*PIEP PIEP PIEP*
Ik word wakker van een irritant herhalend geluid. De wekker stond nog aan fuckkkk.. of wacht, welke dag is het? MAANDAG! Ik sta snel op en kijk op die (irritante) wekker. 7:23 ik heb nog een halfuurtje voor ik moet vertrekken.. ik kan op m'n gemak doen.
Ik loop naar beneden en neem een kom cornflakes en een glas fruitsap. Haru komt half slapend naar beneden gewandelt.
'Goedemorgen Ayato-Chan.' Zegt hij terwijl hij zich uitrekt.
'Goedemorgen Haru-Chan.'
Nadat ik alles op heb loop ik naar boven. Ik haal m'n telefoon uit de oplader en gooi hem op bed. 'Handel ik later wel.'
Ik loop richting mijn inloopkast en kijk wat rond. 'Wat zou ik aandoen?'
Ik besluit een huidskleurig short aan te doen met een babyroze polo en mijn korte docs.
Ik loop richting badkamer en poets men tanden+kam men haar.
Ik check m'n telefoon.De persoon genaamd 'Ichigogo' wilt een gesprek met u voeren.
Zie ik vanboven aan het schermpje staan als een melding. 'Dat website gedoe weeral zekers..'
ik klik op de melding en word naar een pagina gebracht waar het gesprek begint tussen Ichigo&mij.Ichigogo: hello, i can see u watch Anime?
Me: eh, yea i do?
Ichigogo: that's my reason for adding chu. Cx
Me: oh wel then, let's start having a nice conversation. xD
Ichigogo: i guess your name is 'Ayato'?
Me: yes it is hahh. What's yours?
Ichigogo: nice name c: mine is Ichigo.
Me: nice to meet you Ichigo, nice name to c:
Ichigogo: i have to go to school u know T-T.
Me: Same here.. well bye then Ichigo-Chan. Xx
Ichigogo: Bye Ayato-Chan. XxNice guy!!
Ik neem m'n rugzak en ren naar beneden. 'Bye Haru-Chan'
'Bye Ayato'
Ik loop de voordeur uit en ga bij de bushalte staan. De bus is er in een paar minuten en ik zit ongv 20min. Op de bus. Na 20min. kom ik bij school aan.
'Ik heb niet echt veel vrienden' denk ik in mezelf. Ik kijk wat rond.
'Hoi' zegt een random jongen
'Ehm, hallo?' Zeg ik een beetje ruw.
'Mahhow seh. Ik heb mune neus noh nodih zenneej' zegt hij met een nogal raar accent.
'Sorry hoor. Wat kom je zoeken?'
'Ik ben nieuw.'
'Kan ik er wat aandoen? Nee dus doei!'
Hij komt dichter met zijn gezicht.
'Waarom doet je zo raar?'
'Ik doe normaal, het is ook kinda weird als er opeens een noob naar me toe komt?'
'Een noob? Kunt je Nederlands praten?' Zegt hij met een rare grijns.
'Ga weg, doei' zeg ik terwijl ik van m'n plaats af ga en weg wandel van de plaats waar hij zit.
'Hee ha niet weh!' Roept hij me achterna.
Hij komt me achterna gevolgt.
Ik trek aan zijn trui en breng hem dichterbij
'Waag het nog eens in de buurt te komen.' Zeg ik met gespeleten ogen vol woede.
'Waarom niet?' Vraagt hij onbegrepen.
'Ik hoef je niet dus ga weg.'
'Wat is dat nouw eer voor een onlogische zin?' Zegt hij lachend.'Hee noob ga srs weg.'zegt Brandon de stoere boy achter me.
'Pfft als niemand me mah, oke dan hoor.' Geeft hij toe.
'Ik had je hulp niet nodig.' Zeg ik zachtjes maar toch hoorbaar.
'Precies wel he.' Lacht hij.
Ik loop naar de rij want de bel is gegaan. We lopen naar ons lokaal. Geschiedennis. Yay! *sarcasme*
Nog drie uur..
JE LEEST
How i became the next victim ☆
General FictionAyato leeft een gewoon leventje achter zijn ouders gestorven zijn en hij en zijn broer een grote erfennis hebben gekregen. Totdat.. Ayato op een website een jongen genaamd Ichigo ontmoet.. Ze praten voor een erg lange tijd.. diep in de nacht,... Na...