POV AYATO
Ik zit aan de eettafel een broodje met choco te eten terwijl ik wat op men laptop random Facebook zit te checken.
'Ga eraf slimmerd.' Grijnst mijn grote broer Haru naar me.
'Maar? Neeee ik ga er niet af?!' Zeg ik met een gefronst voorhoofd.
'Hup.' Hij pakt me bij men heupen beet en zet me van de stoel af. 'Voila!' lacht hij. Ik grommel wat en loop naar boven. 'Ohja, m'n broodje.' Ik loop stil van de trap en ga achter mijn broer staan. Ik neem mijn broer langs achteren vast en trek hem naar achteren waardoor hij op mij valt.
'Auwh! Ayat...' hij stop met schreeuwen als hij zijn hoofd tegen de kast stoot.
Hij kreunt en ik probeer onder hem uit te komen.
'Broerie? Alles oké? Oh my.. je hoofd bloedt!' Gil ik.
Ik pak snel de verband doos en ontsmet zijn wond. Ik windel er zachtjes de witte windel rond en geef hem dan zachtjes een kusje op zijn voorhoofd.
Ik ga zachtjes van hem af en strijk mijn hand naar hem uit. Ik trek hem recht op en duw hem richting de zetel waar hij vervolgens ook invalt.
*KRAK*
'Wtf?' Kreunt hij en gaat van de zetel af.
'Je hebt de zetel nog meer kapot gemaakt omg jij sukkel...' zeg ik terwijl ik mezelf facepalm.
'Hoe noem jij mij?' Zegt hij lichtjes boos maar toch nog lachend.
'Ik noem jou sukkel. Hahahah' gil ik terwijl ik naar boven loop en me snel opsluit in m'n kamer.
'Ik krijg je nog wel.' Hoor ik Haru fluisteren tegen de deur.
'Oh oh' lach ik luid naar hem.Ik neem m'n telefoon en check een paar berichtjes. Ik ga snel ff op Google en er popt opeens een reclame 'OurNewFriends'. Ik ben natuurlijk nieuwsgierig en druk erop.
Ik kom op een website waar je een account moet maken. Ik druk op de new user button en kom uit op een pagina waar je een username, password, emailadress en geboortedatum moet invullen.
Username: Ayato-Chan
Password: Yandere8
Email: Fuckmecuzimhot@gmail.jp
Geboortedatum: 21-06-1999Ik druk op de done button.
Ik word direct naar een andere pagina gebracht.'Hallo beste Ayato-Chan,
Op deze website kan je met vreemde mensen chatten en ze beter leren kennen. Je kan ook bellen en skypen.Veel plezier!'
''Nou bedankt zeg'' lach ik.
Ik druk op nieuwe chat en kom op een witte pagina met vanboven een username genaamd Calvin.Calvin: 'Hoi Ayato.'
Me: 'Ehm hoi Calvin.'
Calvin: 'Hoe gaat het met je Ayato?'
Me: 'Nou eh goed? En met jou?'
Calvin: 'Goed maarja ik ga ervandoor. Tot de volgende.'
Me: 'Erm.. Jah doei.'Wat een weirdo die Calvin..
Na een paar gesprekken te hebben met wat random mensen roept mijn broer mij voor het avondeten.
Ik loop huppelend van de trap en spring op m'n stoel. Ik krijg opeens een slag tegen mijn achterhoofd. Ik grijp met m'n handen naar de plaats waar mijn broer me zojuist heeft geslagen.
'Auwch..' kreun ik.
'Pay-back bitch.' Grijnst hij met een soeplepel in zijn hand.
'Heb je me nou serieus met een soeplepel geslagen? En trouwens jongens kunnen geen bitches zijn.' Roep ik naar hem.
'Blijkbaar wel, jij bent het bewijs.' Lacht hij.
Ik wacht tot het eten op tafel staat en begin te eten.
'Mjammie, spaghetti!'
'Hhah, Jup.'
Achter het eten doe ik snel onze kleine afwas. En daarna, neem ik snel een douche.
Ik loop richting de badkamerdeur en kijk evne uit het raam in de gang. De zonsondergang is er te zien. Wat is hij mooi vandaag. C:
Ik sta in de badkamer en trek het shirt uit.
Ik ben niet echt gespierd.. een beetje? Maar dik ben ik zeker niet.. het tegenovergestelde.
Ik heb ooit een vriendinnetje gehad maar ze was erg klef en ik was niet echt verliefd. Ik maakte het uit achter een paar weken, het werd teveel en te erg.
Ik heb ook wel al eens een vriend gehad..
Oke ander onderwerp.
Ik trek ook men broek en de rest uit en spring in de douche. De warme stralen glijden over mijn zachte lichaam. Ik geniet en zet na ene kwartiertje de doucheknop af en stap onder de douche vandaan.
Ik droog me af en doe een shirt en een broek aan.
Ik poets men tanden en doe een créme op m'n gezicht en handen. Daarna ga ik naar men kamer.
Ik doe een zacht lampje aan en ga in bed liggen, vervolgens val ik in een diepe slaap...
JE LEEST
How i became the next victim ☆
General FictionAyato leeft een gewoon leventje achter zijn ouders gestorven zijn en hij en zijn broer een grote erfennis hebben gekregen. Totdat.. Ayato op een website een jongen genaamd Ichigo ontmoet.. Ze praten voor een erg lange tijd.. diep in de nacht,... Na...