Pov ayato*
Ik trek langzaam mn shirt en mn andere kleren uit. Ik ga met m'n voet in het water om de temperatuur te voelen. Ik schrik, het water is veel te warm.
'Is het niet goeg genoeg?' Hoor ik Ichigo zeggen terwijl hij met zn hoofd binnen hangt?
Ik schrik van zijn stem en slaag mn handen om m'n naakte lichaam.
'Eh.. eh het is wel goed..' stotter ik.
Ik zet mn been neer op de bodem van het het bad en zet vervolgens m'n andere been erin. Ik neem de badrand vast terwijl ik zachtjes met de rest van mijn lichaam in het bad ga. Ik zit met all mn lichaams delen tegen elkaar aangekropen en geniet eventjes van het lekker warme bad....Pov Ichigo*
Is die rat nu nog niet uit bad? Denk ik in mezelf als ik zie dat het al den kwartier later is. Ik duw de deur wild open en zie hem slapend in het bad liggen.
Wat is hij schattig...
'Nee! Dat mag je niet denken! Hij is je slachtoffer en je mag niet op slachtoffers verliefd worden! Behandel hem ook alsof ij je slachtoffer is.'
Denk ik in mezelf.
'UIT BAD!' Schreeuw ik.
Ik zie hem wakker schrikken en hij kijkt me met grote ogen aan.
Ik kijk hem woest aan.
Ik loop naar hem toe en trek hem aan zijn arm naar boven waardoor hij nu rechtop in bad staat. Hij kijkt me nogsteeds met grote ogen aan.
Ik heb nu pas door dat hij hier naakt staat en kijk een beetje naar beneden.
Ik zie dat hij helemaal bibbert.
Ik plaats men handen onder zijn oksels en hef hem uit bad. Ik neem een handdoek en gooi die naar hem.
'Maak dat je klaarbent.' Zeg ik nog snel voordat ik uit de deur loop.
Ik loop richting de keuken en haal een schaar.
'Die is vast wel een goed begin...' lach ik tegen mezelf.
Ik loop terug naar het badkamer en gooi de deur open.
'Klaar?'
'Eh.. bij-na..'
Ik zie hem staan in een shirt en een boxer. Ik trek hem aan zijn arm en sleur hem achter me aan.
Ik duw hem richting de kelder deur.
Ik kjk hem aan en knik naar de kleine kelder als teken dat hij er terug in moet.
Ik geef hem een zachte duw op zijn rug waardoor hij struikelt en halverwege de trap valt.
'Ben je zo slap? Kan je niet eens tegen een klein duwtje?'
'Het was niet een 'klein duwtje'..'
'Ga je tegenspreken?' Lach ik.
Ik zie tranen in zijn ogen komen en kijk hem met een 'nep' triest gezicht aan.
Hij kijkt weg en ik lach.
Ik gooi de schaar naar hem waar hij vervolgens half voor wegduikt, toch land de schaar op zijn schouder.
Ik kom dichterbij en trek hem recht.
'Waa-waarom deed je dat?..'•••Ik lach weer en trek zijn shirt uit.
Hij kijkt me met grote ogen aan en ik kom dichter met m'n gezicht en buk een beetje want hij is wel nogal wat kleiner.
Ik duw zijn kin omhoog en kus hem.
'Hij heeft de zachtste lippen in de wereld, hij heeft de helderste ogen kn het heelal, hij heeft het zachtste haar zachter dan wol, zijn huid is zacht als de maan,...•••De schaar heeft een gat in zijn gestreepte shirt gemaakt. Ik trek hard aan het kraagje en sleur het over zijn hoofd. Hij is erg dun..
Ik bespeur zijn lichaam met mn ogen.
Hij is echt dun..
'Wil je eh iets eten?'
Hij begint opeens te huilen..
Ik staar hem vreemd aan.
'Wa...'ik word onderbroken..
Zijn snikken veranderen in een luid gekreun.
'Ehh?'
Hij begint rare bewegingen te maken en ik zie dat hij gaat vallen..
JE LEEST
How i became the next victim ☆
General FictionAyato leeft een gewoon leventje achter zijn ouders gestorven zijn en hij en zijn broer een grote erfennis hebben gekregen. Totdat.. Ayato op een website een jongen genaamd Ichigo ontmoet.. Ze praten voor een erg lange tijd.. diep in de nacht,... Na...