Potvrdila som žiadosť a išla som si pozrieť tú správu. Mohol mi napísať aj smsku.
Ahoj, ako sa máš? Nemáš v sobotu čas? Mohli by sme niekam nájsť. Čo ty na to?
Čo mu mám napísať? Rozhodne nechcem ísť s ním nikam. Teda vlastne aj tak trochu chcem. Och, ja neviem. Musím sa s niekym poradiť. Ale s kým? Ema je rozhodne s Codym, čiže je to zbytočné. Potom je tu Kim, no to nie je najlepší nápad. Zobrala by mi mobil a napísala mu niečo v tom zmysle nech sa so mnou vyspí. Vlastne tak sa dala Lucy dokopy s jej bývalým. Och a Lucy, tá by mi neporadila. Povedala by mi len to, že je to na mne, moje rozhodnutie. Zrejme to bude musieť počkať do zajtrajšieho rána. Po ceste do školy sa o tom porozprávame s Emou. Dovtedy, mu neodpoviem. Alebo si to aspoň premyslím a uvidím.
Ráno som sa tešila na Emu, potrebujem jej radu. Čo najrýchlejšie som sa dostala z domu a išla som k Eme, možno ju dostanem skoršie von.
To sa mi však nepodarilo, ale aj tak je času dosť.
,,Ahoj."
,,Ahoj, ideme?"
,,Hej."
,,Nezastavíme sa v tej novej kaviarni? Mohli by sme si zobrať kávu zo sebou." s Eminim návrhom som súhlasila.
,,Emi, viem že sme sa o tom už rozprávali, ale ty ma poznáš najlepšie a vždy vieš čo chcem urobiť aj keď ja to neviem. Písal mi Sage. Chce sa stretnúť. Už v túto sobotu."
,,A ty nevieš čo mu máš odpovedať."
,,Presne."
,,Už som ti povedala čo si o tom myslím. Mala by si to skúsiť. Ale ty si myslíš, že je to kretén."
,,Ja si to nemyslím, ja to viem." prerušila som ju, ale hneď pokračovala.
,,Lenže ja ťa poznám, Kylie. Chceš sa mu tak trochu pomstiť za to, že ťa ignoroval. Ale na druhej strane ešte stále k nemu niečo cítiš."
,,Och, máš pravdu. Ako vždy. Ale ako sa mám rozhodnúť? Čo keď to je chyba?"
,,Kylie, mala by si skúsiť. Čo keď je chyba, že to neskúsiš? Čo keď odmietneš a premrháš tú šancu? Potom budeš ľutovať. Ale keď to skúsiš možno to aj bude chyba, ale nebudeš ľutovať, lebo si to skúsila."
,,Jasné, chápem." boli sme už pri kaviarni, rýchlo som vytiahla mobil a išla som mu odpísať.Ahoj, dobre a ty? V sobotu mám čas, súhlasím.
Radšej som nad tým už nepremýšľala a odoslala som to.
,,Tu máš." Ema mi podala moju kávu a pokračovali sme po ceste do školy.,,Čaute." Kim už bola v triede. Vždy chodila medzi prvými, nechápem načo to je dobré.
Chvíľu sme sa rozprávali a potom prišla už aj Lucy.
,,Kylie ide na rande." ďakujem Ema.
,,Ema. Si hrozná. A už po stý krát, nie je to rande." nemôžu to pochopiť?
,,To fakt?" opýtala sa Lucy. To je tak ťažké pochopiť, že mám stretnutie s opačným pohlavím? To ma uráža.
,,Fíha, tak gratulujem. Kedy máte to ne-rande?" opýtala sa Kim.
,,V sobotu." odpovedala jej Ema, to musí fakt všetko vykecať? Súkromie, to jej asi nič nehovorí.
,,O koľkej a kde?" o čo sa Kim snaží? Čo tam chce ísť a špehovať nás? Ou... No jasné.
,,Zatiaľ neviem a keby som to aj vedela, tak ti to nepoviem. A radšej ani Eme."
,,Hej, prečo?"
,,Pre istotu." a aj preto, aby si znova všetko nevykecala.Akonáhle som prišla domov zatvorila som sa v izbe a išla som skontrolovať správy. Či náhodou nepýsal Sage. Bože, už sa správam ako úplná pobláznená, naivná krava, ktorá len vyčkáva na správu od svojho vyvoleného. Typická ja.
Nemusela som dlho čakať a prišla mi správa. Od Saga.Ahojte, je tu novú časť. Dúfam, že sa vám páčila. 😊
Ďakujem za každý vote a komentár ❤️.
🌖
VOUS LISEZ
Zamilovaná 7-krát
Roman pour AdolescentsKylie je normálne dievča. A ako každý sa už veľa krát zamilovala. Ale z toho sedem krát bola zamilovaná až po uši, nebol to len nejaký krátky crush, ale skutočné zamilovanie. Bola zamilovaná sedem krát počas svojich pätnástich rokoch. No ani raz jej...