Emma's P.O.V
"Herregud, jeg kommer til å savne deg kjempe masse", sa jeg til bestevennen min da vi skulle si farvel.
Vi hadde bodd på barnehjem sammen i ti år nå, og nå skulle vi plutselig skilles fra hverandre. Vi hadde begge hatt de samme problemene hjemme, for vi hadde begge blitt slått osv, av foreldrene våre. Og vi hadde hjulpet hverandre gjennom så mye.
Og nå skulle jeg flytte hele veien fra Norge til Canada, det kom til å bli helt forferdelig å flytte fra Hanna. Og nå var tiden inne, og vi sto å klemte i ti minutter før vi slapp hverandre.
"Hade, og ta godt vare på deg selv", var det siste jeg sa til henne før jeg dro.
Nå satt jeg på flyet til Canada, det eneste jeg visste var at den ene gutten i familien het Chaz. Mer visste jeg egentlig ikke.
Jeg heter Emma sånn btw.Jeg er 17, og det samme er bff'en min, Hanna også sånn btw. Jeg er verdens største belieber, og jeg bare elsker Justin. Jeg har bare en venn, og det er Hanna. Hun er helt fantastisk, og jeg savner henne kjempe masse alerede. Men jeg gledet meg jo litt til å dra til Canada også, det er jo tross alt der Justin ble født så...
Da landet endelig flyet i Canada, og jeg var inne på flyplassen å lette etter den nye familien min. Plustelig så jeg en plakat som det stod Emma på, og jeg begynte å gå mot plakaten.
"Hello, you must be Emma!", sa en høy mørk gutt til meg. "I'm Chaz", sa han å rente fram hånden sin mot meg.
Jeg tok den i mot, og sa "Hi, I'm Emma".
Han så faktisk ut til å være på min alder, også hilste jeg på moren og faren hans, som jeg fikk beskjed om at jeg bare skulle kalle for mamma og pappa.
På bilturen hjem, fikk jeg også vite at de bare adopterte meg for at Chaz ville ha en venn. Som egentlig var helt greit.
Da vi kom fram til huset dems, så så jeg et stort og kjempe koselig hus.
Det ble jo heller ikke akkurat verre da vi kom inn i huset, det ble bare enda koseligere inne i huset.
"So here is you're room", sa Chaz etter at vi hadde hatt en rundtur rundt i hele huset. "Just feel as home, and you have you're own bathroom inn there", sa han, og jeg ble veldig overrasket over at jeg til å med hadde et eget bad her.
----------------------------------------
Så hvordan var første del?💖-Hanna💖
YOU ARE READING
The Adoption - Justin Bieber
FanfictionEmma og Hanna har bodd på barne hjem i siden de var 7 år, og de er jo begge beliebers... Vil du vite mer? Så les da vel!