Část 12

32 2 0
                                    


''OMG!! Kemp!'' Zakřičel Jinxx, který už sotva pletl nohama. ''Neboj, já už taky hlady vidím dvojitě'' Přidal se Ashley ''CC je taky věčně hladovej'' Přidala se Sam a vysloužila si podrbání na hlavě ''Au, co děláš, CC?'' ''Ty toho namluvíš'' Odvětil CC a mávl nad tím rukou. Večer jsme zase opékali marshmallowny podle Juliet a byly moc dobré! Andy byl skeptický z toho vodáckého zážitku zítra a pozítří!


''Tak dovřít sudy a hybaj do lodí!''  Zavolala jsem na ostatní, kteří kouzali batohy do vodáckých sudů. Ashley je utahoval. Andy se celkem bál pohled na jeho vyděšený obličej byl zábavný ale i smutný. A roztomilý. Došlo mi, že tohle si jako normální člověk asi jen přeju. Jestli si to zasloužím, chodit s nejúžasnějším člověkem na světě, důvěrně znát BVB a kamarádit se s Juliet Simms. Vždyť to začalo tak nevinně. Ashley si všiml mého zamlklého výrazu a zeptal se, jestli je všechno v pohodě. Já řekla, že jo. ''Jen nevím jestli si to zasloužím, obyčejná holka z prdele na kraji ČR, chodit se skvělým klukem z mé oblíbené kapely a s ostatními se dobře kamarádit'' ''Zasloužíš, protože jsi úžasně vyjímečná'' Řekl Ash a objal mě. ''Tak jo'' řekla jsem a párkrát zamrkala abych zahnala slzy. Nastoupila jsem do lodi a vyjeli jsme. Andy se po chvíli uklidnil a už to jelo jako po másle. Dokud jsme nenarazili na menší jez. Za jezem se řeka prudce zužovala a byly zde velké kameny. Ash pádloval jak mohl. Pod jezem jsme jásali, Ale Jinxx s Jakem takové štěstí neměli. Ujeli na první kámen, který potkali a převrhli se. My dole se smáli a chytali jejich věci. Kluci pak zalezli do nejbližšího křoví a převlékli se my ostatní měli obrovskej výtlem.


Tak, dneska něco kratšího :D  

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 17, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

Our life with Black Veil BridesWhere stories live. Discover now