Bocsánat hogy eddig nem volt rész de nagyon sok tanulnivalóm volt. Na de nem szaporítanám tovább a szót. Ítt az új rész.
~Harley Quinn szemszög~
Csak süllyedtem az autóval a mélybe. Puddin eltűnt mellőlem. El sem hiszem hogy itt hagyott. Na de most nem ezzel kéne törődnöm hanem azzal hogy kéne nem megfulladni. Egyszer csak nem süllyedtem tovább. Éreztem hogy valaki hozzámér. Tudtam hogy a bőregér az. Megfogtam a késem és megpróbáltam elvágni a torkát, de sajnos nem sikerült. Megütött ami miatt elájultam aztán kimentett a vízből és elvitt a batmobil-hoz. (bocsi ha rosszul írtam) Elkezdett szájon át lélegeztetni de én megcsókoltam. A nyakamnál fogva lenyomott a kocsihoz én pedig elkezdtem röhögni. Ezután megbilincselt, beültetett a kocsiba és elvitt egy börtönbe amiről azt hallottam hogy egy fekete börtön. Ott átadott egy kommandós ruhában lévő pasinak. Ő bevitt a börtönbe, de még nem a cellába mert még fotót kell csinálniuk. De persze én megpróbáltam elszökni. Leütöttem a csávót, de sajna érkeztek még páran. Leültettek a földre és körülálltak.
-Hogy tudott ez lenyomni? Ez csak egy vézna kiscsaj.-kérdezte az egyik emberke attól akit kiütöttem. Egy fal elé be kellett állnom és magam előtt kellett tartanom a táblát amit a kezembe nyomtak. Ezután elvittek a cellámba. Elég érdekes volt mert egy terem közepén volt a ketrec azon belül meg még egy és engem a belsőbe zártak be. Olyan volt mintha kutya kenelbe lettem volna bezárva. És még csak egy kibaszott ágy se volt itt hanem lógott egy kötél aminek 2 vége volt a ketrec tetejére csomózva. Ezen aludtam.~Jocker szemszög~
Folyamatosan próbáljuk kideríteni hogy melyik börtönbe vitték Harleyt. Sajnos akkor este ott kellett őthagynom mert csak ìgy tudtam magam menteni.
~Visszaemlékezés~
-Puddin nem tudok úszni-mondta Harly de abban a pillanatban belecsapódtunk a vízbe. Én gyorsan kiúsztam egy olyan partszakaszra ahol nem lát a denevér. És néztem ahogy kimenti Harleyt majd felhívtam az egyik emberemet hogy jöjjön értem. Miután megérkeztünk rögtön rá állítottam az embereimet hogy keressék meg az én Harleymet.
~Visszaemlékezés vége~
Csak ültem a szobámban és vártam hogy idehozzák nekem az alkoholos filcet amit kértem. Majd megláttam a sarokban lévő fegyvereket és jött ihlet. Elősször üres üvegeket raktam körbe ezután a fegyvereket, pisztolyokat majd a késeket. Mióta Harleyt elvitte a bőregér nem hogy őrülten nevetni még mosolyogni sem tudok. Végre megjött a filc. Mint az előbb mondtam nem tudok nevetni ezért rajzoltam magamnak egy mosolygós szájat a szám köré. Tele írtam a falakat is "Ha ha"-val. Ekkor benyittott a jobb kezem.
-Megtaláltuk.
YOU ARE READING
Harley Quinn és Jocker
ActionEbben a történetben az előzményeket.' Pl.: Hogyan lett Jockerből őrült.' A Suicide Squad filmet és miután Jocker kiszabadította Harleyt mi történt. Ezeket fogom leírni. Meg persze azt hogy Harleen miért lett pszihológus. Remélem tetszeni fog!♥