"ja faktisk så kan jeg give min hævn til hende" han smilede slesk.
jeg bankede på døren stille en mand råbte
"kom ind" jeg tog i døren og åbnede den langsomt. jeg kiggede rundt i rummet en pige sad og smilede til mig jeg gengældte hendes smil det var pigen fra restauranten, det var først nu jeg lage mærke til hvor flot hun var, ved hendes side sad ham drengen hun havde kysset med, bare ikke ham jeg kastede vand på var der. læren flyttede sig og der stod han hvorfor!?
"hej du må være Adriana" sagde min nye lære
"ja det er mig" sagde jeg stille
"du sætter dig bare ned ved siden af Mathias" han pegede ned i rummet ved et tomt bord.
jeg satte mig ned ved siden af den tomme plads, pigen fra igår begyndt at grine jeg forstod ikke hvorfor, men det fandt jeg ret hurtigt ud af da det gik op for mig da Mathias var ham fra igår.
"shit"hviskede jeg men højt nok til at pigen kunne høre det hun grinede lidt højre.
"Sara er der noget du vil dele med os andre som er så sjovt?" sagde vores lære og kiggede på Sara
"jo ser du igår var jeg ude og spise da Adriana kom ind og gik ud på toilettet og Mathias fulgte efter men de kom hurtigt ud igen og hun havde kastet vand ud over ham" fortalte Sara og kunne ikke lade vær med at grine. både Mathias og jeg blev helt stille og røde i knolden og så grinede alle også vores lære. timen ringede ud og jeg var hurtigt ude på gangen.
"Adriana" råbte en efter mig, jeg gad ikke stoppe så fortsatte bare jeg skal havde noget mad NU! der var en som greb fat i min arm og vente mig rundt så jeg så ham i øjnene. han var høj og havde lyst hår og meget smukke blå øjne.
"øhm hej " sagde jeg imens jeg lignede et spørsmåltejn uden lige.
"hej jeg er Tobias, jeg har hørt om dit lille episode med Mathias" han smilede til mig.
"ja men det var ikke med vilje men hvem tror han han er bare at komme og prøve at kysse mig uden at havde snakket med mig før?!" sagde jeg lidt højt og folk løftede deres blikke fra deres bøger for at kigge på mig.
"nå men jeg må smutte håber at støde ind i dig igen" smilte Tobias og gik sin vej.
"hej hej" nåde jeg lige at råbe enden han krydsede hjørnet. jeg gik ned af gangen og ind i kantinen Sara så mig med det samme og lavede et nik med hovedet imod en tom plads ved hendes side og jeg tog imod den og gik derover.
"hej sid her Adriana" smilede Sara til mig. jeg skulle faktisk nej vent jeg har ingen venner så det bliver jeg jo nød til.
"jo tak" sagde jeg og satte mig i sædet med et bump.
"en hård dag" det var en dreng som sagde noget han havde et lille skæg og noget halv langt lyst hår han var faktisk ret pæn. det var ham Sara havde kysset med dagen før.
"ja lidt" smilede jeg forsigtigt.
"når ja det er min kæreste Rasmus" sagde Sara og nikkede over imod drengen. pludselig kunne jeg mærke noget koldt cremet lyserrødt stod glide ned over mit hår. jeg vente mig om med et skrig og kiggede på en meget matas agtig pige (altså hun havde hele matas i ansigtet) og alt for lidt tøj hvis hun byttede om på det ville hun gå i vintertøj og være helt neutral i ansigtet.
"hold dig væk fra Mathias er du med" sagde pigen og klaskede en flad hånd imod mit ansigt. jeg greb hendes hånd og hun kiggede overrasket på mig, jeg bebrejder hende det ikke jeg ser ikke særlig stærk ud og det er jeg heller ikke.
"stop ellers" sagde jeg koldt og kiggede ned.
"hvad vil du gøre" sagde hun hånligt og spyttede mig i ansigtet.
"WFT HAR DU GANG I" råbte en stemme igennem rummet og over kom Mathias han tog fat i pigens arm og skubbede hende væk fra mig, derefter skubbede han mig om bag ham selv.
"jamen skatter hun er jo ikke noget andet end en lille luder" sagde hun koldt og kiggede over og ned på mig. nu kom Tobias han tog fat i pigens arm.
"hvad fanden har du gang i Emma!" sagde han surt han kiggede over så mig.
"det må du undskylde Adriana min søster er skør" ad!!! er Tobias og Emma i familie da Tobias trak Emma væk kiggede hun hurtigt på mig og spyttede igen på mig. nej nu kunne det være nok jeg mærkede hvordan min hånd susede igennem luften og hvordan den ramte hende på næsen, fuck hvor var der meget blod.
" av for satan din fucking luder unge" skreg hun højt og alle kiggede på mig med munden langt nede ved deres skulere.
"ej undskyld" fik jeg fremstammet og kiggede bedene på Emma som bare lynede af vrede da Tobias tog hende væk.
"hvad var det!?" sagde Mathias og Sara og Rasmus sad bare og nikkede i takt.
"ik noget og giv så slip" sagde jeg og rev min hånd til mig om han stod og havde i sin.
"jeg har ikke brug for dig" sagde jeg koldt og tog min mad og gik væk.
YOU ARE READING
nyt liv
Teen FictionAndria er en pige på 17 som flytter rundt med hendes familie pga. hendes fars job men hvad sker der når han for fast job i Danmark? denne bog er til Zahra.