Jeg hørte et voldsomt pip i en maskin som var festet til Justin, og han slapp hånden min. Han så så slapp ut. Mer klarte jeg ikke å tenke før det kom en hel hau av leger inn i rommet og kastet meg ut.
Jeg kjente tårene presse på, og før jeg visste ordet av det var jeg i armene til Hanna.
"Hva skjedde?", spurte hun meg bekymret.
"Jeg hørte bare et intens pip i maskinen som var koblet til Justin, også kom det bare inn masse leger og de kastet meg ut", sa jeg helt kvalt i tårer.
Og før jeg visste ordet av det var jeg og Hanna midt i en gruppe klem med Chaz, Ryan, Pattie, Jeremy, Scooter og Alfredo. Det var egentlig ganske koselig, bortsett fra at alle gråt da...
Etter hvert kom det en lege ut av rommet til Justin, "Han har falt i koma", sa hun litt trist i stemmen.
"Vet dere når han kan våkne opp igjen?", spurte Pattie legen, bekymret og gråtkvalt samtidig.
"Nei, det vet vi ikke, men hvis han ikke har våknet opp innen 3 måneder, så kommer vi til å skru av maskinen som holder han i live", sa hun, og det kjentes akkurat ut som om jeg fikk tusen knivstikk rett inni hjertet.
Det var helt forferdelig, tenk om han ikke kom til å overleve dette her?
Jeg og Hanna satt å klemte hele natten, vi hadde bestemt oss for å overnatte utenfor rommet der Justin lå. Det teite var at vi ikke fikk lov til å gå inn til han før i morgen. Jeg skjønte egentlig ikke helt hvorfor?
---------------------------------------------------------------------------------------------------
Hei, sorry for at jeg ikke fikk oppdatert i går, men var på overnatting hos en veninne, så det ble liksom litt vanskelig. Men det kommer i hvert fall en kort del nå, også skal jeg prøve så godt jeg kan for å få en litt lengre del i morgen<3
- Hanna<3
YOU ARE READING
The Adoption - Justin Bieber
FanfictionEmma og Hanna har bodd på barne hjem i siden de var 7 år, og de er jo begge beliebers... Vil du vite mer? Så les da vel!