Adrien/ Chat Noir
Bojoval jsem spolu s Bee a Volpi. Pravdou je že tu Lady chybí. Není tady nikdo kdo by vymýšlel skvělé plány jak padoucha dostat na lopatky. Ještě že Bee umí chytat akumy.
Bee konečně rozbyla předmět a chytila akumu. Volpi použila svojí schopnost jako první. Takže už musela nutně jít. Já s Bee jsme měli ještě čas.,,E-ehm, Chate?",,Ano?" otočil jsem se na Bee.
,,Nemáš dnes večer čas?"
,,Ano mám, proč?"
,,No, mohly by jsme se jít dnes večer projít. Aby jsme se jako kamarádi víc poznali. Zatím jsme k tomu moc šancí neměli..."
,,N-nó, asi jo. Tak jo, sejdeme se večer.." přerušilo mě zapípání mého mirakulá, ,,a kdy?"
,,Tak v šest?"
,,Ok. Tak v šest tady. Musím..." zamával jsem jí a odešel. V ulici jsem se přeměnil a koukl se na mobil. Jedna zpráva od: ❤Marinette❤
Přečetl jsem si zprávu.,,Já úplně zapomněl! Hned tam musím."
Doma jsem oznámil Natalí že jedu za Marinette. Mohl jsem jet sám. Protože mi otec včera koupil auto. Forda mustanga. Je to skvělé auto.***
Marinette
Čekala jsem na Adriena už přes dvacet minut. Mezitím jsem si povídala s Karin o všem možném. Podívala jsem se na mobil. Adrien si to zobrazil, ale proč neodepsal? Hned jak jsem dala mobil zpátky do kapsy, někdo zaťukal na dveře. Karin zavolala dále. Do dveří vešel Adrien.
,,Ahoj, promiň že jsem se zdržel, měl jsem 'práci'..." protočila jsem oči, ale pochopila jsen to, další padouch. Pak jsem představila Adriena Karin. Skvěle jsme si popovídali. Emma už bohužel odjela domu. Takže jí Adriena představit němužu. Karin jede domů taky, teď. Takže mě napadlo že jí můžeme odvést domů.
Ona souhlasila, a tak jsme šli do auta. Adrien mi pomohl s věcmi....Nasedla jsem do auta vedle Adriena a nevěřila svým očím. V tak luxusním a nádherným autě jsem asi nikdy neseděla... Karin si taky auto prohlížela auto s otevřenou pusou, a Adrien nás s pobaveným úšklebkem pozoroval.,,Adriene, nevěděla jsem že máš řidičák..." řekla jsem.,,Já vím. Bude mi sedmnáct, a už mám řidičák. Jsem slavný a nejhezčí model, já můžu všechno," zazubil se a nastartoval auto.,,Jsi vážně velkej egoista..." zahihňala se Karin.,,No jo, na moje ego si budeš muset zvyknout," usmál se na Karin přes zrcátko. Nakonec mi to v nemocnici ani tolik nevadilo. Poznala jsem tam vážně skvělou holku, Karin. Emma je taky fajn, ale znám jí jen jeden den.
***
Karin jsme vyložili o dvě ulice dál od mého domu. Pak jsme jeli ke mně domů, to jsem si myslela, ale Adrien u nás nezastavil. Jel k němu domů.,,Adriene? Já bydlím támhle." Ukázala jsem na pekárnu kterou jsme minuly.
,,Vim, ale jedeš ke mně. Budeš u mě spát. Už jsem se domluvil s tvými rodiči. Nejdřív nesouhlasili, ale když jsem je přesvědčil že se o tebe postarám a dám na tebe pozor, souhlasili...."
,,Aha. Tak se stav u Alyi. Musím se stavit pro Tikki. Alya se o ní starala."
,,Dobře."
***
,,Alyo!" obejmula jsem Alyu hned potom co mi otevřela dveře. Alya mi opětovala obejmutí.
,,Marinette, tak co? Jak ti je?" Adrien stál za námi a pozoroval nás.
,,Je mi dobře, je to moc lepší. A co Tikki?"
,,Tikki!" zavolala Alya do chodby.
,,Nikdo není doma, neboj, nikdo je neuvidí. Pojďte dál." vešli jsme dovnitř. Pozdravila nás Voolpy, kwami Volpiny. A pak přiletěla Tikki. Přitiskla se mi na tvář.,,Tikki! Tak moc si mi chyběla!"
,,Ty mě taky Mari."
,,No bože, tady je až moc lásky Adriene. Já chci pryč," řekl Plagg.
,,Plaggu!" napomenul ho Adrien. Začali jsme se všichni kromě Plagga smát. Povídali jsme si s Alyou, a pak jsme jeli k Adrienovi. Byla jsem u něho v pokoji a povídala jsem si s Tikki. Adrien někam odešel.
***
Adrien
Šel jsem do kuchyně a transformoval se na Chata. Potřeboval jsem zavolat Bee. Za pět minut jsme se měli sejít.
,,Ano?",,Ahoj Bee, tady Chat. Musím zrušit tu schůzy. Něco mi do toho vlezlo....Můžeme se sejít zítra?"
,,Ehm, jasně. Tak teda zítra v šest? Zase jako to mělo být dneska?"
,,Dobře, tak ahoj. Už musím jít."
,,Ahoj."
Detransformoval jsem se a šel zpět za Mari....
ČTEŠ
Problems 2✔
Fanfiction,,Adriene! Přestaň mi lhát!" ,,Kolikrát ti mám říkat že nelžu?!" ,,Lzeš!......." ,,Mari! Myslíš si že bych ti mohl lhát !?" Myslím si že název naznačuje vše. Pokračování Problems....