Vzbudil mě Ash polibkem a já vzápětí uslyšela křik z kuchyně. Když jsem otevřela dveře, viděla jsem Juliet na ramenou Andyho, jak sundavá palačinku ze stropu. CC se Sam měli výbuch smíchu. ''Andy dělá palačinky?'' Zeptala jsem se a Ash se rozchechtal že mě stáhl s sebou na zem. ''Ták se uklidníme'' Prohlásil CC ale sám se smál jako smyslů zbavený.
O 3 dny později
''Tak jo'' Souhlasil Andy. Domluvili jsme termín trempu, když začalo být aspoň trochu teplo. KLuci už ani nemluvili o tom, že by se měli vrátit do Ameriky. A se Sam jsme za to byli vděčné! I Juliet se tu líbilo. Ashley říkal, že to bude Juliet a -Andyho první venkovský trempský zážitek a když 2x pojedeme po vodě, tak se to bude muset naučit. Juliet už uměla loď trochu řídit, tak prý Andyho zaškolí. Všichni se dali do kupování konzerv a balení teplých věcí, já nějaké Juliet půjčila, kluci si museli vystačit. U balení jsme si užili spoustu srandy, kluci chtěli brát zbytečnosti tak jsem je vyfakovala s tím, že z nima přijdu a věci jim proberu. ''Jo, ten je schopnej vzít s sebou svou sbírku sošek Batmanů'' Rozesmála se Juliet a ukázala na Andyho. Za 2 dny sme měli odjíždět a kluci byli jak děti protože na tramp nikdy nejeli. Já si zabalila kytaru a texty českých trampských písniček a smála se jak Jake bude hrát a ostatní zpívat...
O 2 dny později
''Odjéézd!!'' zařval Ashley a chytil mě za bok. Líbezně se na mě usmál a dívali jsme se jak se ostatní táhnou s batohy. Nebyli asi na tento druh zátěže zvyklí. ''Já jsem svoje tůry po Šumavě absolvovala už ve 3 letech'' Řekla jsem Ashovi. ''To jsi šikovná'' Řekl a políbil mě.
''Nechte si to do stanů, vy hrdličky'' Řekl CC a snažil se dát batoh do kufru tak, aby se tam vešly 3 další. ''Ty máš co říkat'' Pustil mě Ashley a galantně mi otevřel dveře. Půjčili jsme si větší auto do hor, bylo nás 8 tak bychom se nevešli.
Další část! :D Mám pokračovat? :D
Proč se ptám, když stejně vím, že budu? :DDobrou <3
YOU ARE READING
Our life with Black Veil Brides
FanfictionPříběh o dvou 20 let starých dívkách, se jmény Angel a Sam :)