↪20

533 34 9
                                    

Adrien

Hned potom co jsem přijel z focení sem si chtěl promluvit s otcem, ale nevěděl jsem, kde ho najít.,,Nathalie? Kde je otec?" zeptal jsem se.,,On...Nepřál si tě vidět, nechce s tebou mluvit, ale je ve své pracovně"

,,Proč se mnou jako nechce mluvit?" svraštil jsem obočí.

,,Nevím, zjisti to," usmála se a odešla.
Povzdychl jsem si a prošel dlouhou chodbou, zaťukal jsem na dveře, otec řekl protivně dále.,,Adriene?! Co tady sakra-"

,,Otče, chci s tebou mluvit, je to důležité"

,,Ale já s tebou teď mluvit nechci!" křikl a prstem ukázal na dveře.

,,Nikam nejdu"

,,Adriene! Odejdi!"

,,Ne, neodejdu, vím všechno," kašlu na nějaké dlouhé proslovy, vyklopím to na něj všechno najednou.,,Co? Co jako víš?" zamračil se. ,,Znám Chat Noira, všechno mi řekl, nechápu jak vůbec můžeš být můj otec," řekl jsem bez jakéhokoliv náznaku emocí.
,,Co prosím?!"

,,Já ti řeknu co...Jsi lišaj! Vrah, zrůda a blázen co ničil Paříž! Jak se ještě můžeš ptát co?"

,,...."

,,Proč mlčíš?!"

,,...."

,,To jsi takový ubožák že teď budeš jen sedět a mlčet?!"

,,Ne, nejsem, ale udělal jsem chybu, které teď lituju, před několika lety se toho stalo tolik! Já to musel udělat"

,,Jistě...Musel jsi to udělat...To určitě," řekl jsem ironicky ,,a když jsi to  "musel" udělat, tak proč?! Co se stalo před několika lety?!"

,,To ti nemusím vůbec říkat! Ale jediné co ti chci říct je to, že se...že se omlouvám, udělal jsem chybu, kterou napravím. Adriene já budu lepší otec, a všechno napravím, lišaj byl zničen, už neexistuje..."

,,Na tohle vážně nemám, nejdřív chceš ovládnout celej svět, a teď se mi tady omlouváš? Ne...na tohle vážně potřebuju čas, vstřebat všechny informace za poslední 2 minuty se mi nedaří," otočil jsem se a vyběhl ze dveří. Doběhl jsem do pokoje, zamkl jsem se a lehl si na zem...ano, je tady postel, dva gauče, několik křesel a židlí, ale já si musel vybrat zrovna zem.,,Noooo, tak tohle bylo vážně hustý," poletoval kolem mě Plagg.
,,Adriene? Jsi v pohodě?" chvíli jsem mlčel, ne, nebyl jsem v pohodě.
,,Ne, teda ano...ne, j-já nevím. Nestává se často že by se můj otec omlouval, on se mi vlastně nikdy neomluvil..Potřebuju na vzduch, Plaggu drápky!" vykřikl jsem. Jdu na Eiffelovku, výhled na celou Paříž by se teď hodil, aspoň přijdu na jiný myšlenky. Vylezl jsem až úplně nahoru a díval se do dálky.,,K čemu je vlastně můj život?! Vždyť nemá vůbec smysl!" zařval jsem.

,,Tvůj život má smysl, ale ty musíš věřit i v dobré věci, nejen ve zlé," srdce mi poskočilo, trochu jsem se jí lekl, ale její přítomnost mě  uklidnila.,,Adriene? Co se stalo?"

,,Pohádali jsme se s otcem, on se mi chce omluvit, a všechno napravit, ale já nevím jestli mu tu šanci dát, copak můžu mávnutím ruky zapomenout na to co všechno udělal? Vždyť on byl lišaj."

,,Byl....Adriene, on byl lišaj, co se stalo, stalo se, ale nemůžeš se věčně starat o minulost, musíš mu dát aspoň šanci zkusit to vše napravit. Vážně. Aspoň to zkus, uvidíš jestli tě zklame nebo ne." Něco na tom bude, ale dát mu šanci? To se mi upřímně moc nechce.
,,No, asi bych to mohl zkusit," trochu jsem se usmál.

Marinette/Ladybug
Bylo mi ho líto, ale věděla jsem že Adrien o lítost nestojí, potřebuje podporu.,,Marinette? Mého otce už teď prosím neřešme, chci vědět jak to bude s náma, konec?"

,,Jak tě to prosímtě napadlo?" Já nechci konec, nedokázala bych to, pořád ho miluju.
,,No, já ani nevím, mám tohle brát jako ne?"

,,Myslím že jo, ber to jako ne, protože já se tě nevzdám, miluju tě," usmála jsem se.

,,Taky tě miluju," úsměv mi oplatil a spojil naše rty. Ať se děje co se děje, já se Adriena nikdy nevzdám, vždy ho budu milovat.

Adrien/Chat Noir

Existuje jenom jedna osoba kterou budu vždy chránit, milovat, a stát vždy při ní...Jsem rád že jsem tě potkal Marinette.

Konec

Taak, tohle je konec druhé a poslední knihy Problems. Za ten konec bych se nejradši zabila, ale co😐
Chci poděkovat všem mým čtenářům že tuhle knihu četly a vždy čekali na další kapitolu, jsem vám moc vděčná, nevíte co to pro mě znamená, díky moc za každý vote, komentář a přečtení, jste úžasní!💙 Jen díky vám jsem tuhle knihu dotáhla do konce, ještě jednou moc děkuji!❤ Příští týden zveřejním knihu Mission a k ní ještě vymyslím ještě jednu a psaní budu střídat.

BB👋

Problems 2✔Kde žijí příběhy. Začni objevovat