Сохи гийн талаас
Түүний нүд намайг нэвт харж буй мэт хүйтэн бас аймшигтай. Тэр чимээгүй намайг дага гэсэн шиг машин руу гаа явав. Би өөрийгөө ямар нэгэн асуудалд оросноо хангалттай мэдэж байлаа. Гэхдээ яг ямар шйитгэл бол эсвэл зүгээр л очоод намайг хэдэн хэсэг тасдах юм болвуу? Бодол мань намайг хүчтэй шуурганд татан бүхий л муу бодлуудыг жишээ болгон бодож байлаа. Эцэст нь бид түүний байшинд ирхэд түүнийг үргэлж угтдаг үйлчлэгч нар нь байхгүй байв. Тэр хар хүрмээ тайлан том өрөөны буйдан дээр шидэн голд нь суунгаа. Намайг гараараа урд нь байх буйдан руу заав. Би маш хурдан гэгч нь суун түүнийг юу ярих тухай хүлээн суулаа. Тиймээ тэр одоо өмднөөсөө хутга гаргаж ирээд намайг алах байх. Өнөөдөр миний сүүлийн өдөр байх юм гэж бодож байсан ч гүй. Тэр аль болох тайван байхыг хичээж байгаа бололтой гараа атган "Би чамд өдөр л надаас зугтвал юу болох тухай хэлж байсан харин чи аль хэдийн дүрэмээ зөрчичөхлөө "
Гэж миний нүд рүү хүйтэн харан инээж эхлэв. Яг л галзуу нэгэн мэтТэр инээхээ зогсон дахин гүн хар нүдээрээ ширтэв. Нэг л нүд ирмэхийн зуур дотор миний гарнаас цус урсаж эхэллээ. Тэр үнэхээр хурдан юм. Би бараг харж ч чадсангүй шүү дээ. Дахин гэдсэнд минь түүний хурц хутга намайг зүслээ. Би доошоо түүний өмнө сөхөрөн уналаа миний амнаас цус гаран доош дусал дуслаар бор шаланд тусав. Тэр гаозуу юм шиг инээн цустай болсон хутгаа хэлээрээ долоов. Тэр үнэхээр галзуу юм. Би үнэхээр тийм аймар газар байгаа юм. Би эндээс явмаар байна гэж бодсоор нүд минь дахин анилдав.
Би нөгөө анх түүнтэй уулзсан газар байлаа. Тэхён гарч ирэн надад хандан "Би чамд хэлсэн шүү дээ түүнд ойртож хайрлахыг хичээ. Чи зугтах л юм бол сая болсон шиг улам байдал хэцүү болох болно. Би чамд анхааруулж байна" гэж алга болов. Би дахин сэрлээ зүүд эсвэл төсөөллөөсөө. Энэ удаад би өөр газар сэрсэн байв. Энэ ямар эсвэл хэний өрөө вэ? Өмнө нь хэзээ ч энэ өрөөг харж байгаагүй юм байна.Өө би чинь өрөөндөө л байдаг шүү дээ гэж бодонгоо нүдээ нээлттэй бодож байв. Гараараа гэдсэндээ хүрхэд боосон байх бөгөөд миний зүүн гарыг минь ч гэсэн боосон байв. Энэ өрөөг ажиглаж харвал их л харанхуй яг л миний өрөө шиг гэхдээ нэг өөр зүйл нь Жижэг хичээл хийх сандал ширээ тэй байв.
Удалгүй хаалга онгойх харагдан. Нүдээ аничахав өөрийгөө юу хийгээд байгааг ч ойлгох юм алга. Хэн нэгний хөлний чимээ над руу ойртсоор орон дээр суун миний үсэнд хүрэв. Тэр нэг амьсгаа аван "Би өөрийгөө юу? Хийгээд байгаагаа ойлгох ч юм алга чи зүгээр л жоохон сурагч шүү дээ би анхнаасаа чамайг алах гэж байгаагүй шүү дээ Санаандгүй л зүйл болсон Чамайг сул тавьмаар байгаа ч би чадахгүй байх юм. Өөрөө ч мэдэлгүй чамайг алах шахлаа уучлаарай" гэж хэллээ. Би энэ хоолойг мэднэ. Миний сонсохыг хүсэхгүй мөн царайг нь ч хармааргүй тэр алуурчин.
Flashback
Тэр Сохиг алах гэсэн өдөр Жонгүк алдаа гаргасан юм. Тэр Мина гэх өөр биеэ үнэлдэг сурагчыг алах дуудлага авсан болов ч. Тэр андууран Сохиг аль хэдийн алах дөхсөн юм. Тэр хэдий түүнд хэлэхийг хүссэн ч аль хэдийн тэр түүнийг хэн гэдгийг мэддэг болсон тул зүгээр явуулвал хэн нэгэнд ямар нэгэн зүйл хэлнэ гэхээс айж байв.Back to Now
Сохи гийн талаас
Одоо яаж энэ өрөөнөөс гарах вэ гэсэн асуулт надад үлдсэн байв. Бас гарны өвдөлт хорсож байв эдгэж байгаагых нь шинж л дээ. Тэр аль хэдийн өрөөнөөс гарсан байв. Яаж энэ өрөөнөөс гарвал түүнтэй уулзахгүй байх вэ? Тэр нэг мөсөн намайг алчихгүй тэгсэн бол нэг мөсөэ далд орчих гүй юу? Тэхён гэх хэн нь мэдэхгүй сахиусан тээгэр ирэн олон юм яриад.
Зүгээр л намайг энэ алуурчнаас холдуулж өгөөч.
Дададаааааааааа
За манайхаан Жонгүкийг одоо яах вэ??????
Ерөөсөө ойлгох юм алга
Ингэж байгаад л та нар нэг урам хугарна даа яг нэг 8 р хэсэг дээр эсвэл уурлана учир нь таагаарай
Бас удахгүй 5 сарын сүүлээх амралт эхэлэнэ. Дүн минь авах юм алгаа Сүүлийн дүнд бол ямар ч байсан нэг С B авах гээд л байх юм. Маргааш шалгалттай Т Т
Хичээлээ давтахгүй ингээд л сууж байна. Миний амьдрал мэгэж л дуусах бололтой. Үгийн алдаа байгаа бол уучлаарай. Би үгийн алдаа шалгахгүй хэвэл ч дэг болохоор утсан дээрээ бичдэг юм шдээ админ нь+30 воте +15 сэтийн дараа
YOU ARE READING
❌АЛУУРЧНЫ ХАЙР❌(Дууссан)
FanfictionХэн ч хайр гэдгийг мэдээгүй тэр цаг хүртэл зүгээр л энгийн эсвэл аймшигтай боолчлол байсан Хэдий хэцүү нөхцөл байдалд ч хайр үүсэн өсдөг. Яг л энэ хайр шиг Үргэлж хамтдаа #16 in fanfiction highest ranking