* 2 tygodnie później *
Isabelle
Dzisiaj jest straszny dzień. Lilia nie wychodzi, w ogóle z pokoju. Co chwilę płacze i codziennie ma koszmary, że nie wiem co zro...mam pomysł. Chwyciłam komórkę i wybrałam numer do Salvatore.
-Halo?- odezwał się głos w komórce.
-Damon musisz mi pomóc, szczegółów dowiesz się na miejscu- wypaplałam, nawet nie wiem czy zrozumiał
-Ok- odpowiedział.
Rozłączyłam się. Długo nie musiałam czekać. Po 10 minutach zjawił się. Wypuściłam go do środka.
-Mam pomysł, nie wiem czy ci się chcę, bo mi tak ale...- nie dokończyłam.
-Mów do rzeczy blondi- przerwał
-Więc wiesz że Lilka ma te koszmary w nocy- on tylko kiwnął głową-Pomyślałam że moglibyśmy stać na czatach, wiesz, że siedzielibyśmy na fotelu i pilnowali, ostatnio miała odpał, ale nie ważne, to jak zgadzasz się?- zapytałam
Nastąpiła chwila ciszy.
-Czemu nie- odpowiedział- to kto dzisiaj?- dodał
-Możesz ty?- dopytałam
On tylko kiwnął na tak. Pożegnałam go i zamknęłam drzwi. Poszłam do kuchni, zrobiłam pop cornu i włączyłam telewizor, przed seansem postanowiłam sprawdzić, co u czarownicy. Zobaczyłam że śpi więc zamknęłam drzwi i wróciłam do poprzedniej czynności.
---------------------------------------------------------------
Zadzwonił dzwonek do drzwi. Kiedy otworzyłam je, ujrzałam bruneta.
-Moja zmiana, zapomniałaś już?- zaśmiał się.
-Eemm...nie no, coś ty ja ten, szykowałam się spać i no... nie ważne, idź do Lili na górze -odpowiedziałam zmieszana.
Jak poparzony pobiegł na górę. Ja przebrałam się i położyłam spać.
Lilia
Znów to samo. Ten koszmar. Jestem w lesie. Kiedy podążam dróżką zauważam moją przyjaciółkę. Eli stoi przede mną i uśmiecha się. Kiedy jednak chcę ją przytulić, jej oczy robią się czarno-czerwone. Na policzkach i skroni robią się takie żyłki. Zęby stają się ostre jak żyletki. Podchodzi do mnie i wgryza się w moją szyję. Ból czuje w całym organizmie.
Przebudziłam się zalana potem. Przed sobą zauważyłam Damona, który patrzy na mnie z troską w oczach. Chyba mnie obudził. Dzięki mu. Zrobiłam coś dziwnego. Mianowicie przytuliłam go. Zdziwił się, ale odwzjamnił gest.
-Śpij- powiedział, uśmiechając się lekko.-Dobranoc- spojrzałam na niego. Położyłam się i zasnęłam.
CZYTASZ
Vampire Diaries-Heart in blood
FantasySiostra blizniaczka Eleny wraz z przyjaciółkami przyjeżdża do Mystic Falls.Jak to się skończy?Zobacz sam.