pludselig gik døren op og ind kom han. han havde smukke brune øjne, et meget markeret ansigt og kastanje farvet hår. han smilede et tandpasta smil til mig og kiggede mig dybt i øjnene han lænede sig ind for at kysse mig.


Hvad tænker han lige at han laver? han kan sku tro nej. og før jeg vidste af det havde jeg kastet vand i hovedet på ham og ikke kun en lille smule men han var driv våd, hans øjne lynede og jeg fik hurtigt benene på nakken og løb ud der fra, folk kiggede på mig da jeg kom løbene ud fra toilettet i sådan en høj fart men da han kom ud forstod folk og de begyndte at grine, hans venner slap hinanden og grinede også.

"hende kan jeg lide" sagde pigen som sad og kyssede og smilede til mig.jeg smilede igen og gik over på min plads. drengen sendte mig du-skal-få blikket men skiftede ansigts udtryk og smilede slesk til mig jeg blev nervøs og kiggede væk. 

"hvad skete der lige der"  jeg kiggede op og hele min familie kiggede på mig med store øjne.

" ik noget" jeg kiggede ned igen.

"pas nu på vi flytter altså ikke igen" sagde min mor.

"jeg var altså ikke hele grunden til at vi flyttede her til" sagde jeg og kunne mærke at mit blod begyndte at koge.

-----------------------------------------------------dagen efter mandag-----------------------------------

"Adriana du skal op" råbte mine brødre mig i hovedet imens de kastede sig oven på mig.

"hvordan kan i være så friske så tidligt?" sagde jeg søvnigt.

"vi skal i skole og 100p der er lækre piger" sagde de i kor. vi skulle ikke gå på samme gymnasium mest fordi jeg ville en anden vej end de andre Mikkel og Lucas er tvillinger men vi har en godt forhold til hinanden.

"lad nu vær med at tage nogle drenge med hjem" sagde jeg kort.

"hvorfor det" de kiggede mærkeligt på mig og så på hinanden.

"hvad mener du med det?" spurgte de i kor.

"jeg orker ikke jeres venner de ligger altid an på mig" svarede jeg.

"jamen det er jo det der er så sjovt"

"er det ikke meningen at i skal være sure på alt og alle som kigger på jeres lille søster?"

"nej ikke når du bliver så sur"

"ja du er så sød når du er sur" de smilede til mig. jeg skubbede dem ud af døren. jeg skulle havde tøj på jeg tog mine hullet moms bukser med en t-shirt til og mine vans jeg satte mit hår i en knold og roede lidt i den, børstede mine tænder og så var jeg ellers klar til skole. Mikkel og Lukas satte mig af på skolen. jeg kyssede dem begge på kinden og gik ind. jeg ledte efter kontoret der var det. jeg bankede på døren og gik ind.

"hej" sagde jeg kort

"hej du må være den nye pige" sagde en lille buttet dame med venlige øjne men man kunne se at hun var virkelig ligeglad.

--------------------------------Sara's synsvinkel-------------------------

Britt fortalte os om at der startede en ny pige i vores klasse, jeg prikkede til Rasmus.

"bare det er hende fra igår" smilede jeg

"ja hun så sød ud" sagde han og smilede slesk jeg gav ham et dask i siden. de andre drenge begyndte at snakke self gør de det og det har de godt grund til hun var jo faktisk virkelig smuk, man kunne se at Emma ikke var glad over det hun er klassens bitch men hvad fuck jeg er ligeglad. jeg kiggede over på Mathias han smilede.

"hvad smiler du af? håber du at det er hende fra igår?" grinte jeg

"ja faktisk så kan jeg give min hævn til hende" han smilede slesk

nyt livWhere stories live. Discover now