#truestory
Okay cerita ni pasal aku.
Time tu hari jumaat aku sekolah petang but aku datang sekolah agak awal cuz nak lepas with ma friends.
So lepas solat zohor kat surau sekolah kalau tak silap lah aku naik atas then singgah jap dekat tandas sebelah kelas aku ( k bukan kat sebelah kelas but sebelah punya sebelah )
Masuk je tandas aku terus betulkan tudung aku , lol tu memang tujuan aku gi tandas.
Kat dalam tandas sekolah aku ada lagi 4 tandas untuk buang air wait actually aku tak ingat apa nama benda tu , hahaha so aku panggil tandas je lah. Dalam tandas ada tandas niceee.
Okay back to the story ^
Aku betulkan tudung dekat cermin paling dekat dengan pintu. U know why? Cuz aku ni penakut.
Haritu member aku cerita yang dia masuk tandas yg ketiga daripada empat tandas. Then time nak keluar tu tak boleh. Dia cakap yang memang dia kunci then bila nak bukk kunci tu susah gila then aku tk ingat apa jadi. Maybe member dia tolong dia keluar lol.
Haa balik kepada situasi aku tadi.
Okay aku ingat time aku masuk tandas tu takde orang cuz macam sunyi semacam au then tetiba aku dengar bunyi air paip mengalir/ terbukak dari salah satu tandas kat dalam toilet ni.
Haa aku syak bunyi tu datang dari tandas yang ketiga , huh nasib tadi aku tak menyanyi or buat bising. Lamaa aku betulkan tudung but takde siapa pun keluar dari tandas tu.
Then aku pun bersuara " siapa tu " but no one answer. cehh speaking lak.
So aku dengan perasaan seram sejuk tunggu lah kat luar tandas nak tau siapa yang ada dalam tandas. Tunggu punya tunggu akhirnya member aku datang tanya aku buat apa.
Aku pun ceritalah kat dia pasal aku dengar bunyi air mengalir but takde orang keluar pun. Then dia jerit mende tah but takde siapa jawab so dia ajak masuk and yeah kitorang check memang dalam tandas tu takde orang so apa lagi ofc lah kitorang bukak langkah 1001 hahahaha lari lah gaisss.
The end.
Aku sebenar benarnya ingat ingat lupa pasal story ni cuz ni time aku form 1 kalau tak silap lah ^
Haa okay sebagai seorang author? Kawan? Naz nasihat kalau kau nak pergi tandas better pergi dengan kawan.
Erm faham² lah maksud naz bukan teman sampai masuk jamban cukuplah sekadar tunggu di luar. Hahahaha kat sekolah je lah takkan kat rumah pun nak suruh kawan tunggu depan tandas. Agak² ah hahahha k naz tau tk lawak, saje nak gelak.
Gdnight , better berwudhuk before sleep.
ASSALAMUALAIKUM ツ
YOU ARE READING
CREEPY PASTA MALAY ( short story )
Horror- Cerita seram | hantu | horror | creepy berdasarkan pengalaman aku dan kawan² aku yang lain. - Baca waktu malam baru dapat feel aura seram dari buku ni. - Aku pun rasa seram masa tulis cerita ni sampai bulu roma aku menegak, tapi sebab bosan aku...