Chapter 12 ❁

36 3 4
                                    

Plots hoor ik 'n vreemd gesnik en draai me om...
SANVER ?!!!!
Mijn 'perfecte' broeder... wat doet die klojo hier?!
'Wat bezielt je?! WAAR BEN JE MEE BEEIG KLOOTZAK?! EVEN EEN ONSCHULDIGE JONGENKIDNAPPEN EN MISHANDELEN?!' Schreeuwt hij naar me toe.
'Mishandelen is een groot woord.' Zeg ik met een grijns.
'Dude, waar bemoei jij je toch altijd mee.. Kom Ayato? Waarom blijf je staan bij die klojo daar? Kom naar me toe' zeg ik met een klein onschuldig lachje.
Ik zie in Ayato's blik dat hij twijfelt, hij kijkt me angstig aan en zet een stap vooruit. Sanver houdt hem tegen..
'ZIE JE NIET DAT HIJ BIJ MIJ WIL ZIJN? Laat hem gaan sukkel!'
'Hij doet t omdat ie bang is, je hebt hem wekenlang mishandelt in die kelder van je.. ik weet alles.' Zegt hij met een serieuze blik terwijl hij Ayato tegenhoudt met zijn linker arm.
'Hm? Zeker? Volgens mij heb je het een beetje fout begrepen..' zeg ik terwijl ik dichter tegen hem kom staan.
'Ik weet h....' hij kan zijn zin niet afmaken voordat ik hem een flinke boks op gezicht geef.
Ik lach luidop en kijk kwaad naar Ayato.
'Waar zat je? Rotjoch' ik neem hem bij zijn kraag en til hem op.
'Kom mee rotkind..'
Ik geef hem een duw richting de keuken.
'Neem maar een mes en toon me eens wat je kan!' Beveel ik hem.
Hij kijkt me zielig aan en ik kijk hem doordringent aan.
'Hup!'
Hij loopt traag richting de schuif en ik geef hem een duw waardoor hij tegen het fornuis aan botst. Hij opent de schuif en kijkt een beetje rond tot hij een groot vleesmes vindt.
'W-wat moet ik d-doen?'
'Hm.. Maak een sneedje in je hand palm.'
Hij kijkt met grote ogen naar zijn hand en dan weer naar het mes.
Hij drukt het mes tegen zijn hand aan en sluit zijn ogen zachtjes.
'Dit is je straf, eerlijk zijn. Dit verdien je toch wel? Het is tenslotte maar een kleine straf, ik zou minder aardig moeten zijn.. hahaha..' Lach ik.
Ik zie tranen in zijn ogen als ik een drup bloed op de vloer zie vallen.
'Lik het op!'
'Huh?'
'LIK HET BLOED OP!'
Hij kijkt met grote ogen van de vloer naar mij.
Hij bukt zich en gaat op zijn handen en knieen zitten, hij buigt zijn hoofd naar de vloer toe en likt het bloed zachtjes op.
Ik zet mijn voet op zijn hoofd en duw zijn hoofd hard tegen de grond aan terwijl ik luid lach.
Ik hoor hem rare geluiden maken en haal mn voet van hem af.
'W-WAT HEB I-IK JE M-MISDAAAAAAAAAAN?!' Kreunt hij nu erg hard door t hele huis.
Ik kijk hem met gesplete ogen aan en grinnik.
'Wil je dat ik je goed laat voelen?' Zeg ik  met een grijns.
'W-wat?..' kijkt hij met grote ogen naar me.
Ik trek hem aan zijn arm naar boven en duw hem omhoog tegen het fornuis.
Ik begin hem uit het niet wild te zoenen en glijd met mijn handen onder zijn shirt.
Hij kijkt nogsteeds met grote ogen naar me en sluit ze na een tijdje.
Ik laat hem los na een paar minuten en schrik van mezelf.
'W-what the fuck..DIT IS NIET GEBEURD!' Schreeuw ik naar hem en loop de keuken uit richting de slaapkamer en gooi mezelf op het bed.

Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Jul 11, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

How i became the next victim ☆ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu