Ep-1

1.6K 89 15
                                    

Хэзээ ч хамаагүй гарч ирэн намайг инээлгэсэн тэр нэгэн тиймээ түүнийг сахиусан тэнгэр гэдэг юм. Миний хувьд энэ дэлхий дээр байж болох хамгийн онцгой мөн гэгээлэг хөгжилтэй түүний нэрийг Жон Жонгүк гэдэг. Анхандаа надад ямар ч найз мөн таньдаг сурагч байгаагүй үргэлж ганцаараа явж бүгдийг өөрөө сурсан харин тэр тэнгэрээс нисэн ирсэн мэт л над дээр ирсэн. Бид хамгийн сайн найзууд. Би түүнийг найзаас ч илүү хардаг гэж хэлж болох байх. Гэхдээ би түүнд хэтэрхий багадах байх тэр зүгээр ч нэг сурагч биш тэр сургуулын сурагч нарын холбооны дарга ихэнх цаг нь даалгавар гээд завгүй сурдаг мөн хэцүүгээр гэсэн ч бид цагыг аль болох боломжтойгоор хамтдаа байдаг. Зарим охидууд намайг түүнтэй үеэрхдэг байх гэж боддог учир нь түүнийг үргэлж дагаж явдаг болхоор тэр л дээ. Би ч гэсэн түүний найз охин болхыг хүсэж байна. Би бол Сохи гэх өрөвдөлтэй нэгэн гэхдээ сахиусан тэнгэрийн найз мөн азгүй дундаж бор үстэй шилтэй охин. Жонгүк бол бүхий л охидын хүсдэг ханхүү. Би бол мэлхий эсвэл жижэг шувуу.

Өнөөдөр бусад өдрийн адил түүнтэй хамт өглөө сургууль руугаа хамт яван хичээлийн цагуудыг түүнтэй өнгрөөлөө. Тэр бид хоёр хөршүүд бөгөөд үргэлж хамт гэр лүү гээ алхдаг юм. Хичээл таран би түүнийг хүлээн тэр гарж ирэн хамтдаа алхлаа. Зун болхоор ч тэрүү хурдан харанхуй болж байлаа. Тэр надад өглөө их чухал юм хэлнэ гэж байсан тул би түүнийг хэлхийг хүлээнгээ алхлаа. Бид алхсаар гэрийх ойрхон байх савлууртай газар очин суулаа. Түүний ярих зүйл сонирхолтой санагдаж байв. Магадгүй надтай үеэрхээч гэх гэж байгаа юм болвуу?
Тэр доошоо харангаа. Хоолойгоо засан "Би чамд өглөө хэлэх зүйл байна гэсэн шүү дээ " би "ммхм юу юм?" Тэр харцаа салган над руу харан "Үнэндээ би их алдартай Хакер " би их гайхаж мөн юу хийхээ мэдэхгүй байлаа. Би зүгээр л нэг зүйл рүү хараад л байлаа. Тэр залруулан " Тиймээ би алдартай хакер би чиний боддог шиг банк гээд зүйл мөн байшингуудын гэрлийг зогсоодог хакер" гэж хэллээ. Би түүнд мэдээж итгээгүй хакер зүгээр энгийн мөн нээх буруу юм хийдэггүй байх гэж бодож болох ч үгүй ээ энэ үнэхээр аюултай тэр зүгээр л ямар нэгэн драма эсвэл жүжигт бэлдэж байгаа байх тиймүү? Жонгүк утсаа гаргаж ирэн "Би чамд харуулы гээд хэдэн юм оролдсноо харанхуйд гэрэлтэж байсан гэрэлтэй шонгууд ын гэрэл унтрачихав. Тэр үнэхээр хакер юм байна. Би түүн рүү эргэлзсэн мөн сонин харангаа "Чиний хакер нэр чинь ямар нэр юм бэ?"
Гэж асуув. Тэр хэлэхдээ "707" гэж хэлэв. Би энэ хазер чиний талаар сонссон юм байна. Үнэхээр алдартай бас их алдартай банк нарыг хакердаж байсан гэсэн. Үнэхээр тэр мөн гэжүү?

Жонгүк амьсгаа том аван "Чамд хүлээж авхад хэцүү байж магадгүй би их хичээж байгаа хакер дахь гуй байхыг энэ яг л миний зуршил ажил шиг болсон энэ тийм ч муу биш л дээ би тэр хакер даж авсан мөнгөө буцаагаад хийдэг гуйж энэ хэцүү санагдаж магадгүй ч намайг битгий орхиоч "
Би түүнийг тэврэн "Би чамайг орхихгүй харин би чамд энийг чинь зогсооход тусалья би мэдэж байна. Чамайг ямар сайн мөн гайхалтай ухаантай болхыг тэр ухаанаа илүү өөр зүйлд ашиглцгаая" гэж хэлсэн юм.

Хэдэн өдрийн дараа

Сохи гийн талаас
Бид ний яриа гүнзгий мөн бид илүү бие биенийгээ мэдэж авсан. Өдөр явдаг шигээ өнгөрч заримдаа бид намсанд очиж түүнийг хэсэг байшингуудын гэрэлийг унтраахыг харж дэггүйтэж байснаа мартаж болохгүй. Өнөөдөр Жонгүк хөдөө ээжийнх нь эгчид очиж хоноод маргааш ирнэ гэсэн тул өнөөдөр би тараад ганцаараа алхаж явхаар болсон юм. Түүнийг алга болход тэр миний ганц найз байсныг анзаарлаа. Манай гэр бүл намайг Сөүлд үлдээгээд аялалаар Бэжин явсан би хамт явах байсан ч хичээлээс болоод яваагүй. Хичээлийн сүүлийн цаг дээр унтас хийгээд өнгөрлөө. Орой бага зэрэг сэрүүн байв. Өнөөдөр замаа товчилохоор болон жижэг гудамжаар алхаж эхэллээ. Чимээгүй мөн салхи бага зэрэг хийсээд л намуухан чимээгүй тайван байв.

За үгийн алдаа их гарсан бол уучлаарай би утсан дээрээ бичдэг болхоор тэгээд Барьцаалах биш шүү? Хамгийн түрүүнд хүмүүс тэгж бодож байгаа бол гэхдээ төстэй.
Юу болох болоо дараа нь? Санаа байна уу? Дараагийн хэсэг дээр шоконд оруулна шдэ. Тэгээд нээх урт болгохгүй ээ 10 хэсэгнээс дээш л тэгээд дараагийх хэсэг гоё юм болно. Гол дүр маань Жонгүк байгаа.

Асуулт
1.Дараа юу болох бол?
2. Админ аль улсад амьдардаг вэ?(үнэнч фэнүүд минь мэддэг юм байгаан)

+10 сэт +20 воте

❌АЛУУРЧНЫ ХАЙР❌(Дууссан)Where stories live. Discover now