Och när jag vände mig om, i hopp om att det var Marcus som höll om min arm så möts jag av tvillingbrodern, med det där födelsemärket över läppen.
- Du ska väl inte gå än? Frågade Martinus och stirrade in i mina ögon.
Jag såg i ögonvrån hur Marcus satte sina armar i kors och det var då jag förstod att han inte vill ha mig här. Jag suckade och tittade neråt. Det är omöjligt, jag kommer ALDRIG få stanna kvar här. Marcus gick ner för trappen mot mig och ställde sig framför mig, han tog båda sina händer och ett starkt grepp om mina armar.
- Jag sa ju att du skulle glömma mig, sa han tyst som om att det bara var jag som skulle höra det han sa, att inte hon där tjejen skulle höra det.
Han tittade med en allvarlig blick på mig. Jag kände rädsla i min kropp, jag försökte hålla kvar tårarna, men jag kände att snart väller dom över, ner för mina kinder framför honom. Jag klarar att inte hålla dom kvar. Fast han kan inte få se mig gråta, inte nu.
- Ja-ag ville bara.. överraska.. dig, hackade mina ord fram och en tår slingrade ner sig på min kind.
Jag slet mig loss ur Marcus hårda grepp om mina armar, och sprang nu ut genom dörren för att inte bli stoppad, igen. Ännu en tår föll ner för min kind, men jag torkade bort den snabbt med min gråa tröjärm.
Mina fotsteg styrdes av sig själv, jag visste inte vart jag var påväg, jag bara gick någonstans. Bort från den här skiten. Just nu var alla tankar i mitt huvud borta, det var tomt. Det var skönt, jag kände typ frihet. Men vad hände egentligen? Överraskningen blev inte som planerat, och jag kände det lite innan också att, det kommer bli något fel. Såklart så skulle det vara nån random tjej där. Har Marcus redan hittat någon ny? Huh, inte så svårt att falla för honom. Den där drittsekken.
Tråkigt kapitel jaooo
Asså hörnii, tror denna novell börjar lida mot sitt slut. Vet inte om den slutar här eller om jag skriver några kapitel till. Såklart så kommer en uppföljare på denna, vilket jag tänkt på! ❤️ skriv vad ni tycker! Love you
DU LIEST GERADE
Har du inga känslor kvar för mig?
KurzgeschichtenHar killen känslorna kvar för mig som jag har för honom? Finns det någon chans längre, för långt bort för att veta vad som händer. Cred to My hoe @milkobitches för omslaget