Hanna's P.O.V
Jeg så det komme en lege i min retning, hun stoppet rett foran meg og sovende Emma.
"Du kan nå gå inn til Justin om du vil"
"jeg tror at jeg vil vente til Emma våkner", sa jeg til henne.
"okei", sa hun til meg og snudde på helene og gikk i den retningen hun kom ifra.
Jeg ville jo selfølgelig at Emma skulle våkne før vi gikk inn til Justin, jeg ville heller ikke vekke henne for hun trengte jo all den søvnen hun kunne få. Hun var helt utslitt etter i går, jeg var jo selfølgelig veldig redd for Justin jeg også, men hun hadde jo på en måte noe på gang med han, så hun var nok mye mer redd for Justin.
Men jeg tro nok at Pattie var den som hadde det værst akkurat nå.
Akkurat da jeg begynnte å tenke på Pattie, så kom hele gjengen mot meg.
(Altså Pattie, Jeremy, Jazzy, Jaxon, Scooter, Ryan, Chaz og Alfredo, sånn btw)
"Har du hørt noe mer?", spurte Jeremy.
"Ja, vi kan gå inn til han nå hvis vi vill"
"Så bra, skal du være med?"
"Nei, jeg tror jeg venter til at Emma våkner jeg"
"Vi venter vi også", sa Ryan og Chaz i kor, jeg ble så glad når jeg hørte det, hvis ikke de hadde vært igjen ute her nå så hadde jeg bare sittet her å vært loner mens jeg så på at Emma sov. Jeg hadde jo selfølgelig klart å glemme moblien hjemme.
"Her er mobilen din forresten", sa Ryan og ga eg mobilen min, min livredder.
"Takk", sa jeg glad og ga han en klem.
"Ey, skal ikke jeg også få klem liksom", sa Chaz med en skikkelig fjortisstemme.
Jeg begynnte å le og ga han et kyss på kinnet, han var bare verdens beste gutt, selv om jeg ikke hadde kjent han så lenge. Jeg var jo selfølgelig veldig glad i Justin og Ryan også, Ryan er jo liksom "broren" min, men det var noe helt spessielt med Chaz som jeg ikke kunne sette ord på.
Jeg kjente noe bevege på seg bak meg, Emma var endelig våken:D
-----------------------------------------------------------------------------------------------
Mer?
BẠN ĐANG ĐỌC
The Adoption - Justin Bieber
FanfictionEmma og Hanna har bodd på barne hjem i siden de var 7 år, og de er jo begge beliebers... Vil du vite mer? Så les da vel!