Po škole sme sa rozhodli ísť všetky na kávu. No rýchlo sa to zmenilo na limonádu, keďže bolo príšerné teplo. Sedeli sme na terase, ktorá už bola plná, ledva sme našli voľný stôl.
,,Asi umriem z toho tepla."
,,Lucy, nie si jediná." mám pocit, že sa potím na miestach o ktorých som ani nevedela.
,,Som hladná. Nejdeme sa niekam najesť?" opýtala som sa.
,,Mne sa nechce ísť niekam inam. Nedáš si zákusok?" povedala mi Kim. Ďakujem za ochotu.
,,Inak a pôjdeš na to rande s tým chalanom?" opýtala sa ma Ema.
,,To nie je rande. A volá sa Sage."
,,Je to rande." povedala Kim.
,,Nie, nie je. A nepôjdem. Čiže je to jedno."
,,Si hlúpa. Vieš o tom?"
,,Aspoň, že ty si tu tá chytrá, Kim." odvrkla som jej a napila som sa mojej limonády.Ako každé ráno som išla s Emou do školy. Vyrazili sme ešte skoršie, aby sme si mohli po ceste kúpiť donaty.
,,Kylie, skutočne si myslím, že by si mala porozmýšľať nad tým rande so Sagom." ozvala sa. Ďalej som si vychutnávala môj jahodový-čokoládový donat a rozhodla som sa ignorovať túto tému. Už ma to prestáva baviť.
,,Kylie..."
,,Čo je?" ona fakt nedá pokoj.
,,Porozmýšľaj nad tým rande."
,,Nie je to rande!"
,,Ale mohlo by byť."
,,Mohlo, no nebude."
,,Och, si hrozne tvrdohlavá. Prečo nechceš ísť von s tým najkrajším chalanom na planéte?"
,,Nie je náhodou podľa teba najkrajší chalan na planéte Cody? Ešte pred včerom to tak bolo."
,,Cody je hneď za ním. A áno, bolo to tak. No len preto, lebo som nevidela Saga. A odpovedaj mi na otázku už konečne. Prečo s ním nechceš ísť?"
,,Lebo som zistila, že je to kretén. Naozaj nechápem prečo sa zrazu tak o mňa zaujíma."
,,Na tvojom mieste by som to skúsila."
,,Lenže ty nie si na mojom mieste, čiže je to moja vec." našťastie sa rozhovor skončil, lebo už sme stáli pri škole a Ema videla Codyho, takže išla za ním. Ja som sa rozhodla ísť do triedy, nechce sa mi na ňu čakať a pozerať ako sa oblizujú.
,,Ahoj, Kylie." bola som už na druhom poschodí, keď ma niekto zastavil. Otočila som sa, no jasné, ako som si myslela... Sage.
,,Ahoj." čo to mám s hlasom? Mala by som sa nejako ukludniť. Zrejme sa mi aj trasú ruky.
,,Tak čo? Kedy by sme išli spolu niekam?"
,,Fu, tak to neviem. Ale dám ti vedieť." yes! Som z toho vonku. Veď nemám mu dať ako vedieť, nemám na neho kontakt a ja za ním nepôjdem do triedy.
,,Super, dám ti moje číslo." do riti. Som si pomohla.
,,Daj mobil. Napíšem ti ho." podala som mu ho a on začal písať jeho číslo do kontaktov.
,,Ešte sa prezvoním, aby som mal aj ja tvoje." prikývla som. Super, už sa mu v živote nevyhnem.
,,Tak ja už idem. Ahoj." pomaly som sa začala vzdialovať.
,,Ahoj. Dúfam, že sa čoskoro stretneme." usmial sa, bože ma krásny úsmev.
,,Aj ja." tiež som sa usmiala, potom som sa otočila a išla som čo najrýchlejšie do svojej triedy.Po škole som išla rovno domov, som hrozne unavená. Musím si pospať.
Keď som prišla domov bola tam ako vždy Georgia. Pracuje z domu, čiže je skoro len doma. A slúži ako rodinný taxikár.
,,Ahoj, ako bolo v škole?" opýtala sa ma, len čo som vošla do kuchyne. Ako vždy stála pri šporáku a niečo varila.
,,V pohode."
,,Ako sa má Ema? Nepríde na večeru?" och, zase tá otázka. Keď sme boli ešte malé Ema k nám chodila stále na návštevu a často zostala na večeru, alebo tu aj prespala. No čím sme staršie, tak sa od seba vzďaľujeme. A Georgia si na to nevie zvyknúť a myslí si, že k nám Ema príde ako keď sme boli malé. Vlastne ani ja si na to neviem zvyknúť. Je to zvláštne. Ale teraz je rozhodne s Codym. Už nemá na mňa toľko často. A mne chýba nás spoločný čas, každodenné návštevy, večere a prespávačky.
,,Má sa dobre a nie nepríde."
,,Dobre, len som sa pýtala." Georgia zostala ticho a tak som teda išla hore, snáď sa mi podarí zaspať. Zišlo by sa mi to.
Ľahla som si do postele s cieľom pospať si, samozrejme nedokázala som ani zatvoriť oči. Sadla som si a zobrala som si mobil, pozriem sociálne siete, aspoň zabijem čas aj tak nemám čo robiť.
Popri tom ako som si pozerala instagram mi prišla notifikácia z facebooku, žiadosť o priateľstvo od Saga. Divné, myslela som si, že ho mám v priateľoch. O chvíľu na to som dostala ďalšiu notifikáciu, chce mi poslať správu. Potvrdila som žiadosť a išla som si pozrieť tú správu. Mohol mi napísať aj smsku.Ahojte, je tu druhá časť. Dúfam, že sa vám páčila. 😊
Ďakujem za každý vote a komentár ❤️.
🌖
VOCÊ ESTÁ LENDO
Zamilovaná 7-krát
Ficção AdolescenteKylie je normálne dievča. A ako každý sa už veľa krát zamilovala. Ale z toho sedem krát bola zamilovaná až po uši, nebol to len nejaký krátky crush, ale skutočné zamilovanie. Bola zamilovaná sedem krát počas svojich pätnástich rokoch. No ani raz jej...