The Adoption - Justin Bieber

742 17 0
                                    

Chaz's P.O.V

(Jeg kommer til å skrive tanker, på norsk, fordi at engelsken min suger...)

"Okei, then you'll come over here then", sa jeg til Justin og Ryan i telefonen.

De skulle komme over en tur for å hilse på Emma, og Ryan sin familie hadde også faktisk akkurat adoptert en jente fra Norge som de skulle ta med hit. Fordi at kanskje hun og Emma kunne bli gode venner.

Hanna's P.O.V

Jeg lå i senga på rommet mitt å hyl grein. Det kunne ikke være sant, hun kunne ikke være borte. Jeg kom sikkert aldri til å se Emma igjen. Hun var jo i Canada liksom, kom jeg noen gang til å møte henne igjen?

"Hanna jeg har en overraskelse til deg!", sa barnehjem's styreren til meg da hun kom inn i rommet.

"Hva skjer?"

"Vi har funnet en adoptiv familie til deg!", sa hun glad.

"Hvor, hva, hvem?", spurte jeg litt gråtkvalt.

"Det eneste jeg fikk med meg var at han ene gutten het noe med Ryan", sa hun glad.

"Hvor skal jeg flytte egentlig?"

"Canada", sa hun glad.

Akkurat da hun sa det så kjente jeg en gledesrus gå gjennom hele kroppen min. Tenk om jeg møtte henne igjen?

----------------------------

Jeg vet at delene ikke er så lange, men jeg synes at det er bedre med korte og spennende enn lange og kjedelige...

-Hanna💖

The Adoption - Justin BieberWhere stories live. Discover now