Del 12

502 12 2
                                    

Hanna's P.O.V 

Jeg våknet akkurat, og snudde meg rundt og så det nydelige fjeset til Emma ligge der å sove. Hun var alltid så søt når hun lå å sov.  

Jeg bestemte meg for ikke å vekke henne, hun var sikkert kjempe sliten etter i går. 

''''''''1 time senere''''''''

Fortsatt Hanna's P.O.V  

Jeg satt å bare stirret tomt i veggen, alt som har sjedd i det siste bare virket så uvirkelig. Hvem hadde vell trodd at jeg og Emma skulle bli adoptert til Canada, og at Emma plutselig skulle ha noe på gang med Justin Bieber? Det var helt sinnsykt å tenke på. 

Jeg husker forsatt de gangene Emma satt å fortalte om drømmene sine om at hun giftet seg med Justin osv... 

Jeg husker også den første gangen vi hørte på Justin for første gang...

*****************Flashback*********************

"Herregud, Emma du må virkelig komme å høre på denne fantastiske sangen", skrek jeg så sikkert hele Norge kunne høre meg.

"OMG! Hvem er det der?", spurte hun meg oppspilt. 

"Jeg tror at de kalte han Justin Bieber", sa jeg minst like oppspilt tilbake. 

***********************Flashback over*****************************  

Etter den gangen var vi verdens største beliebers.  

Mer rakk jeg ikke å tenke før det kom en lege i min retning. 

--------------------------------------------------------------------------- 

Mer?

Hvis du har noen ideer om hva som kan skje videre, så send melding på kik! 

KIK - hanna_20000

The Adoption - Justin BieberHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin