Anlamadığımneden pis pis sırıttıO kas yığını. Allahım aklımı yitiricem yakında . Bir yanım o çocuğun yani Ege'nin çok tatlı olduğunu söylüyo , diğer bir yanım acımasız duyssuz ve kötü biri olduğunu söylüyoo. Deli oliceyimmm vallaha. Bu nasıl düşünce böyle . Ya da Ege ciidden anlaşılması zor biri . Şuan bu okulda neler olabilir bekliyorum . Sadece bekliyore . Bundan sonra ne olacak hayatıma kimler girecek bu hayatıma girenler bana neler getirecek bilmiyorum . O piçimsi sırıtışın ardından bir bokluk çıkacak gibi hissediyordum . Ne olur Allahım bana bişey olmasın . Fazla bir günah işlmedim ki ben yaaa. Hem daha hayllerimin erkeğiyle de evlenemedim . Erken ölürsem eğerrr . WHERE İS THE ADALET? ilk önce keller ölür kuralı var okul müdürü ölsün bence yaşanacak olaylar sonunda . İçimde çok büyük bir tedirginlik var . Bir yanım savaşmak isteyen SAMURAY JACK gibi diğer yanım ise yusuf yusuf çeken zavallı bebe . Ya neler oluyor bana anlam veremiyorum ben bile kendi tavırlarıma . İçim cook çok huzursuzdu. Bu okula geleli daha 1 hafta anca olmuştu . Ama ortamı gayet iyiydi . Ege'nin saçma tavırları ve bakışları haricinde tabi . Tamam kabul ilk gördüğümde çocuğa salya akıttım aklımda kaçırma planları kurdum azgınlık yaptım ama kendi içimde tabii . Dışardan yapacak kadar da değildi artık yanii . Ama onun bana bakışları o gözler oo koyu kahvrrengi gözler üzermde olunca ben kendimi dikenler üstünde hissediyordum . Allahım sen nasıl bir vicdansızsın ya . Bakma evladım banaaa . Bakmaa . Ben ölüyorum burda o bana gülüyo salakk. Dayanamadım ve " Ne bakıyosun be açıkta biryer mi var ?"dedim . Pis pis sırıtıp burun kıvırdı"Güzele bakmak sevapmış yavru ondan bakıyorm " dedi . Özürlü yaa . Yanındaki çocuklar gülerken bende sinirden ona saldırmama için kendimi çok ama çoook zor tuttum . "Kusura bakma beyinsizlere alerjim var "diyip bu sefer ben güldüm . Hafiften onu kızdırmıştım galiba . Yaşasın kötülük . Bana laf atamazdı . Özellikle ve özellikle yavşayamazdı . Hem ben ona salya akıttım kardeş . Ama tabi içimden . Yoksa öle dümdük yüzüne diyemem canımmm . Nerde bende o deli fişşeeekk cesaret . Bunu yapabilmen için en fazla 100 tabak yürek yememem lazım. Ben böyle kendi kendime konuşurken biri bana çarptı ve o an sağlam bir küfür yapıştırdım ." Acıdı vee acıdıı amk nasıl vurdun öyle sen Temel reisle mi kapışıyosun evlat ne bu kas " dedim bana çarpan çocuğa . Çocuk pis pis sırıtıp Ege'nin yanına geçti ve bana baktı . Ne bu lan böyle . Allahım sen beni neyle sınıyosın yapma böyle şeyler nolursun dayanamiceeğiiiimm artık . Heran burdan birine saldırabilir nüfüsuma alabilrdim . SAKİNN OLLLLLLLLLLLLL İÇİMDEKİ KUDURUKK !!!!Sinirle yerimde tepindim tam gidicem Ege malı önüme geçti . Tamam biliyorum bu dediklerimden dolayı çarpılabilrdim ama ne yapıcam çocuğun dudaklarına mı yapışıcam hemen yahu . "Çekil önümden seni çöp torbası " dedim sinirle. Bana yaklaştı . Çocuğum sen kendi kendine eceline mi susadın acaba neden bana geliyosun . İçimdeki azıngıc "Gel annenee bebeğim " diyordu. Ama bu azgın iç sesimi bastırmalıydım artık . Yoksa kendimi tutamayıp iç sesime ayak uyduracaktım . Geri geri Ege'den kaçarken tam da öküzzz gibi duvara çarptım . Şimdi sıçtık .Tamam sakinimm derin derin nefes al Gecee . Sakin ol Gecee. Gözlerimin içine bakıp yine o piçimsi gülüşünü yaptı . " Benden kaçtığın her an sana daha da yakın olucam ben yavrusu boşuna çablaam kurtulamazsın " dedi . Yav he he der gibi baktım . Lütfen ölür müsün fazla oksijen isarfı olmasın gereksiz "diyip gözlerimi devirdim . Allahım sen beni affet. "Bana laf atma güzelim seni kaslarımla ezerim " dedi . "Evettt evett ez benii ye beni yıka benii Egeeeeee "die bağıran iiç sesime kızdım .Neler diuor bu yahu böyleee . "Bir saniye beynimi çıkarmama izin ver Şartlar eşit olsun " dedim . Bana ters ters baktı . Ve önümden çekildi . Tam tekrar gidicem kolumdan tutup beni kendine doğru çekti . Amanın şuan ona yakınım olamazzz . Gece kuralına aykırı bu bebeğimm . Yapmaa nolurr . "Şimdi burda bana laf söylüyosun ama ileride benim sevgilim olduğun zaman bu lafları ben sana yedirticem " dedi . Haykırdım . Gülmeye devam ederken " Eğer senle sevgili olursa bunları bana hatırlatırsın cicisi . Kusura bakma ama küçükken seni beş keç havaya atıp iki kez mi tuttular . Bu dediğine kimse inanmaz" diyip kaslı vücudunu geriye ittim . Yaa onlar ne anacım be. Dokunması bile hoş olumm . Az önce ne yaptım ben çocuğa ne dedim ne dedim laaan .. Off Allahim nolursun çarpma beni nolursun yamulmak için daha çok gencim bennnn.Neyse dediğim şeyin şokunu atlatarak sınıfa ilerdedim . Bu sınıf en zaman düzgün bir sınıf gibi davranıcak yarrabbim . Çağrı yine Çağrıı. Bu çocuk hiç normal davranmicak . Mezdeke açmış sınıfta göbek atıyor. Şüpheliyim biraz . Abi nasıl olur bir erkek benden güzel oynayabilir . Namussuz çok da iyi dans ediyor haa. Utanmasam kız mı değil mi die açıp bakıcam . Ben Çağrı'ya gülerken arkadan bir el belimele birleştii. Hösssstttt ulan !! Kırarım o elii ben . Arkamı döndüm bir güzel kim olduğuna bakmadan şlapppp tokatı yüzüne yapıştırdım . Bu el Ege'ye aitti .. Acaba canı yandı mı ki yaa . Aman yansın bana ne hem öyle sinsi sinsi gelip arkamdan sarılmak değil o . Sapık mı bu ya. "Sapık mısınız kardeş sen ? Hayırdır lan elini belimle birleştiriyosun sen . Susuz kalmış azgın kertenkeleler gibi . " "Kızım sen defolu mal mısın ya. Tamam özürlü olduğunu biliyorum ama bu kadar da olmaz . Kızım sen benimsin o yüzden ben sana istedğimi yaparım . Kimse de buna karışamaz " dedi . Ne kadar güzel şeyler söylüyon çocuğum sen öyle ya . Amaa olmaz hemen sana ve o kaslarına yenilemem . "Ya bişey dicem ama darılma tamam mı . Egoan kadar tipin yok çekil şurdan canım " dedim . Biliyorum birgün eve çarpılmış bir şekilde gidicektim . Sırama geçip oturdum . Sıra arkadaşım bu arada Parıltı . Kızı çok seviyorum ya . Ama benim gibi değil . Çok zıttız . Kız sözelci kitap kurdu bir manyak . Yanına oturduğumda hala kitap okuyordu. Birgün bu kızı böyle ölü bir şekilde bulmasak bari . Korkmaya başladıM doğrusu. "Kankaaaaccıııım bak sıraya ben oturdum hadi bana bak be yavrum " dedim . O anda bir sevinç çığlığı attı . Lan bu kadar sıraya oturduğuma sevincektin madem neden diğer zamanlarda da sevinmedin dengesiz . "Geceeeeeee kitaptaki çocuk çok tatlı yaa kıza neler neler yaptı çok romantikk yerim ben onuuuu "diyip bana sarlıp kitap okumaya başladı . Bu kızla nasıl başa çıkıcam bilmiyorum ki ben şimdi . Offf Parıltı şuan kçtap okumanın sırası mı ki . Salak kankan az öce yahşuklu çocuğa neler dedii. Eve gidince hemen namaz kılmalıyım . Yoksa çarpılırım bu dediklerim için falan filan Allah korusun yamuk yürüyorduk . Ayyy yeter amaa günde kaç defa önümü kesiceksin sen evladım !! Namı değer Ege Bey !! "Senle bişey konuşmam lazım Gece benle gel ." "Hadi canım ya ne konuşcaksın . Sen kendi kendine konuş arkadaşlarımı bekletemem ." Ege onlara bir bakış atti ki hemen Parıltı " Yav kızım çocukla konuş zaten bizde evlere dağılıyoruz değil mi çocuklar"diyip hepsi ordan kaçtı . Çok güzek kankeytom da beni sattı . Nasıl bir bakış atıysa mübarek Romayı bile yıkar o derce artık . "Heh konuş seni dinliyorum " dedim sinirli bir sesle . Gerçekten bu ben miydim . Şüphe ediyordum kendimden . Gayet sakin bir şekilde gözlerini gözlerime kilitleyip konuşmaya başlası . "Bak Gece ben senin için birşeyler ifade etmiyo olabilirim ama sen benim için herşeyi ifade ediyosun . Hayatımın bir parçası oldun . Hemen biranda . Nasıl becerdin bilmiyorum ama senisiz yaşayamayacağımı hissediyorum ...Çok çabuk aşık olan biri değilim ama sen farklısın Gece hemde çok farklısın .Bunları diyen Ege olamazdıı . Allahım bu bir rüya olmalıydı .. Eğer rüyaysa uyanmamayı dilerimm..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bas belası
Teen Fiction"Neden bu kadar odun olabiliyosun ? "Odunum ama sadece sana yanaak kadar odunum ben Gece " . bu sözleri duymak öyle rahatlatıcı ki . Ondan bu sözleri duymak hayatıma renk katıyor. " Bana neden acı çektiriyosun Ege? Neden beni sevdiğin halde yanımda...