2/2 Část 2

186 16 0
                                    

Když na sebe ti dva přestali dělat opičky a ostatní se probrali z té salvy smíchu Andy se zmínil, že mi lukostřelba jde a chtěl si to zkusit. Já jako jejich věčná fanynka koukala na tu černobílou žirafu a vzpoměla si na jeden stupidní příběh o nich. V tu chvíli jsem zadržela smích a Andy to asi pochopil jako souhlas, vzal mi luk z ruky a představil se. Když chtěl představit i kluky zarazila jsem ho a ukázala mu tapety mého a Sam mobilu... Okamžitě pochopil. Chopil se luku, ale jemu, jako přerostlé žirafě byl trochu menší a špatně se mu držel. Nevadí... řekla jsem. Ukázala jsem mu jak to udělat, ale bylo to poměrně náročné, hlavně když jsem mu měla ukázat, na jaké místo na obličeji má šíp natáhnout. Na poprvé to bylo dost dobrý. Sedli jsme si i jako věkově docela odlišné kategorie a jako kámoši si naplánovali další trénink. V tu chvíli jsem si vzpoměla! No jo! Trénink! Lukáš bude dost nasranej. Měli jsme tam za 5 minut být a tak jsme se rychle rozloučily, vysvětlily proč a chtěly upalovat na trénink oni nás zastavili. 

,,Když nás naučíš střílet my vás odvezeme na trénink'' řekl Ash.
,, A budeme se dívat'' dodal Cc a mrkl na Sam. 
Ty si nějak padli do oka, no co páry jsou i 30 let od sebe tak proč by nemohl být rozdíl 12 let? .
,,Ok'' Souhlasily jsme a nasedli jsme do plného auta, Sam na klín Ccmu a já Ashovi. Neva, říkala jsem si v duchu a byla červená jak rajče. Sam taky nebyla úplně v pohodě.
Na trénink jsme dorazili jen tak tak, cestou do patra mi Jinxx zabalil šípy a Jake se konečně taky ozval 

,,A tady trénujete jak dlouho? '' Vylezlo z něj.

,, Už skoro 6 let'' Odpověděla jsem.
,, ale Sam o rok déle'' dodala jsem.

Když jsem dorazili nahoru, Lukáš se rozkřikl ,, Co to jako je?!'' Sam řekla že se, chtěli podívat jak probíhá trénink.

,,No že jste to vy'' usmál se Lukáš a mávl nad tím rukou.

V tu chvíli přiletěla Viktorie
,,Tatíí, můžu se přidat k holkám, Jonášovi a Adamovi?'' Zeptala se líbezným hláskem Lukáše. Na to že jí bylo 5 tancovala líp než kdokoliv jiný ze skupiny
,,Jo, ale nepřekážej mi, dneska těch požadavků bylo nějak moc''
,,Díky'' řekla a vlípla mu pusu. 


Konec 2. části




Our life with Black Veil BridesWhere stories live. Discover now