CD moterys???

271 28 16
                                    


Trečiasis užsakymas iš @jletolover (galėčiau ilgai kritikuoti šį nickname'ą, tačiau šįkart liksiu tik istorijos kritiku). Vertinu jos naujai pradėtą rašyti ir esantį pirmoje vietoje Spiritual  žanre kūrinį ,,Anoniminių stalkerių grupė''.

Galiu pripažinti, jog pavadinimas patiko. Sudomino. Tokį pamatęs ilgam sąraše, tikrai atkreipčiau dėmesį. Ne tik dėl pavadinimo, bet net dėl įdomiai pasirinkto žanro.

Viršelis ir aprašymas taipogi nebuvo nuobodūs, tiktai iškart akis raižė gramatinės klaidos. Bent jau aprašyme reiktų pertikrinti tekstą kelis kartus, kad neliktų tokių nesąmonių kaip ,,Aš žinau apie jūs viską''; ,,priklausomybė, kuria reikia gydyti''. Du sakiniai ir dvi klaidos. Prasmė suvokiama, tačiau labai neprofesionalu.

Kūrinio idėja pasirinkta tikrai nuostabi ir nenuspėjama, nieko panašaus nebuvau matęs ar skaitęs. Tačiau permetęs akimis serialo ,,Ponas Robotas'' aprašymą suvokiau, jog pusę sumanymo garbės galime skirti jo scenaristams. Tikiuosi, jog apie stalkerių klubą sumąstei pati.

Skaitant į akis labai lindo du dalykai.

Pirmas iš jų – nelabai rišlus minčių dėstymas. Įvykiai klostosi vienas po kito, be jokių smulkesnių detalių, be jokių pasižvalgymų aplinkui – būdvardžių šioj istorijoje matyt mažiau, nei plikis turi plaukų ;) Taip, tu pasirinkai dienoraštinį pasakojimo stilių, tačiau kartais, žinok, labai trūksta ŽVILGSNIO APLINKUI.

Skaitydamas toliau, suvokiau, kad tu esi gudri ir labai protingai apsidraudei. Pasakotojas yra psichinis ligonis. Arba bent jau turi psichinių sutrikimų. Galbūt jis autistas ar aspergeris. Tada okeyy, taip, galbūt neriškios ir sausos mintys – tai jo charakterio ir mąstymo teisingas perteikimas (kaip M. Hadono romane ,,Tas keistas nutikimas šuniui naktį''). Tačiau žvilgsnio į tą patį susitikimų rūsį arba užsiėmimų vadovę vis tiek laukčiau. Nors pamažu ir po vieną žodelį.


Štai vieno iš sakinių visai nesuvokiau:


Persekiotojas nebuvo gėjus(bent jau taip teigia), o CD moterys (jam tiesiog patiko rengtis, kaip moteriai), dėl to jam buvo baugu užkalbinti savo susižavėjimo objektą.


Gal galėtum paaiškinti, ką šita nesąmonė reiškia?? Turėtum rašydama bent po vieną kartą perskaityti, ką suvedei, nes... na, tokie sakiniai verčia susidaryti tikrai prastą įspūdi apie rašytoją :(

Ir dar ypač turėtum vengti savųjų gramatinių klaidų! Tiesiog baisu skaityti tekstą, pilną nereikalingų ar trūkstamų nosinių, nevietoje padėtų arba nepadėtų skyrybos ženklų.  Kaip pati sakei komentaruose, ,,dalys yra rašomos iškarto ir postinamos, tad nelauksiu, kol kas nors jas ištaisys''. Kodėl nelauksi? Argi sunku šiek tiek palaukti? Arba bent jau pačiai pasitikrinti tekstą? Kodėl dėl skaitytojų ramybės negalėtum pasistengti, kad nebūtų to klaidų miško?


Labiausiai man patiko Ketvirtoji bei Penktoji dalys. Patiko, nes įtraukei pačio veikėjo praeities bei įsigilinimo į kitą ,,stalkerį''. Taip ir toliau!

Sėkmės rašant istoriją, jei dar turėsiu pastebėjimų, prirašysiu!

Nenuvilk su banalia pabaiga ar serialo kopijavimu. Būk originali!




Mister KITOKS

Kitokia k'ritikaWhere stories live. Discover now