Aynanın karşısındaydım. Bir ses fısıltıyla denize girmemi söylüyordu. Sonra yer değişti. Kendimi denizde buldum. Denizden gürleyen bir ses bana kızım diyordu.
Korku ile uyandım. Gördüğüm sayısızca kabuslardan biriydi. Kızım demesi kulağımda çınlıyordu. Artık kafayı yiyecek hale gelmiştim.
Sinirle odamdan çıktım. En iyi arkadaşım olan Sıla'yı aradım.
"Kankaların kankası nasılsın?" Diye sordum.
"Yine bir şey var bok var dimi? Sen benimle işin düşmedikçe böyle konuşmazsın."
"Valla beni iyi tanıyorsun. Neyse bize gelsene"
"Ne oldu da?"
"Konuşuruz biraz."
" 10 dakkaya ordayım."
"Tamam kanka."
Sıla benim güvenebileceğim ve aklımı kaçırmadığımı düşünecek tek kişiydi. Dediği gibi 10 dakkada geldi. Ona her şeyi anlattım.
"Birilerinin beni bir şeye yönlendirmeye çalıştığını düşünüyorum. Her zaman aynı rüya aynı yer. Sanırım delirdim."
"Biraz tuhaf ama bence fazla üstünde durma derim."
"Ben seninle kumsala gitmek istiyorum. Belki deniz bana iyi gelir ve bende aradıklarımın cevabını orada bulurum ve bu arada senin yüzüne ne oldu?"
"Yüzümü boşver. Bak dediğim gibi bence hiç bu işlere girişmeyelim. Kötü sonuçlanabilir."
"Gün geçtikçe delirmemden daha iyidir."
"Senin koruyucun olarak ne kadar bu olaya pek iyi bakmasamda seninle geleceğim Masal."
"Koruyucun olarak mı?"
"Pardon arkadaşın demek istemiştim."
Üstümüzü giyindik ve kumsala gittik. Geldiğimizde ne kadar korksam da belli etmeden yürümeye çalıştım. Girmeye başladığım andan itibaren içime bir huzur doğuverdi. Hayatımda hiç bu kadar iyi olmamıştım.
Suya dalmadan önce arkama baktım. Sıla endişeli bir şekilde bana bakıyordu. Sonra bana içtenlikle gülümsedi. O muhteşem gamzeleriyle daha da umutlu bir şekilde suya daldım. Derinlere doğru yüzdüm ama hiç nefes alma ihtiyacı duymadım.
Suyun altında nefes alabiliyordum. Ne ilginçti ve o yine bilindik ses kızım demeye başladı.
"Kimsin sen ve benden ne istiyorsun?"
"Senden hiçbir şey istemiyorum. Sadece senin güvenliğini istiyorum kızım."
"Yalan söyleme. Ben senin kızın falan değilim. Benim zaten bir ailem var."
"Karaya çık. O sana her şeyi açıklayacak."
"O derken kimi kast ediyorsun? Hey sana sesleniyorum. Cevap ver."
Kimse cevap vermeyince yüzerek karaya geldim. Sudan çıktığımda Sıla hayretler içinde bana bakıyordu.
"Ne oldu?"
"Sen"
"Evet ben"
"S sen Poseidon."
"Şunu doğru dürüst anlat. Aşağıdaki adam benim onun kızı olduğumu söyledi hem Poseidon ile ne alakası var.
Yan taraftan bir ses duyuldu. Bu bize doğru koşmakta olan bir boğaydı ama nasıl bir boğa 2 tane ayakları vardı ve gerçekten korkutucuydu. Bir Sıla'ya bir de boğaya bakıyordum.
Boğa bize son sürat koşmaya başladı. O an Sıla'nın bağırışlarını duydum.
"Koş Masal"
Ne yapacağımı bilemeden Sıla'nın arkasından koşmaya başladım. Koşarkende Sıla'ya soruyordum.
"Bu ne niçim bir yaratık."
"Bu bir minator."
"Nereden biliyorsun?"
"Senin bilmediğin bir sürü şey biliyorum."
"Gerçekten anlamıyorum. Biri beni çimdiklesin."
"Bunların hepsi gerçek. Hani sürekli yunan tanrılarını araştırırdın ya işte onlar gerçek."
"Tamam gerçekten tuhaf ama benimle ne ilgisi var."
"Sonra anlatırım. Minator bize yaklaşıyor."
Sıla arkasını döndü ve bana bağırdı
"Masal buradan çabucak git.Hiçbir yola sapmadan dümdüz koş senin gibi melezlerin olduğu bir kamp görünceye kadar koş ve sakın arkana bakma onu elimden geldiğince oyalayacağım."
"Hayır,seni burada bırakmam."
"Masal git dedim."
Sıla'nin dikkati benimle konuşurken dağılmıştı ve minator onun bu anından yararlanıp yüzüne bir yumruk atmıştı.
"Hayırrrr." Diye bağırmaya başladım. Hepsi benim yüzümdendi. O an her yer su oldu ve minator bundan hiç hoşlanmamıştı. Suların içinde kalan minatorun dikkati epey dağılmıştı. Bu anından yararlanıp suratına sağlam bir yumruk geçirip iyice sersemlettim. Ayağa kalkamaz hale gelmişti. Yanda duran kılıcı alıp tam kalbine sapladım. Minator toz olup gözden kayboldu.
Çok yorgundum. Gözlerim istemsizce kapanıyordu. Kendime engel olamadım ve yeri boyladım. En son hatırladığım bir kızın çığlığıydı.
Evet arkadaşlar umarım beğenmişsinizdir. İlk bölüm olduğundan biraz acemi olabilirim ama diğer bölümlerin çok güzel olacağını düşünüyorum. Sizce Türk isimleri kullanmam iyi olmuş mu? Yorumlarda belirtirseniz sevinirim. Diğer hikayelerime de bakmayı unutmayın. Hepinizi seviyorumm.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Poseidon'un Kızı (Askıda)
FanfictionBir kız doğacak tanrılardan habersiz Bilinmeyen güçlere sahip Bir karar vermesi gerekecek Olimposu ya kurtaracak ya da yok edecek. (Bu hikayeyi çok eskiden yazmıştım ve kaldırmamamın sebebi bir gün değiştirme ihtimalimin olması. Devam etmeyecek)