5

45 4 1
                                    

Selena pov

Ik word wakker van de zon, die dwars door de gordijnen heen schijnt. Justins sterke armen zitten nog steeds om me heen. Ik wil opstaan, maar dan voel ik Justins greep sterker worden. Ik grinnik. "Ook goeiemorgen." zeg ik terwijl ik een kusje op zijn lippen druk. Ik probeer weer op te staan, maar Justin zegt : "Babe, blijf nog even liggen." Oké, 2-0 voor Justin. Ik nestel me weer in zijn armen, en kruip tegen zijn shirtless (!!!!!!!!!) bovenlijf aan. Omg, hij is zó lekker warm! "Gaan we vandaag naar het strand?" kreunt Justin. Zijn ochtendstem is zó sexy......ik droom weg bij zijn mooie ogen..... "Euuh, kan je het zien?" zegt Justin lachend, terwijl hij mij uit mijn gedachten haalt. Ik knipper een paar keer met mijn ogen en ben weer back in real life. "Euuh" lach ik. "Wat zei je..??" vraag ik terwijl ik met mijn hand door zijn haar kroel. "Of we vandaag naar het strand gaan." grinnikt Justin. "Jaaaa!" juich ik. "Let's go dan." Justin staat op en slaat op mijn kond, met een grijns op zijn gezicht. "Heyyyyy!!" roep ik en sla hem op zijn schouder. 


Justin pov

Ahww, zo schattig, probeert ze me pijn te doen. "Ahhwwww, schatje toch..hoorde dat pijn te doen?" vraag ik terwijl ik een pruillip maak. "Nouuu!" ze slaat me nog een keer, en nog een keer, en nog een keer. Ik gier het uit van het lachen. Ze probeert boos te kijken, maar ik zie dat zij het ook moeilijk vind om niet in de lach te schieten. Wat een sukkeltje..maar wel míjn sukkeltje. 

We stappen in mijn auto en rijden, op weg naar het strand. Ze is zo damn mooi, en ook echt zo ontzettend lief. Ik denk echt dat zij de ware is.

We parkeren, en stappen uit. Mijn hand glijdt in de hare, en zo lopen we over het strand. 

Ik mag echt gelukkig zijn met haar

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

Ik mag echt gelukkig zijn met haar. Ze is geweldig!

As long as you love meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu