"Yanlızlığı demledim hep avuçlarımda
Ne gelirki elimdem kimse tutmadıkça
Söyle sen nasıl öğrendin unutmayı
Birikti her acı içimde kendime yer kalmadı"
Kolpa'nın bu şarkısı bilmeyen yoktur diye düşünüyorum. Tam da beni anlattığı doğrudur. Ne yazık ki hayatlarımız asla şarkılar kadar güzel olmuyor. İlla üzüleceğimiz şeyler karşımıza çıkıyor . Hiç beklemediğimiz bir anda hiç beklenmeyen durumlarda karşımızda bir duvar misali dikiliyor. Ama acılar yaşadığımızı, duygulara sahip olduğumuzun kanıtlarıymış . Bir yerde okumuştum.
İşte burda içimde ki özgür kalması gereken kişi konuşmaya başlıyor.
"Sende buna hemen inandın mı?"
Hayır tabi ki yaşadığımı hissetmek için acı çekmek istemiyorum. Ama her zaman mutlu olamıyorsun . İlla ki bir bit yeniği oluyor . Sana olmasa da dostuna oluyor . Dostum dediğin kişi yanında üzülürken sende haliyle mutlu olmazsın ki.. yoksa olur musun? Yok be o kadar da kötü bi arkadaş değilim .
"Uyuyorum uyuyorum
Günler çabuk geçsin diye
kadehlere koyuyorum
acımı dindirsin diye "Bu gün nedense şarkılardan gidesim var .. bu arada böyle acı çekme konusunda ne kadar çok şarkı var . Herhalde kolay bi konu . Herkes yaşadığı için olmalı .
Bu arada şarkı Gece yolcularına ait.
Şu sıralar onlar da Yen'i şarkı çıkarmıyor. Özlettiler . Şarkılarını çok severek dinliyordum . Hala dinliyorum .
Çok şarkı muhabbeti döndü kusura bakmayın. Filmler, kitaplar ve şarkılar vazgeçilmezlerim.
Sıkıldığımda , üzüldüğümde, yalnız kaldığımda sığındığım şeyler diyebilirim kısaca .
(Ağlamak istiyorsanız kesinlikle ONE DAY filmini izleyin)
Bu kadar film,kitap ve şarkı muhabbeti yeter bence ...
Nerde kaldığımı hatırlamıyorum o yüzden kendimce başka konulardan devam ediyim..
Şimdi dizi olan ve aynı zamanda eskiden okuduğum bir kitap var adı: "Ölmek İçin On Üç Sebep"
Kitapta ki kız intihar etmiş ve arkasından 13 tane kaset bırakmış . Bu kasetlerde de ölmesine neden olan 13 olayı anlatıyor...
Peki ben bunu niye anlattım .. Çünkü o kadar şey yaşadım (o kız kadar kötü değil belki) ama ölmeyi hiç düşünmedim. Bu çok fazla değil mi ?
Yani tamam kötü şeyler yaşayabilirsin ama sana bunu yaşatanların acı çekmesi gerekmez mi?
Sen neden onlar yüzünden hayattan vazgeçiyorsun.
Şimdi çok güzel anlattım ama bu günkü konumun biraz dışı oldu..
Neyse bu gün de böyle olsun...
Kendinize iyi bakın...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İÇİMDE SAKLI KALAN
ContoHerkesin içinde kimseye söylemediği şeyler vardır.. Birinci bölümde olmasa bile illa sizi anlatan bir bölüm bulup işte bu benim diyeceksinizzzz İçinizde olanları sonunda biri beni anladı diyerek sevineceksiniz, yalnız olmadığınızı hissedeceksiniz...