Çok çok uzak diyarlarda bir krallık varmış..
Çok iyi kalpli bir kral ve üç kızı yönetmekteymiş bu krallığı. Halk kral ve kızlarından çok memnunmuş..
Lakin bir gün krallığa bir ejderha dadanmış.
Her gün krallıkta ki bir ev bu ejderha yüzünden yok oluyormuş. Halk kral ve kızlarına yalvarıyormuş. "Lütfen bu sorun için çözüm bulun. Sadece evimizden olmuyoruz, sevdiklerimizi de kaybediyoruz" demişler.
Kral önce askerlerini göndermiş. Lakin ejderhanın tek nefesi ile küle dönmüşler.
Kral paralı asker göndermiş. Ejderhanın tek nefesi yeterli olmuş. Paralı askerde küle dönüşmüş.
Kral deliye döneme üzereymiş ve aklıma çok delice bir çözüm gelmiş. Kızlarından birini ejderha ile konuşması için göndermek. Ve prensesi hazırlatmış. Prensesin iyi niyeti ve saflığının ejderhanın gitmesini sağlayacağını düşünmüş. Aradan bir saat geçmiş ve prensesin ölüm haberini alan kral yıkılmış. "Nerede hata yaptım?" Diye düşünmeye başlamış. Tahminince kızı o kadar da saf değilmiş. Bu yüzden diğer kızını hazırlatıp göndermiş. Yine aradan bir saat kadar geçmiş ve prensesin ölüm haberi gelmiş.
Kral iyice deliye dönmüş. En küçük kızı bile babasını sakinleştirememiş.
Krallık iyice kralın üstüne gelmeye başlamış. Ejderhayı kimse alt edemiyormuş.
Kral en sonun da kararını vermiş. En sevdiği ve en küçük kızını ejderhanın yanına gönderecekmiş. Çünkü en saf kızı oymuş. Ve en güzel kızı. Ejderha ikna olsa olsa bu kızı sayesinde olurmuş. Ve kızını ejderhanın yanına göndermiş.Bir saat geçmiş. HABER YOK...
İki saat geçmiş. HABER YOK...
Aradan baya bi süre geçmiş. HALA HABER YOK...
Aslında haber saatler önce gelmiş. En küçük prenses bile ejderhayı durduramamış ve küle dönüşmüş.
Muhafızlar bu haberi nasıl krala söyleyeceklerini bilemiyorlarmış...
En sonunda kral gerçeği öğrenmiş.
Kral artık pişmanlıktan azap çekiyormuş.
Artık dünyada yapayalnızmış.Şimdi size sorayım:
KIZLARI KİM ÖLDÜRDÜ???EJDER Mİ???
BABALARI (KRAL) MI???
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDE SAKLI KALAN
Short StoryHerkesin içinde kimseye söylemediği şeyler vardır.. Birinci bölümde olmasa bile illa sizi anlatan bir bölüm bulup işte bu benim diyeceksinizzzz İçinizde olanları sonunda biri beni anladı diyerek sevineceksiniz, yalnız olmadığınızı hissedeceksiniz...