Když jsme přišli domů, všude bylo mrtvo. Andy a Juliet prej jeli něco zařídit a Jinxx s Jakem byli u českého kámoše. Samm a CC se ještě nevrátili ze školy.
''Bůhví, kdy se vrátí'' odvětil Ash
''A taky v jakém stavu'' odvětím a posadím se ke stolu. Složím hlavu do dlaní. Najednou mě Ash objal kolem ramen ''Co to děláš?'' zeptala jsem se, ale na to už neodpověděl jen mě políbil a vedl do pokoje...
Probudilo mě otevírání dveří. Hodila jsem na sebe šaty a šla přivítat Jinxxe a Jakea.''Tak jak ste si to užili?'' Zeptá se mě Jinxx
''What?! Jak to myslíš? Jinxx se ošíval tak promluvil Jake ''No jak to šlo s Ashem?'' Zeptal se.Já jsem zrudla a zeptala se jak to ví. ''No Ashley nám to říkal, že chce a on když něco chce, tak si to vezme''
''Ty vole, to je vůl!'' řekla jsem a zrudla. V tom přišla Juliet s Andym a snažili se dovtípit to, co se stalo. Strhl se obrovský rozhovor o tom, co se stalo. Já jen zoufale schovala oči do dlaní a poslouchala. Když už mě to nasralo, vyskočila jsem a zařvala že jsem spala s Ashem ''A co jako?!'' všichni utichli a já zdrhla do pokoje. Slyšela jsem smích a došlo mi že dovnitř vešla Samm se CCm a náramně se bavili a zamířili rovnou do koupelny... oba. Proč mě a Ashe řeší a je ne? Co je jim do toho? Brečela jsem a Ash se probudil ''Co se stalo?'' zeptal se a objal mě.
''Všichni řeší že sme spolu to, no.. Jinxx a Jake to začali''
''Ach jo, já to tam jdu uklidnit'' a odešel.
Jen co se za ním zaklaply dveře já zapadla do poštářů a rozbrečela se.
Probudila jsem se asi ve 4 ráno. Ash vedle mě klidně oddechoval. Šla jsem se opláchnout a hodila na sebe pyžamo schválně tričko s nápisem 'Nedotýkejte se mě jsem zadaná!'
lehla jsem si vedle Ashe a jelikož byl odkrytý, chtěla jsem přes něj hodit peřinu. Před tím jsem ale pohledem obtáhla jeho tetování a pak jsem vedle něj usnula.
Po hodně dlouhé době zase nová část :D Jsem zvědavá, jestli to ještě někdo bude číst :D
No nic :D
Mějte se! Peace! :D ;)
YOU ARE READING
Our life with Black Veil Brides
FanfictionPříběh o dvou 20 let starých dívkách, se jmény Angel a Sam :)