Chapter 8 ❁

28 2 2
                                    

Pov. Ayato

Ik word wakker op een harde, koude grond. Ik probeer me te herinneren wat er is gebeurt maar weet niets meer.. hm raar..
Mijn hoofd bolt van de koppijn en ik duw mezelf overeind. Ik kijk rond in de kamer. Het is hier zo donker dat ik bijna niets zie, ik zie een kastje en trek aan een van de laden waardoor er een doosje afvalt en op mijn hoofd valt.
Ik voel een harde klap tegen mijn hofd en val waar naar achteren waardoor ik weer buiten bewustzijn ben...

Pov Ichigo

Ik loop naar de woonkamer en neem een pen&papier. Vervolgens loop ik terug naar het kelder deurtje en ren de trap af. Wat ligt hij daar nou toch zo zielig.. ik gooi het pen&papiertje naar hem toe waardoor het vervolgens op zijn buik en naast hem valt. Ik loop terug naar boven en ga liggen in de sofa.
Good job Ichigo! Hahahah...
Ik val in slaap en word wakker van een geluid. Het klinkt alsof er iemand op een deur aan het slaan is.
Ik loop terug naar het kelderdeurtje en open het. Ayato staat recht voor me op het bovenste trapje. Hij schrikt als ik de  deur open zwaai.
'Wat ben je allemaal aan het uitsteken mislukte..'
Ik stop als ik zie dat hij begint te huilen. Ik neem hem bij z'n bovenarm en loop achter hem terug de kelder in.
'Wat is er nou? Heb je honger? Pijn? Of wil je in bad?'
'Zou dat mogen?' Vraagt hij stilletjes.
'Wat zou mogen?!'vraag ik geiriteerd.
'In bad..'
'Nou.. eh ja kom.'
Ik sleur hem terug naar boven en duw hem voor me uit. Hij kijkt me zielig aan waarna ik vervolgens knik richting de badkamer deur. Hij loopt langzaam naar de badkamer. Ik geef hem een duw als teken dat hij sneller moet gaan. Hij versnelt een paar passen en stopt voor de deur. Ik open de deur en duw hem harder waardoor hij vervolgens tegen de badrand aanvalt en bijna valt.
'Kleed je uit!'
Hij doet langzaam zijn shirt uit en gaat met zn rug naar me toe staan als hij zijn broek ens.. uit doet.
Ik duw hem opzij en doe de kraan open. Ik doe er wat zeep in en wijs naar het bad.
'Erin.'
Hij kruipt langzaam het bad in en gaat met zijn knieën tegen zijn bovenlichaam zitten.
'Mag ik even alleen zijn?' Vraagt hij zielig.
'Hm.'
Ik draai me om en loop de kamer uit. Ik doe de deur op een kier en ga naast de deur staan.
Ik check mn telefoon even en zie dat ik geen berichten heb. Hm..

How i became the next victim ☆ Waar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu