çağrı tanıştığıma memnun oldum " demsiyle donup kalmam bir oldu . Kardes ne içiridniz bu yavrucağa ya . Kafa uçmuş bunun. Hacı gerçek dünyaya dön ne bu böyle be nonoşlar gibi. Herkes kendini teker teker tanıttı . Hepsi birbirinden iyi hepsi de güler yüzlüydü. Benim adımda Gece dedim  ki demez olaydım . Bir espiri dahaa geldi . Ama bu sefer o nonoş Çağırdandı . "bnde Gündüz o zaman zaaaa" diyip sınıfta böğürdü . Allahım işine karışmak gibi olmasın ama madem yaratıyosun takip de et nolursun yaa . Biranda sınıfa  kas yığını girdi . Neydi adı yaa neydi neydii ? Ayyy evet Ege . Aman Allahım sakın ben bunla aynı sınfta olmayayım . Abi adam bildiğin tatlıcı dükkanı gibi bişey . Utanmasam yanına gidip bir kilo baklavalarından alabilir miyim ? diyicem . Bana bakıp güldü gözlerimiz o anda birbirine kiltilendi . Hayır öylee bakmaaa bakmaaa. Aman allahım kalbimm .Yanıma gelip "Demek yeni gelen kız sensin ha " diyip elini uzattı . Çocuğum bende kalp var nedne böyle şeyler yapıyosun ki sen ayıpp ayıppp . Şuan bunları aklımdan kovup çocuğa bende elimi uzattım . " Evet yeni öğrenci benim . Adım Gece " dedim . "Bende Ege  ". diyip sırıttı . Bu da neydi şimdi . ?... O zaman eğlence başlasın artık...


Bas belasıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin