6

46 3 0
                                    

Justin pov

Het was een geweldige dag op het strand vandaag. Ze is zo lief en schattig...

Ik word ruw uit mijn gedachten gehaald doordat mijn telefoon rinkelt. Ik zie dat het Scooter (mijn manager) is, en ik neem op. "Justin!" zijn stem giert door mijn luidsprekers. "Wow, wat is er man?" geïrriteerd loop ik naar een rustig plekje. Selena kijkt me met fronsende wenkbrauwen aan, en ik gebaar naar haar dat ik het zo uitleg. "Wat denk jij wel niet! Je kan niet gewoon zomaar in het openbaar met een meisje rondlopen!" eerst snapte ik niet wat Scooter bedoelde, maar dan valt het kwartje. Ohnee, was er vandaag paparazzi toen ik met Selena op het strand was? Als ze maar geen erge foto's hebben gemaakt...


Selena pov

Ik kijk naar Justin, en ik zie dat hij langzaam in de stress raakt. Hij maakt wilde handgebaren terwijl hij aan het bellen is, en praat hard. Uiteindelijk hangt hij geïrriteerd op, en loop stampvoetend naar me toe. "Wat is er aan de hand?" vraag ik bezorgd. "Kijk." Justin schoolt over het schermpje van zijn telefoon, en laat me een artikel zien op het internet. 

BELIEBERS OPGELET! JUSTIN WERD VANDAAG GESPOT MET EEN MYSTERIE GIRL

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.

BELIEBERS OPGELET! JUSTIN WERD VANDAAG GESPOT MET EEN MYSTERIE GIRL. ZE OMHELSTEN ELKAAR HARTSTOCHTELIJK ZO TE ZIEN OP DE FOTO HIERBOVEN. ZOU HIJ IN LOVE ZIJN, OF IS DIT GEWOON WEER ÉÉN VAN ZIJN SCHARRELTJES? WE ZIEN HET LATER. 

Justin pon

Selena's gezicht betrok. "Hoe bedoelen ze 'weer één van zijn scharreltjes'?" ze keek me teleurgesteld aan. "Lieveschat," ik pakte haar hoofd tussen mijn handen. "Jij bent de enige voor mij, dat weet je toch? Niemand boven jou. Ik zou jou nooit voor iemand, wie dan ook, inruilen." Ik drukte een zacht lief kusje op haar mond, en ze glimlachte super schattig naar me. "Oke." "Scooter gaat die foto van de paparazzi overkopen, voor veel geld, zodat hij niet nog meer uitlekt." legde ik Selena uit. "Dan hoeft niemand te weten wie je bent." stelde ik haar gerust. Tevreden keek ze me aan, en gaf ze me een knuffel. I love her. 



Je hebt het einde van de gepubliceerde delen bereikt.

⏰ Laatst bijgewerkt: Sep 08, 2017 ⏰

Voeg dit verhaal toe aan je bibliotheek om op de hoogte gebracht te worden van nieuwe delen!

As long as you love meWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu