Neodbytné spolužačky

162 21 2
                                    

Bylo 7 ráno a zadrnčel budík.. Groot spal v květináči a naštěstí se nevzbudil.. Potichu jsem vstala a vyplížila jsem se z pokoje. Ve škole hned před třídou zastavily ostatní holky.. A jelikož jsem neměla čas na to se s nimy bavit, tak jsem se chtěla z toho co nejdřív vymotat..

Lestie nám říkala, že něco máš doma..

Nemám náladu se s Vámi o tom se teď bavit..

Co jsi pod tou bundou měla?

A co je vám po tom?

Lestie byla včera vyděšená k smrti.. Cos jí provedla?!

Já nic neprovedla.. A když dovolíte musím se jít ještě učit.. A víte že píšeme test?

Cože?

Jo, píšeme tak být Vámi tak se jdu učit.. Celý hlouček se rozběhl do třídy, uchichtla jsem se a podívala jsem z okna. Dnes to vypadá, že bude hezky, tak zase vezmu ven Groota. Co ten rošťák asi doma dělá? Ale určitě musí mu být smutno, když je v pokoji sám.. Nějak to budu muset vyřešit a brát ho s sebou, protože je to můj asi jediný kamarád.. Po události, nevím jestli se semnou bude chtít Lestie bavit.. Sedím v lavici, mám v uších sluchátka a relaxuju.. jenom čtyři hodiny a jdu domů.. Jsem ráda, že máme zkrácenou výuku..

Lestie.. Nevadí Ti že už začala hodina..
Poklepala mi na rameno učitelka a mračila se.. Trhla jsem sebou a vyrvala jsem sluchátka z uší..

Omlouvám se.. Zaposlouchala jsem se..

Stává se Ti to dost často.. Copak na tom telefonu nemáš hodiny?

Mám..

No.. Nebudem se tom bavit.. Dávej laskavě pozor..
Typické.. Naše matikářka.. Nemusí .. Vždycky, když připadám divná tak mi dává test navíc.. Ale proč? Proč si myslí že jsem divná? Jenom proto že se nechovám jako puberťačka ale že jsem tichá a uzavřená.. Vykládala o schodnosti a jsem si během toho  kreslila do sešitu mého Groota v květináčku jak tančí.. Aspoň je semnou takhle.. Nedalo mi to a napsala jsem k tomu: jsem Groot. Hned jsem v hlavě slyšela jeho roztomilý hlásek.

Lestie!! Je několik dní před závěrečnou písemnou prací a ty od příjmaček lajdačíš.. Co se sakra děje? A přestaň si čmárat do sešitu..

To není pravda já nelajdačím.. A kreslím si toho, komu na mě záleží..

To je strom?

Groot!

Řekni rodičům, že s nimi chci mluvit v co nejkratším termínu..

Do prdele! Zaklela jsem potichu a praštila jsem s tužkou o zem.. Do konce hodiny jsem nevnímala a hleděla jsem Grootovi do očí.. Prosím.. chci domů!

Konečně! Konec vyučování.. Ani učitel dějepisu nestačil dovykládat látku, jak jsem běžela ven. běžím Groote!




Máme doma Groota!  ❤Kde žijí příběhy. Začni objevovat