Selena p.o.v
"...en hij heeft een nieuw liedje uitgebracht, Baby, dat gelijk op nummer 1 stond in 's werelds hitlijsten...." blablablabla.... Justin dit, Bieber dat, het gaat alleen nog over hem. Ik geef de radio een klap, en de antenne valt eraf. Oeps. Ja, ik heb een radio, don't judge me. Ik zet de tv aan en kijk naar Mtv. "Baby baby baby ooohhh, like baby baby baby noooo like..." Aaarrgghh kan die aandachtskwal nou nooit is ze bek houden? Ja hij kan zingen, en ja hij is knap, maar hij geeft mij echt hoofdpijn. Hij denkt echt hij is alles? Terwijl ik zuchtend naar mijn werk ga, drink ik mijn Starbucks in één keer leeg. Sinds kort werk ik bij een hotel, waar zeg maar alleen maar celebrities komen of gewoon hele rijke tatta's. Het is wel grappig, alleen moet Zag Efron nog komen, dan ben ik helemaal blij ;).
"Goedemorgen Sel." zegt mijn gay best friend, Luke, die ook in het hotel werkt, hij loopt op me af en geeft me een zoen op mijn wang. "heyy." zeg ik. "Ik moet vandaag kamers schoonmaken op de eerste verdieping, en jij?" vraag ik terwijl ik mijn werkkleding aantrek. "Ik ook schat, dan kunnen we soms effe kletsen want ik verveel me heel erg hier, haha!" zegt Luke terwijl hij ook zijn werkkleding aantrekt. Ja, hij ziet mij in mijn ondergoed, en ik hem in zijn boxers, daar is ie gay voor ;).
Ik klop op de deur, waar ik als eerste moet gaan schoonmaken, en als de deur word geopend, zie ik een wel heel bekend iemand voor me staan.
Justin p.o.v
Er word op de deur geklopt, dat zal vast wel Scooter, mijn manager zijn of zo. Als ik de deur open doe, kijk ik in twee mooie diep bruine ogen. En ik zie aan de ogen dat ze mij herkend. "U-uhhm, ik kom vandaag uw kamer schoonmaken." stamelt ze. Damn wat is ze mooi. Zou ze een belieber zijn? Vraag ik me af. Vast niet, anders zou ze me nu wel allang gillend omhelst hebben, denk ik.
Selena p.o.v
Oh mijn god, waarom moet dit nu mij nou net overkomen? Serieus? Moet ik nu de kamer van deze aandachtskwal gaan schoonmaken? U kidding me? "Ik kom vandaag uw kamer schoonmaken." zeg ik met veel tegenzin terwijl ik probeer niet al te geriritteerd te kijken. Justin houdt de deur voor me open, en laat me binnen. In het echt ziet hij er net zo asociaal uit als op een scherm. Wauw, deze kamer is hudge niet normaal! Mijn kamer past hier echt wel 20 keer in of zo? Het is wel best wel netjes. Had ik niet verwacht van aandachtskwal. Ik begin maar met de badkamer, en als ik buk, scheuren de knoopjes van mijn blouse, natuurlijk....dat heb ik weer. Sta ik hier halfnaakt, want ik heb hier alleen maar een beha onder aan, zit ik ook nog in een kamer met dat viespeuk Justin ding. Ik kijk om me heen, maar zie geen handdoeken. "Fuck!" schreeuw ik, net iets te hard. "Alles oké hier?" vraagt Justin terwijl hij binnen komt lopen. "Oh, shit." zegt hij als hij mijn open bloesje ziet. Zijn ogen worden groter en hij draait zich snel om. "Ohmijngod keek je zojuist naar mijn tieten?!" zei ik boos en geschrokken tegelijkertijd. "Nee ik heb niets gezien!" zei Justin terwijl hij zijn handen omhoog hield. "Pak een doek of zo?!" zei ik tegen hem. "Wow wow rustig, ja mevrouw ik zal even kijken of ik een doekje voor u heb." zei Justin terwijl hij weer zijn kamer in liep. Wauw, aandachtskwal is nog erger in real dan op het scherm. Ik liep al bedekkend mijn borsten Justins kamer in om te zien waar hij bleef. "Laat is zien?" vroeg hij. "Nee gadverdamme viespeuk, in je dromen." zei ik terwijl ik zijn handen wegsloeg. "Nee niet op die manier, oh mijn god, je denkt te ver na!" zei Justin terwijl hij zijn handen op mijn heupen legde en me naar zich toe trok. "Het klinkt raar, maar er ligt hier een naai-setje, ik kan naaien.." zei Justin blozend. Toen hij mij net naar zich toe trok...voelde ik toen een vonk? Of was het iets anders....NEEE ohmijngod Selena!!! Hij blijft nog steeds die ene vieze aandachtskwal, jij valt niet op hem. Sprak ik mezelf streng toe in mijn hoofd. Hij keek in zijn kast en haalde een paarse sweater tevoorschijn. "Hier, trek dit aan, en geef morgen maar terug." zei Justin terwijl hij me de paarse sweater overhandigde. "Draag jij dit? Het is namelijk nogal meisjesachtig." giechelde ik. "Ja, hij was eigenlijk van mijn moeder, maar zij draagt hem niet meer, en hij zit gewoon lekker hoor, dus ja, maar ik draag hem alleen thuis." zei Justin, en bloosde een beetje. "Nee bedankt, maar ik hoef jou kleding niet." zeg ik en duw de sweater terug in zijn handen. "Hij is toch ook eigenlijk van mijn moeder." grinnikte Justin. "Ik sta erop." zei Justin. "Nee ik hoef hem niehiet." zei ik verontwaardigd. "Wat, wil je anders de hele dag naakt hier rondlopen? Heb ik geen problemen mee hoor." Zei Justin en grinnikte. Oh mijn god! "Ugh, jij bent echt zo'n viespeuk." Zei ik terwijl ik hem een boze blik gaf en de sweater toch maar aantrok. "Staat je goed. Hoe heet je eigenlijk?" vroeg hij. "Selena." zuchtte ik. "Ik ben.." zei Justin maar ik onderbrak hem. "Ja, ik weet wie je bent, wie niet?" zei ik geiritteerd en liep de kamer uit. "Wow, heb ik je wat verkeerd gedaan of zo? Ik heb je gewoon mijn sweater gegeven hoor, sorry als dat voor jou een misdaad is. Dat heet aardig zijn, maar daar heb jij blijkbaar nog nooit van gehoord." hoorde ik hem nog zeggen, maar ik negeerde hem. Hij was inderdaad lief geweest, en had me zijn sweater gegeven. Was ik te hard en te gemeen geweest? I don't know, als ik morgen hier weer kom, en hij er ook weer is, bied ik wel even mijn excuses aan.
"Wow Sel, die sweater staat je goed, van we is die?" vroeg Luke, terwijl hij op mij af kwam gerend. "Geloof me, dat wil je echt liever niet weten." zei ik lachend, terwijl Luke een foto van mij maakte. "Heeyy, verwijder!" zei ik lachend terwijl ik zijn telefoon af probeerde te pakken. "Nope." zei Luke en tweete mijn foto op twitter.
_ Lukeblue_ : look at this sweetie! Deze trui staat je cute ;)
Amandadebestt: Ahhw go best friend xx
Mike123: hottttttt
_Lukeblue_: @Mike123 rustig aan eh maat ;)
Mike123: @_Lukeblue_ it's the truth
Justinbieber: Leuk leuk, where d'you got that sweater? ;)
"Omg!!" Justin Bieber heeft gereageerd op de tweet over jou die ik net poste wtf?!" schreeuwde Luke, ja hij is wel helemaal fan van Justin. "Hoe dan?????!!!"
Mijn eerste hoofdstukje!! Als jullie t te lang vonden of zo rea effe dan. Bye bye xx mij
JE LEEST
As long as you love me
FanfictionDit is niet het echte verhaal van Jelena (Selena & Justin) maar gewoon een fan fiction xx