"ja det for du brug for" sagde en anden.
vi spillede træningen ud og det gik mega godt jeg kunne godt følge med drengene til sidst skulle vi spille kamp og mit hold vand 1-0 og det var mig som scorrede.
"jeg har vist undervurderet dig Valentin" sagde Mathias. jeg hader når folk kalder mig mit efternavn.
"ik kald mig det din" mere nåde jeg ikke at sige for jeg havde giver ham en dasker på skuleren.
"av" sagde han ironisk og tog sig dramatisk til armen.
"tag dig sammen" sagde jeg og kiggede på ham, han er virkelig smuk med sine nødebrune øjne og det ansigt. vent wtf har du gang i Adri sagde jeg til mig selv og gav mig selv en mental lussing.
"hey Adri skal i med på Hensens?" råbte Rasmus til Mathias og jeg.
"hvad for noget?" svarede jeg
"det er en bar vi altid tager på efter træning alle de andre plejer at komme" forklarede Mathias og kiggede på mig.
"skal du med Tobias?" spurgte jeg da han kom forbi mig
"ja det vil jeg da gerne" smilede han og gik med, vi gik ned på Hansens.
"hvad skal i havde" spurgte en tjener os
"øl til alle" sagde Rasmus og kiggede rundt drengene hujede hold da op de larmer.
"jeg vil bare gerne havde en iskaffe tak" smilede jeg til tjeneren og han gengælde mit smil. lige pludselig kom der en gruppe ind på samme størelse som os ind det var bare kun drenge
"Mathias" råbte den forreste meget højt da han kom ind af døren.
"åååå nej ik the reed" sagde Rasmus og rullede med øjnene.
"hvad vil du" sagde Mathias og kiggede drengen i øjnene.
"jeg har hørt at i har fået en pi.." mere nåde han ikke at sige for jeg gik forbi ham og hen til to drenge der stod med ryggen til og slog dem begge i nakken der blev helt stille alle ventede på at se hvad der skete de vente sig rundt og hoppede da de så mig.
"Adri" råbte de næsten i kor og løftede mig op over skuleren.
"hvad laver du her?" sagde de i kor.
"jeg kom på drengeholdet" sagde jeg o smilede.
"hvad hende hun er jo så lille?" sagde en fra deres hold.
"hold kæft Emil det er vores lille søster du snakker om" sagde de og satte mig ned.
"så i kom også på holdet" spurgte jeg og kiggede op.
"ja" sagde de og kiggede smilene ned på mig.
"hun er sku ret lækker" sagde en anden dreng jeg kiggede på mine brødre og man kunne se deres øjne skifte men så tilbage igen de havde aldrig rigtig været sådan nogle overbeskyttende brødre.
YOU ARE READING
nyt liv
Teen FictionAndria er en pige på 17 som flytter rundt med hendes familie pga. hendes fars job men hvad sker der når han for fast job i Danmark? denne bog er til Zahra.