Osa 4

44 2 0
                                    

Autossa istuessani katselen maisemia. Täällä on paljon taloja ja puita on aika vähän ja puut ovat suurimmaksi osaksi palmuja. Olen ajatukissani enkä kuule kuinka Daniel kysyy minulta jotain. "Elena?" Hän kysyy ja havahdun. "Mitä asiaa? Olin ajatuksissani enkä kuullut mitä sanoit." Vastaan vähän nolona. "Kysyin vain, että miltä näyttää Suomeen verrattuna?" Poika kysyy. "Erilaiselta" Vastaan naurahtaen ja jatkan "Enköhän pian totu tähän." "Varmasti totut. Olemme kohta perillä" Daniel vastaa ja pian kaarrammekin suuren talon pihaan. Nousen autosta ylös ja ensimmäinen sana mikä suustani pääsee on "wow", kun katson taloa. Daniel nauraa sillä huomaa, että olen hämilläni. "Ei Suomessa ole näin hienoja taloja." Saan sanottua hämmennykseltäni. Daniel on ottanut matkalaukkuni takapaksista ja hän johdattaa minut huoneeseeni, joka on yläkerrassa. "Täällä on kylpyhuone. Se on sinun ihan omasi. Täällä taas...." Daniel selittää. "Wow. Mul on oma kylpyhuone." Ajattelen ja katson kylpyhuonetta ihastuneesti. En ole kuunnellut puoliakaan mitä hän on selittänyt. "Annan sinun purkaa tavarasi rauhassa." Daniel sanoo ja nyökkään. Sitten poika lähtee. "Tää on niin siisti!" Hihkaisen ja alan purkaa tavaroitani. Tästä tulee kyllä hyvä vuosi.

Amerikan unelmaaWhere stories live. Discover now