Capitoul 1

1.4K 44 11
                                    

Hei! Mă numesc Karol Sevilla şi sunt sunt studentă în ultimul an la facultatea de drept. Visez de la varsta de 14 ani să devin o avocată de succes,nşi spre norocul meu după doi ani de stagiatură pot sa devin şi eu unul. Mâine se vor afişa rezultatele de la examen, îmi doresc din tot sufletul să îl iau pentru că aici se va decide cine va fi stagiar si cine va mai aştepta un an.

-----Hei! Karol? Mă auzi? La ce te gândeşti? --spune Valentina prietena mea si cea mai bună şi colega mea de camera de la cămin -- Iar te gândeşti la examen? Doar şti ca o să il treci cu brio, eşti o fată tare deşteaptă.

-----Nu pot să imi iau gândul de la asta, Vale, dacă nu voi trece?--mă plâng--

-----Deci...dacă o sigură dată te mai aud spunâd " Vai sigur nu o să iau examenul" --spune imitându-mă-- o să te bat cu mâna mea! Cum dracu' să nu îl iei?--are dreptate, am învățat foarte mult pentu acest examen---Esti cea mai inteligentă persoana pe care o cunosc.

-----Pfff! Ai dreptate, nu trebuie să mă mai gândesc la asta.

-----Aşa te vreau-- vine la mine şi mă îmbrațişează-- Dar te-ai gândit pe cine alegi? Sti că tu trebuie să îți alegi avocatul nu să te aleagă el pe tine.

-----Da, am două variante-- spun în timp ce mă întind pe pat şi iau o pernă în brațe iar Vale merge pe patul ei-- prima ar fi Beckham Smith.

-----Am auzit că toata lumea vrea la el.--se duce pe patul ei--

-----Da la el si la Agustin Bernasconi este cea mai mare concurență.

Nu mai spunem nimic deoarece mă sună mama şi îmi spune că mâine va veni aici şi are o surpriză pentru mine.

Eu si Vale mai povestim puțin de viitorul nostru, şi apoi ne punem la somn dar, abia adorm deoarece sunt foarte agită.

În dimineața urmatoare

----'Karol Sevilla, Karol Sevilla--spun în timp ce mă caut pe listă-- Ăăă...Karol Sevilla...reuşit! Vale, am reuşit!

-----Aii! Felelicitări! Eram sigură că vei reuşi--mă îmbrațişează--

-----Dar tu? Ai luat?--se uită la mine cu o expresie tristă--

-----Daaa! Am reuşit!--țipă de fericire--

După ce terminăm cu îmbrățişătile mergem la facultate pentru a ne pune obțiunile. Din păcate alții au fost mai rapizi ca mine.

-----Vale, şi Smith şi Bernasconi sunt luați--ma plâng--

-----Cum naiba?--mă întreabă uimită--

-----Da, şi nu mai sunt aşa multe obțiuni--îi zic în timp ce mă uit pe listă- Ruggero Pasquarelli, cine dracu mai este şi acesta caci eu nu am auzit de el.

-----Eu am auzit de el, să sti ca este destul de bun. Eu îl pun pe Young.

-----Atunci eu îl pun pe Pasquarelli- spun cam dezamagită-- am impresia că o să regret asta.--

Urcăm în maşina mea si o las la Vale la cămine iar eu o să merg să ma întâlnesc cu mama deorece a ajuns şi este la o prietenă de-a ei undeva prin centru. Sinceră să fiu nu ştiam că are o prietenă aici, niciodată în aceşti patru ani nu mi-a spus nimic de ea.

Ajung în fața unui bloc foarte frumos în centrul oraşului, iar mama iese afară ma întâmpine.

-----Felicitări, draga mea!-'mă felicită si ma îmbrățisează--

-----Mersi mult, mamă! Dar de unde ai ştiut că am luat?--o întreb vizibil uimită--

-----Mama ştie tot--râde şi îmi face cu ochiul--Acum cea mai importantă întrebare. Îți place cladidrea,?

-----Da, de ce?--zâmbesc--

-----Pentru că de acum încolo vei locui aici.--râde--

-----Pe bune?--o întreb entuziasmată--

-----Da, doar fata mea va termina facultatea în câteva zile, are nevoie de o locuință, nu?

-----Da!-țip si o îmbrățişez-

Mama mă duce să îmi arate apartamentul care este foarte frumos. Îi povestesc despre tot facultate, stagiatură si altele si acum merg să mă întâltesc cu Michael.

-----Bună iubitule--îl sărut--

-----Bună! Văd că eşti tare fericită, ce sa întâmplat?--zâmbeşte--

---Păi înafara faptului că am luat examenul, acum sunt stagiară si mama mi-a cumpărat un apartament, nimic interesant.--chițai--

-----Wow, ce să zic felicitari!--ma îmbrățişează--

Serios? Doar atât poți să spui când iubita ta şi-a îndeplinit cel mai mare vis. Nu stiu ce se întâmplă cu el de ceva vreme e cu gândul în altă parte.

-----Te iubesc!--spun eu şi îl sărut--

-----Mda...şi eu--spune şi îşi mută privirea în altă parte, ceea ce ma face sa cred ca îmi ascunde ceva--

-----Ai pățit ceva?

-----Mnu, nu am nimic--minte, sunt sigură de asta--

Nu mai stau mult si plec, de fapt merg la mall să îmi cumpăr ceva pentru mâine şi cu ocazia asta mai uit de Michael.

În ziua urmatoare

Ma trezesc la ora şapte pentru că la opt trebuie să fiu la primul meu loc de muncă, iar în acest moment sunt o bomba cu ceas. Vale nu este în camera, ciudat, nu ştiu să fi venit azi-noapte.

Ajung în fața unei clădiri imense, imima imi bate din ce în ce mai tare iar pălmile îmi transpiră în timp ce liftul urcă până la ultimul etaj. În fața este un hol lung cu câteva uşi si un birou la care stă o doamna nu prea învârstă.

-----Bună ziua! Domnul Ruggero Pasquarelli?--încerc sa îmi ascund emoțile--

-----Bună! Tu esti noua stagiară, nu?--mă intreabă zâmbind--

-----Da eu sunt--aprob--

-----Domnul Pasquarelli vă aşteaptă, ultima uşă pe stânga.

Emoțile mele cresc, apăs pe clanța şi văd o încapere mare, chiar foarte mare cu un birou pe mijloc, iar pe cealaltă parte doua canapele micuțe cu o măsuță de cafea.

Un domn cu părul creț, cu nişte ochii ciocolatii care te fac să te pierzi în ei şi cu cel mai frumos zâmbet le care l-am văzut vreodată se îndreaptă spre mine.

-----Bună ziua!

-----Bună ziua--spune zâmbind, are un zâmbet aşa perfect şi întinde mâna-- Ruggero Pasquarelli.

-----Karol Sevilla--tresar uşor când mâinile noaste se ating-

-----O să petrecem mult timp împreună de acum încolo--zâmbeşte din nou--

-----Sigur-- îi zâmbesc şi eu--









Dragoste de avocațiUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum