***Yuuta szemszöge***
Legszívesebben megfojtanám ezt a szemétládát de most komolyan. Mivel csengettek muszáj vagyok elengedni őt.
-Ne gyere a közelembe vetted?-kiáltom neki,megtartva a 2 méter távolságot.
-Persze persze értettem.-mosolyog rám majd elmegy a terembe. És énis bemegyek. Nem elég hogy visszajött de még az osztályunk is közös. Felveszem a szemüvegem és a tanárra nézek aki most jött be és mutatja be Aoi-t. Szerencsétlen Endou kapta azt a feladatot hogy körbe vezesse őt. Igen kezdjük ott hogy ez egy fiú iskola. Vannak itt heterók melegek ohh és vannak akik a testüket árulják a Shinjuku körzetben. Igen ez egy meglehetősen furcsa iskola. Na de térjünk vissza az órára természetesen Satorunak is jegyzeteltem. Az egész napot az az íjász klubban töltöttem. Másodévesek vagyunk és én kaptam meg az elnöki posztot a klubban. Hála istennek Endou egésznap lefoglalta Aoi-t de órákon folyamatosan engem szugerált ami idegesített de nagyon.
Miután végeztünk az edzéssel elindultam Satoru-hoz még mielőtt Aoi betalált volna.***Satoru szemszöge***
Egésznap idegesített a gondolat hogy mi történhet Yuu-val és Aoival nem tagadom hogy aggódtam. Nem csináltam ma semmit, az új hogy anya elment dolgozni. Nem sokkal háromnegyed négy után megjött Yuu.
Mégis honnan szalajtották hogy ilyen csapzottan jött, habár így is oltári szexi volt és ez a szemüveg eszméletlen jól áll neki.
-Yuu honnan jöttél?
-A suliból edzés után és idáig futottam mert rohadtul nem volt kedvem találkozni Aoi-val.-lehuppan mellém majd egy csókkal üdvözöl amit én viszonzok is. Szemeibe nézek majd elmosolyodom.
-Te most komolyan futottál ide?
-Aha. Már alig várom hogy az enyém lehess újra.-vigyorog rám.
-Igen énis alig várom Yuu.-mosolygok rá majd átölelem őt.*1 héttel később*
Yuu mindennnap meglátogatott ahogy Aoi is. Állandóan zaklat minket mióta visszajött Amerikából. Rohadtul idegesít minket de nem érdekel. Végre ma lejár az idő és megfektethetem ennyi baj után, najó mondjuk lehet nem ezzel kellene kezdeni. Ma én megyek át hozzá és Yuu jön értem,én már fel vagyok öltözve, és így nyitok neki ajtót.Kézen fogva elindulunk hozzá, közben folyamatosan csak beszélgetünk és azt mondta hogy otthon lesz egy kis meglepetése. Kíváncsian várom.
10 perc alatt ott voltunk nála, a ház pedig totál üres. Ekkor Yuu felvezetett a szobájába majd vetkőzni kezdett és felém fordult.
Yuu az ajkába harapott.
Halkan nyeltem egyet a vágytól, és tekintetem lassan végig siklott Yuu vékony, ugyanakkor izmos testén. Kár volt tagadni Yuu egyszerűen gyönyörű.
Ismét azokba a szép kék szemekbe néztem melyek türelmesen engem néztek és arra vártak, hogy énis vetkőzni kezdjek.
Yuu elégedetten elmosolyodott mikor teljesen meztelenül álltam előtte. Kicsivel izmosabb vagyok mint ő, de Yuu ezt nem igazán bánta, sőt nagyon is tetszett neki.Kék szemei megállapodtak feszes hímtagomon és azt alaposan végigmérte magának,majd végig nyalt ajkain amitől elpirultam.
Mélyen egymás szemeibe néztünk végül Yuu közelebb hajolt hozzám és ajkainkat egymáshoz érintette. Az ágyhoz vezetett ahol eldöntöttem őt.
Lassan végig nyaltam mellbimbójin. Ott nagyon érzékeny volt, imádja ha ott kényeztetem. Elgyengülten nézett rám mikor lassan számba vettem mellbimbóját és szívni, nyalogatni kezdtem. Nagyon jó érzés volt, és azt akarta, hogy ne hagyjam abba. Ujjaival szőke tincseimbe markolt és magához szorított, közben kék szemeit lehunyta és átadta magát a kényeztetésnek. Egyre szenvedélyesebben kényeztettem Yuu kemény és feszes bimbóját.
Kezeimmel gyengéden cirógatni kezdtem kék szemű szerelmem oldalát és ettől ő csak még jobban hátra vetette fejét.
Elhúzódtam tőle, de nem hagytam annyiban a dolgot. Magamhoz rántottam és hevesen csókolni kezdtem ajkait.
Kezem végig vezettem nyakán, mitől még jobban hátra vette fejét és bőre egyre jobban kezdett felhevülni, noha még nem csináltunk semmit. Hiába mindig is hamar feltudott izgulni és ez egy kicsit bosszantotta is, de ez most nem érdekelte őt. Kezem lecsúsztattam hasára és megérintettem feszes hasának izmait, mik összerándultak érintésemtől és ettől halkan felnyögött.
Éreztem ahogy ágyéka egyre jobban megmerevedik és fájdalmasan lüktetett.
Yuu egyre nehezebben kapott levegőt, ahogy még jobban izgalomba jött. Úgy éreztem a levegő is egyre forróbb lesz körülöttünk. Szabad kezembe vettem kemény férfiasságát. Hangosan felnyögött ettől, majd kinyitotta szemeit és lenézett erekciójára mi egyre nagyobb és keményebb lett, ahogy izgatni kezdtem. Ujjaimmal végig simítottam rajta és ettől az ajkába harapott, hogy visszafojtsa hangos kiáltását. Kezemet fel-le kezdtem el mozgatni rajta, közben továbbra is feszes mellbimbóját kényeztettem.
Egyre szenvedélyesebben kényeztettem. Csípője csak úgy remegett az élvezettől. Fekete haja nedves arcára tapadt. Rám emelte gyönyörű tengerkék szemeit én pedig elvesztem bennük.
Apró nyomokat hagyva a testén egyre lejebb haladok míg nem méretes farkához nem értem. Elkezdem szívni férfiasságát és ő ettől hangosan felnyögött. Csípőjét enyhén előre emelte és így még mélyebbre hatolt számban, közben fejemet mozgatni kezdtem. Nyelvemmel körbe nyaltam férfiasságának tetejét, majd erősen megszívtam, mitől Yuu csak úgy remegett a kéjtől. Éreztem hogy már nem sok kell ahhoz, hogy elélvezzen. A fejét hátra vetette és egyre hangosabban nyögött míg végül éreztem hogy teste megfeszül és egy hangos kiáltással elélvezett.
Lenyeltem élvezetét majd egy forró csókot nyomok duzzadt ajkaira.
Szétfeszítettem a már így is kábulatban lévő fiú lábait és egyik ujjammal behatoltam testébe amit egy hangos nyögéssel díjazott. Gyengéden mozgatni kezdtem újjamat a fiúban, hogy ne okozzak neki fájdalmat, csatlakoztattam még 2 újjamat majd mikor elég tágnak éreztem, kihúztam ujjaimat és a saját férfiasságommal hatoltam belé. Yuu hangosan és kéjjel teli hangján felkiáltott. Megfogtam mindkét csuklóját és a feje felé feszítettem őket miközben lassan toltam magam előre, benne hogy ne okozzak nagy fájdalmat neki hisz lassan egy hónapja hogy nem csináltuk. Egy erőtlen bólintással jelezte, hogy nyugodtan csinálhatom. Érettem a célzást és gyengéden mozogni kezdtem benne.
Mindketten felnyögtünk az érzésre. Yuu közelebb vonva magához, ajkunkat összetapasztva ismét forró csókban forrtunk össze. Egyre hevesebben és gyorsabban mozogtunk együtt. Nyelvünk mozgása egy ütemre mozgott egymás szájában. Ujjaimat ismét férfiassága köré fontam és kezem fel-le kezdtem el mozgatni, hogy örömet szerezzek kékszemű életemnek. Yuu hangosan felnyögött és lábait átfonta feszes csípőm körül és szorosan magához szorította, hogy testében még mélyebben érezhessen engem. Bal kezemre támaszkodtam és egyre gyorsabban mozogtam, kezem hevesen mozgott kék szemű kedvesem férfiasságán. Yuu ágyéka egyre jobban feszült és éreztem már nem sok hiányzik ahhoz, hogy elélvezzen újra. Végül háta ívben hajlott meg és egy hangos nyögéssel a kezembe élvezett, és egy utolsó lökéssel szintén belé élveztem.
Fáradtan omlottam az alattam lihegő fiúra, aki már szinte alig volt magánál. Kék szemeivel fáradtan nézett maga elé és hangosan vette a levegőt. Izzadt testünkön megcsillant a beszürödő nap fénye. Mellkasára hajtottam a fejem és hallgattam hangos szívverését.
-Szeretlek Yuuta.
-Énis nagyon szeretlek téged Satoru.-nyomott egy puszit izzadt homlokomra majd éreztem hogy mély álomba merül.Nos remélem tetszeni fog nektek :D
Jó olvasást ^^
VOCÊ ESTÁ LENDO
Nem Adom Neked! ✓
FanficMinden egy autóbalesettel történik. Vajon Yuuta és Satoru kalandjai hogyan folytatódnak. /A legelső írásom volt,és egyszer már javítva is lett,de még így is hagy maga után kivetnivalót 😅/