Skype
Alisson:Ne Lestie.. Zítra bohužel nemůžu, mám práci..
Lestie: A co máš tak důležitého? Vždyť to je už druhý víkend co nemůžeš s námi na diskošku..
Allison: Ach Less, svět se kvůli tomu nezblázní když se na tý diskošce neobjevím..
Lestie: Allis, ty trávíš většinu času doma.. Pojď ven a užívej si.. Škola zachvíli skončí a pak už se neuvidíme když budem na střední..
Allison: Less, slibuju že jednoho dne určitě na tu diskotéku půjdu ano?
Lestie: Tak fajn. Přísahej!
Allison: Přísahám.. Ok, musím končit, uvidíme se zítra ve škole..
Grrr.. Ta Less dokáže být s tou diskotékou tak otravná, ale vtipná zároveň.. Sice to tak není z toho textu vidět, ale Já se u toho náramně bavím. Vypla jsem si zvuk u messengeru a vzala jsem do ruky knížku.
Allis?! Máš u dveří balíček.. Ozvala se ze spoda mamka.. Já a balíček? Vždyť jsem si nic neobjednala.. Naposled před třemi měsíci to byly knížky. Vždyť jsem si řekla, že si dám teď pokoj od toho! Třeba mám někoho, kdo mě každý den vidí a chce mi dokázat lásku. Zvědavě jsem si odnesla balíček do pokoje a zamkla jsem dveře.. Tak fajn. Co skrýváš za pěknou věc.. Cože? Květináč s jedním zasazeným proutkem? Co to má k čertu být? A ještě je u toho vzkaz.
Drahá Allis,
Postarej se o našeho malého Groota. Teprve se včera narodil a v Galaxii není teď pro něj bezpečno.. Prosím tě moc, postarej se nám o něj. Až přijde čas, přijedeme si pro něj.. Do té doby mu dávej lásku tak, jako kdyby byl tvůj vlastní.
Děkujeme.
Rocket, Star Lord a Gamora..No ty vole.. Zřejmě si ze mě udělal někdo srandu.. Kdo jsou Ti, co jsou podepsaní pod tím dopisem?
Já jsem Groot! Ozval se za mnou dětský hlásek.. Otočila jsem se ale nikoho jsem neviděla..
Já jsem Groot.. Já jsem Groot!
Kde jsi?
Já jsem Groot!
Vycházelo to od místa, kde jsem položila ten květináč.. A do háje, on se ten klacek hýbe!Ty jsi Groot, že ano?
Já jsem Groot.
Tuším, že víc slov neumíš co?
Já jsem Groot.. Pokrčil ten malý kmínek s hlavičkou malými ramínky a posmutněl..
Groote, budeme to muset společně zvládnout..
Allis, pojď na večeři..
Chvilku tu budeš sám, pustím Ti muziku ať se nenudíš.. Co třeba Jackson's 5? Na ty se dobře tancuje..
Nechala jsem zapnutý notebook a odešla jsem do kuchyně.. Mezitím, co jsem jedla večeři se v pokoji někdo vyžíval v tanci..
Mami, neuvěříš tomu.. Ale mám v pokoji nového kamaráda..A koho?
Mami.. Bude tu s námi bydlet Groot!
Cože? Co to vůbec je?
Pojď semnou a uvidíš...
ČTEŠ
Máme doma Groota! ❤
ФанфикJedna zasazená větvička.. Jeden malý kluk.. Nekonečně mnoho zážitků.. Takové štěstí má jen hrdinka Allis, která dostala na hlídání malého Groota ❤