"jo det vil jeg da gerne" svarede Sara

Fredag 

jeg vågnede ved at få et helt glas vand ud over mig jeg kiggede op og der stod Sara og mine brødre og var ved at dø af grin.

"idioter"

"du skal op vi er lige lidt sent på den" smilede Sara til mig. jeg tjekkede klokken den var 10 i fuck jeg har travlt jeg skyndte mig at tage noget tøj på som bestod af nogle måske lidt for korte shorts jeg har kunne passe dem siden jeg var 13 men har altså ikke tid til at skifte og så tog jeg Lukas's trøje på og så løb jeg ud af døren sammen med Sara.

"skal i piger havde et lift" sagde Mikkel og smilede.

"jo tak" sagde vi og hoppede op på deres motorcykler og kørte i skole. folk lavede store øjne da sådan to motorcykler kom kørende med pige bag på og så havde de deres The reed jakke på så ja folk lavede store øjne men det gider jeg da ikke tage mig af.

"kom nu der er kun et min til timen starter" sagde jeg. vi nåde det ikke og folk kiggede mærkeligt på os da vi kom løbene ind af døren, der blev helt stille inde i klassen og vores lære Britt kiggede på og gjorde så tejn til at vi skulle sætte os og vi gjorde som hun ville. da vi slog røven i sædet flækkede vi begge af grin.

"ja det er en typisk Valentin morgen" sagde jeg og smilede til hende, hun grinede bare. da timen var færdig gik vi mod udgangen.

"jeg glemte min mobil inde i klassen holder du en plads til mig?" sagde jeg

"ja self gør jeg det ses om lidt" sagde Sara og kyssede mig på kinden. jeg løb tilbage ind i klassen jeg havde så meget fart på at jeg ikke opdagede at jeg ikke var den eneste som gik ind i klassen, en stor men fast hånd tog fat i min arm og hev mig ind til sig.

"jeg kiggede forskrækket op men så så at det var Mathias, hvad vil du?" sagde jeg

"jeg høre at du skal på date med Alec fucking Karten!!" sagde han

"jeg ville ikke kalde det date men ja" sagde jeg.

"fint." sagde han og gik.

-------------------------------------------------------------------

Lørdag.

en bil dyttede uden foran mit hus og jeg gik ud og satte mig i bilen.

"hej smukke" sagde Alec

"hej" sagde jeg så sagde han ikke mere men han låste bildørene og kørte men jeg tænkte ikke mere på det for han hoppede ud af bilen men låste igen bildøren.

"hvad laver du?" råbte jeg inde fra bilen.

"bare rolig smukke det her bliver bare så hyggeligt" sagde han og man kunne se at hans øjne var ikke venlig mere. han gik ind på skolen vi holdte ude foran The reed. WFT skal jeg gøre!! jeg kan ikke ringe til mine brødre fordi de kender ham alt for godt hvem!! Sara 

sare-s

Adriana-a

s-hallo

a-hallo du må hjælpe mig

s- rolig hvad sker der?

a- jeg gik med Alec men han har låst mig inde i bilen 

s- hvor er du?

a- på the reed's skole

s-vi kommer er lige i nærheden

a-okay

s- kommer nu, pas på!!

a- tak!!

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Apr 25, 2017 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

nyt livWhere stories live. Discover now