Selena p.o.v
Ik keek Justin aan. Ik ga niet liegen, in zijn ogen verdrink je echt. SELENA GOMEZ!!!! Ik schudde mezelf wakker uit mijn gedachten. Jij.valt.niet.voor.die.stomme.aandachtskwal.never.ever.nooit. Sprak ik mezelf streng toe in mijn gedachten. "Zullen we terug naar het hotel lopen?" vroeg Justin me. Ik knikte, en we stonden op. Terwijl we aan het lopen waren bedacht ik me eigenlijk hoe raar ik was geweest? Eerst op hem haten, en dan opeens met hem op date. What the hell was I thinking? Wat moet hij nu wel niet van mij denken?
Justin p.o.v
Wat is ze toch damn mooi. En ze word ook steeds losser, en begint steeds meer aardig te doen enzo. Zie je wel, het lukt me vast om haar voor me te winnen. Deze beauty hier laat ik niet meer gaan. SHE'S MINE BISHAAAASSS!!!! Ik glimlach in mezelf. Ze ziet het en vraagt; "Wat is er zo grappig?" "Euh, niets?" zeg ik terug, ze mag niet weten dat ik als een blok voor haar val. Waarschijnlijk denkt ze dat ik niet voor een serieuze relatie wil gaan of zo. Maar dat wil ik wel, en dat ga ik haar zometeen laten merken. Onze handen kwamen tijdens het lopen per ongeluk tegen elkaar, ik pakte haar hand vast, maar ze trekt hem lachend weg, en streek een plukje haar achter haar oor (zie afbeelding hierboven). "Justin! We hebben nieters wat!" lacht ze. Ik grijns en we lopen verder. Als we bij het huis zijn aangekomen wil ze doorlopen, maar ik hou haar tegen. "Sel babe." fluister ik. "Ik ben je babe niet, en noem me geen Sel. Voor jou ben ik mevrouw Gomez." zegt ze op een cynische toon. Ik schraap mijn keel. "Sorry, mevrouw Gomez." zeg ik grijnsend. Jeeeeezz ze is zo damn pretty. Ik kan me niet inhouden, en druk zachtjes mijn lippen op die van haar.
Selena p.o.v
We staan nog wat te praten, en voor ik het weet drukt hij zachtjes zijn lippen op de mijne. Ik kus terug, en voel hem door het zoenen heen glimlachen. Hij tikt met zijn tong tegen mijn lippen en ik geef hem toestemming. Ik voel zijn warme zachte tong in mijn mond. Hij kan wel damn goed zoenen ey. Het voelt goed eerlijk gezegd. Zo staan we een tijdje, totdat we zachtjes de zoen stoppen, en hij geeft mij nog een zacht kusje op mijn lippen. Ik glimlach. Misschien is Justin toch niet zo slecht als ik dacht? Misschien moet ik het gewoon proberen? Hij lacht naar me en we lopen hand in hand naar binnen.
Sorrryyyyy voor kapot korte hoofdstukje!! Morgen weer meer.
Xxoxoxo Mij
JE LEEST
As long as you love me
FanfictionDit is niet het echte verhaal van Jelena (Selena & Justin) maar gewoon een fan fiction xx