Již bylo po koncertě a já byla smutná, protože jsem ho prošvihla. Také jsem byla smutná z události z události která se stala v Paříži a tak jsem na facebook napsala - PrayForParis a změnila si profilovku a nechala to být. Jelikož byli teprve 3 hodiny odpoledne a trénink začínal až od čtvrt na šest tak jsem se domluvila se Sam že půjdeme střílet lukem na nedaleké pole. Vzala jsem i šípy s měkkou špičkou) A chtěla jsem si cvičit boj kdybych někoho musela případně zabít ( Příprava na teroristy? :D :D :D)
Nejdřív jsem sáhla po ostrých šípech a začala je sázet do terče, Sam se dívala a pak jsme se vyměnily. Podél toho pole vede docela dlouhá silnice a několikrát po ní projelo Auto. Moc jsem to neřešila a vyměnila ostré za ty měkké a Sam přede mnou začala utíkat. Já se schovávala za stromy, keře i trávu, lehala si, běhala a snažila se jí trefit. Vůbec jsme si nevšimly že u silnice stojí černé auto a někdo u něj stojí. Dále jsme pokračovali ve cvičení ''honu na teroristy''.
Mě bylo divné že nejedou dál ale byla jsem tak zaneprázdněná.... Co čert nechtěl když Sam přebíhala podél silnice, netrefila jsem ji, ale někoho z party podivínů! Když jsem se lekla a radši se koukala na špičky svých bot, slyšela jsem známý hlas vzpamatovala jsem se a podle anglických nadávek jsem se snažila anglicky omlouvat. Když jsem ale zvedla hlavu málem jsem omdlela. stál tam Jake, Andy, Cc, Ashley a Jinxx, který se držel za břicho.
,,Strašně moc se omlouvám''
,,Jo, v pohodě on to rozdejchá'' Odpověděl Andy.
V tom přišla Sam a začala se divně zubit na Ccho . Ten to po ní začal opakovat. Já a ostatní kluci jsme se rozchechtali.
TO BE CONTINUED
YOU ARE READING
Our life with Black Veil Brides
FanficPříběh o dvou 20 let starých dívkách, se jmény Angel a Sam :)