Selena pov
We lopen hand in hand naar binnen, naar het hotel. Oke, het voelt nu alsof ik in een achtbaan zit, die niet meer op wilt houden. Zijn hand zit om die van mij geklemd. Zal ik hem dan toch een kans geven? Misschien is hij dan toch niet zo stom en aso als ik dacht....
Ik besluit hem een kans te geven. Als we op de hotelkamer zijn aangekomen, kijkt Justin me aan. "Sel..." Hij schraapt zijn keel. "Uhm, ik bedoel mevrouw Gomez." zegt hij lachend. "Zou je mijn meisje willen zijn?" vraagt hij terwijl hij onzeker met mijn vingers speelt. Ik glimlach en denk even na. Ik geef hem gewoon een kans, besluit ik. Ik druk een kus op zijn lippen, en fluister zachtjes "Ja." tegen zijn lippen aan. Hij tilt me op en zwiert me in het rond. "Jaahaa, iloveyou babeee!" schreeuwd hij. Ik lach en omhels hem. "Babe?" zegt Justin. "Blijf je slapen....?" vraagt hij met een pruillip. "Isgoed aandachtskwal." zeg ik terwijl ik op bed spring. "Ik heb alleen geen spullen en kleding bij me en zo.." zeg ik. "No problem, je mag wel een shirt van mij aan." zegt Justin terwijl hij een shirt naar me toe gooit, en ik de badkamer in loop om te gaan omkleden.
Justin pov
Als Selena de badkamer komt uitgelopen, staat mijn hart een paar seconden stil. Wat ziet ze er goed uit in mijn t shirt, oh mijn god! Ze is zo damn sexy. Ik hou de dekens open zodat ze erbij kan komen liggen. "Selena, je bent zo mooi en sexy.." fluister ik in haar oor. Ze komt bij me liggen, en we liggen lepeltje lepeltje. Ze draait zich om, en begint me te zoenen. Onze tongen draaien rondjes om elkaar heen, minutenlang. Ik leg mijn handen op haar billen en knijp er zachtjes in. "Hihi." lacht ze. "Slaaplekker babe." zeg ik. "Slaap lekker." mompelde ze.
Selena pov
"Slaaplekker." zeg ik terug. Ik voel hoe Justin zijn sterke armen om mij heen slaat. Ik val in slaap met zijn armen om mij heen...
JE LEEST
As long as you love me
FanfictionDit is niet het echte verhaal van Jelena (Selena & Justin) maar gewoon een fan fiction xx