Prebudil ma zvuk telky. Nespokojne som zabručal a chcel som sa otočil telke chrbtom, ale nemohol som. Niekto ma zozadu pevne obímal okolo pása a ja som mohol cítiť jeho horúci dych na svojom zátylku. Nevenoval som tomu pozornosť, pretože som bol unavený, ale akonáhle som na zátylku ucítil jeho pery, bol som plne pri zmysloch.
,,H-Hoseokie," ozvalo sa tiché zamrmlanie, ktoré som skoro nepočul. ,,Mhmm~t-tam," zamrmlal mi do krku a potom zo seba vydal nejaký divný zvuk, ktorý by som prirovnal k vzdychnutiu. Vyvalil som oči a pokúsil som sa vymaniť z jeho zovretia, lenže jediné čoho som docielil bolo, že som cítil jeho tvrdý penis na mojom zadku. Stuhol som a radšej som sa prestal hýbať. Ešte chvíľu niečo mumlal a vzdychal, dokedy sa neotvorili dvere. Nedalo by sa to nazvať otvorenie dverí, skôr ich niekto vyrazil. Hyungwon sebou trhol a aj ja. Zodvihol som hlavu a zamračil som sa na osobu, ktorá sem vtrhla. Vo dverách stál Minhyk a mračil sa. Teda vyzeral, že skoro stál. Keby sa neopieral o rám dverí, asi by už ležal na zemi. Zažal svetlo a ja som prižmúril oči, kvôli ostrému svetlu. Hyungwonov stisk okolo môjho pása zosilnel a aj on sa začal pomaly rozpozerávať. Nervózne som si kusol do pery a trochu som sa zamračil na Minhyuka, ktorý nás prepaľoval nenávistným pohľadom.
,,Takže ja sa snažím si zarobiť na náš spoločný byt a ty sa tu zatiaľ váľaš s touto.." ani to nedokončil, len ma znechutene pozoroval. Jeho slová ma ranili a mrkaním som sa snažil zahnať slzy, ktoré sa mi drali do očí. A nepochopil som to s tým bytom.
,,H-Hyungwon, o čom to hovorí?" spýtal som sa roztraseným hlasom a presunul som pohľad na Hyungwona, ktorý ležal vedľa mňa. Aj napriek tomu, čo sa dialo, som si neodpustil myšlienku o jeho krásnej rozospatosti. Zatriasol som hlavou, aby som zahnal tieto myšlienky a trochu som sa zamračil. Won vyzeral, že chce niečo povedať, lenže Minhyuk ho prebehol.
,,S Hyungwonom sme sa dohodli, že keď si spolu našetríme peniaze, kúpime si spoločný byt," moje srdce prestalo biť a ja som svoj pohľad presunul na Minhyuka, ktorý sa uškŕňal. Nechcel som plakať, ale nedokázal som zahnať slzy, ktoré sa mi drali do očí. Vymanil som sa z Hyungwonovho zovretia a posadil som sa.
,,Je mi to jedno," odsekol som a smutne som sa pousmial. Bolelo ma, keď som musel vysloviť tieto slová, ale nechcel som ukázať svoju slabosť. Minhyuk vyzeral chvíľu zarazene, ale hneď to zahnal.
,,A bude so mnou spať každý večer, budeme mať sex v sprche, budeme sa všade bozkávať," hovoril a popri tom ma pozoroval. Tak nejako mi došlo, že sa ma snaží vyprovokovať, ale aj tak to bolelo.
,,Je mi to jedno, pre mňa za mňa si to rozdajte aj na linke," zamumlal som a uhol som pohľadom, pretože sa mi do očí tlačili slzy. Počul som, ako Hyungwon zalapal po dychu a následne sa posadil.
,,T-to myslíš vážne?" spýtal sa zarazene Hyungwon. Zodvihol som k nemu svoj uslzený pohľad, takže zrejme pochopil, že som to nemyslel vážne. Prisunul sa ku mne a objal ma okolo pliec. Pritisol ma k sebe a vtisol mi bozk do vlasov. ,,Dnes budem spať pri Hoseokovi," zamumlal Hyungwon dosť hlasno a ja som myslel, že sa šťastím rozplačem. Aj keď už spal s Minhyukom, stále som ho miloval a nezniesol by som ani myšlienku na to, že tí dvaja sú spolu.
,,Nechápem, na čo mi to oznamuješ," zavrcal Minhyuk a ja som objal Hyungwona okolo pása. Tichou obývačkou sa ozvalo pípnutie mobilu, ktorý určite nebol Hyungwonov, pretože ten ma stále obímal. ,,Keby som teraz nemusel ešte odísť, zostal by som tu s vami," zabručal nespokojne Minhyuk a potom s menším syknutím odišiel. Trhane som sa nadýchol a odtiahol som sa od Hyungwona. On zarazene pozoroval dvere, z ktorých pred chvíľou odišiel Minhyuk.
,,Choď za ním," zašepkal som, keď som videl ako sa tváril. Prevapene na mňa pozrel. ,,Ja viem, že za ním chceš ísť," smutne som sa usmial, ale on záporne zakrútil hlavou.
,,Chcem ísť za ním, ale viem, že bude v poriadku. Teraz chcem byť s tebou, nemali sme na seba dlho čas," zašepkal s úsmevom a vtisol mi bozk na nos. Začal som sa hrozne červenať, aj keď neviem prečo. Cítil som sa trápne, ale nedokázal som si pomôcť. Svoju tvár som si zaboril do záhybu jeho krku a snažil som sa upokojiť svoje splašené srdce. Počul som, ako sa ticho zachichotal. ,,Mali by sme si ísť ľahnúť do tvojej postele, inak tu zase zaspíme," zašepkal po chvíli ticha, čo som vdychoval jeho príjemnú vôňu a zaspával som. Odtiahol som sa od neho a zamrkal som, aby som sa rozpozeral. Zívol som si a pomaly som vstal. Bol som naozaj unavený, takže som hneď zamieril do svojej izby, kde som sa zvalil na posteľ. Aj keď som bol unavený, nedokázal som zaspať. Čakal som na Hyungwona, ktorý po chvíli prišiel. Ľahol si ku mne a objal ma. Spokojne som sa k nemu viac pritúlil a preplietol som naše nohy. Keď som zaspával, na perách som ucítil jeho horúci dych, ktorý ma úplne prebral. Doširoka som otvoril oči a prekvapene som ho pozoroval. Bol moc blízko, čo ma znervózňovalo, no páčilo sa mi to. Srdce mi išlo vyskočiť z hrude a do tváre sa mi hrnula krv.
,,B-bude aj p-pusa na dobrú noc?" spýtal som sa pošepky a myslel som, že sa od hanby prepadnem pod zem. Hyungwon sa uchechtol a viac sa ku mne naklonil.
,,Takú, akú som ti dával, keď sme boli malý?" spýtal sa ma, ale ja som záporne zakrútil hlavou. Chcel som cítil jeho jemné pery, aspoň na chvíľu. Potreboval som to. Stačilo mi, aby som ich okúsil raz a stal som sa na nich závislí. Hyungwon mi akokeby čítal myšlienky, naklonil sa bližšie ku mne a spojil naše pery v nevinnom bozku, vďaka ktorému mi skoro vyskočilo srdce.
YOU ARE READING
Fall In Love
Fanfiction„Byť zamilovaný do svojho kamaráta nie je veľká výhra..." Start: 22.02.2017 End: 17.09.2017